PrisonBreak pe DVD: 36.000 vândute, cu Cotidianul

Scriind retrospectiva anterioară, mi-am adus aminte că n-am întrebat cum stăm cu inserturile de DVD Prison Break în “Cotidianul”. Am obţinut şi un răspuns: 36.000 vândute, în medie, la fiecare apariţie săptămânală. Acţiunea a fost lansată la jumătatea lui noiembrie de Realitatea-Caţavencu şi interesant e faptul că serialul e difuzat de Pro TV. Moguli pe curs de coliziune, spuneam atunci.

E o mutare care face “Cotidianul” să beneficieze de marketingul investit de Pro TV în “Prison Break” – printre altele un buton “în faţă” pe site-ul propriu.

Prison Break de la Pro TV
Prison Break de la PrisonBreak.ro/Cotidianul – să nu spună cineva că nu avem de unde să ne informăm.

P.S.: “Evenimentul zilei”, “Gândul” şi “România liberă” au început să distribuie şi ele ziare cu insert, după “Cotidianul” şi “Jurnalul naţional”, la sfârşitul anului trecut. Audienţa “Cotidianul” a crescut cu 20% în ultimul Studiu Naţional de Audienţă, după inserturi.

  1. eftimie Reply

    Da cititorii fideli ai ziarelor respective nu se enerveaza si ei nitel? Adica “am luat ziarul zi de zi si acum nu-l mai gasesc la chisc petnru ca a bagat cotidianul enciclopedie sau DVD si s-au inghesuit toti manelistii sa afle de codul lui Da Vinci”. Si cauti prin tot orasul sa-ti iei un ziar doar pentru ziar, pentru ca a bagat Evz DVD-ul cu Crash (film fain dealtfel ca si mos Da Vinci).

    Poate stii, s-a facut o evaluare care este efectul inserturilor asupra nucleului “dur” de cititori?

  2. cotidianul Reply

    @eftimie: cu foarte putine exceptii, tirajul “liber” – adica fara produs adiacent atasat -, exista si in zilele in care este disponibil un dvd, o carte sau o enciclopedie. ca atare, “nucleul dur” nu are motive de nemultumire. exista, asadar, un tiraj cu pretul ziarului normal (1 ron) si un alt tiraj cu pret majorat, in functie de insert.

Post your thoughts