Piața TV în 2007

Audiența TV va scădea cu 10% în 2007, iar numărul de GRP-uri vândute se va diminua cu 6%, afirmă Media Fact Book, anuarul referitor la piața media lansat de Initiative săptămâna trecută. Loadingul (încărcarea cu reclamă a spațiilor publicitare) va crește cu 4%, în timp ce CPP-ul (costul per point) va crește cu 45%.

Initiative mai consideră că toamna va fi bogata (ca și anul trecut). A început să se poarte vânzarea la pachet, cu stații locale și canale de nișă, dar și cu non-TV ca indoor, internet, cinema radio și print, mai ales la Antena 1 și Pro TV.

4 thoughts on “Piața TV în 2007”

  1. …si s-a imbunatatit intre timp si PR-ul la Initiative Media…consistenta expunere pentru media book-ul de anul asta. Bine ca dupa atatia ani in care editeaza respectiva lucrare s-au gandit ca ar fi cazul s-o si promoveze:)

  2. Rares: au facut o intalnire cu presa in Herastrau joia trecuta.

    Nu stiu daca ii interesa suta la suta iesirea in presa, oricum. MFB-ul e ceva pentru clientii de advertising. Probabil ca de aceea “se gasea mai greu” anii trecuti.

    O sa mai dau date de-acolo.

  3. Cristi: nu cred ca e adevarat. In primul rand, Camelia Voiculescu a mai dat niste “confirmari” din categoria “Chivu e-n tratative cu Boca Juniors”. Genul ala de posibila tranzactie care creste cota cuiva. Antena 1 are nevoie de respectabilitate si prin anunturi de astea obtine cate ceva.

    In al doilea rand, cred ca povestea cu Tiriac si Bertelsmann se reduce la o declaratie pe care i-am luat-o eu prin 2005, cand Tiriac spunea ca ar vrea sa aduca un mare investitor, fara a mentiona care, si ca mai “bea cafea” cu Adrian Sarbu. Daca nu cumva a existat si un alt anunt.

    Stirile cu “x vrea sa faca”, “y se gandeste sa” sunt la timpul viitor si se pot schimba de la o zi la alta.

    Apropo, pentru intrebari exista “Intrebati aici”.

    Mersi ca ma citesti, te interesez si spor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *