Presa noastră crește în criză

Ziarele scad în toată lumea, dar nu și în România – zice ultimul val al Studiului Național de Audiență, pentru care puteți găsi comparații la Tolontan și Petrișor. Care sunt cauzele? Una ține de ameliorarea unor titluri, iar o alta, de faptul că relansările, face lifturile și campaniile din ultima vreme au crescut notorietatea ziarelor, pe care o măsoară în ultimă instanță SNA. Explicații mai extinse azi, în “Evenimentul zilei”.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

7 thoughts on “Presa noastră crește în criză”

  1. Iulian, care ziare cresc? Cele care au drept target un anumit gen de public mai…superficial: Click, Libertatea si Can Can sunt genul de ziare pe care le citesti intre doua statii de autobuz. Din pacate, ziarele de calitate sunt pe duca, iar pentru ele viitorul se numeste “internet”

  2. ai dreptate Iulian, dar reflecta aceste cresteri sumele care au fost investite in tot felul de relansari, concursuri si face lift-uri? Cu alte cuvinte, este pozitiv raportul intre banii investiti si noii cititori atrasi? Dar probabil aceasta este o alta discutie

  3. Este destul de ciudata aceasta brusca revigorare. S-a schimbat ceva in metodologia de lucru, chestionarele au fost regandite? Pentru Industrie este un balon de oxigen…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *