Premiile IPRA: Femei în roșu

Client: American Heart Association/SUA. Agenție: Edelmann. Golden World Award al International Public Relations Association, la categoria Sănătate. Obiectiv: conștientizarea riscului de boli cardio-vasculare la femeile între 35 și 54 de ani, principala grupă expusă.

Acțiuni: “National Wear Red Day” – în care adeptele campaniei s-au îmbrăcat în roșu. “Cities Go Red” – peisaje colorate în roșu, printre care și cascada Niagara. “Rhapsody in Red” – la săptămâna modei de la New York, prezentată de Sigourney Weaver. O serie întreagă de apariții și canale media.

Site-ul campaniei (Goredforwomen.org):

grfw.jpg

Campania e on-going, dar până acum a generat 1,8 milioane de “impressions” (afișări de pagini, articole publicate, mențiuni în audiovizual, bănuiesc).

Ce e interesant, după mine: s-a vorbit despre boli de inimă, o problemă oarecum neglijată la segmentul de vârstă și sex menționat, în termeni dezirabili (haine, urbanism). La cât mi-am dat seama, campania a cuprins și un grăunte de feminism, atât cât trebuie. Zgomotul media generat a fost imens (cele 1,8 milioane de mențiuni), ceea ce dovedește că e destul de ușor să convingi oamenii să facă ceva pentru o cauză nobilă, ilustrându-le în mod dezirabil pentru ei (vestimentație roșie).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *