Parteneriat AdEvolution cu Realitatea-Caţavencu

Realitatea-Caţavencu anunţă că îşi uneşte forţele cu AdEvolution, într-un parteneriat care constă în două liniuţe:

– fiecare parte va primi expunere maximă a site-urilor celeilalte părţi
– publicitatea se va vinde la pachet, ceea ce înseamnă, după Realitatea-Caţavencu, un portofoliu de vreo 35% din piaţă sau 200 de miliioane de afişări pe 148 de site-uri.

La cum văd eu lucrurile, Realitatea-Caţavencu vrea să înceapă să culeagă ce a semănat anul trecut pe net, cu site-uri ca MoneyLine.ro sau Realitatea.net varianta îmbunătăţită. Raportări formidabile la hectar n-o să fie în primul moment, dar ştirea va da dureri de cap independenţilor care n-au ce cu cine să-şi unească. Val Voicu de la AdEvolution spune în comunicatul de presă o vorbă despre faptul că portofoliul Realitatea-Caţavencu e complementar cu cel al AdEvolution:

Miscare importanta pe piata online: Realitatea-Catavencu si AdEvolution isi unesc fortele de vanzari
Bucuresti, 29 ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au incheiat, in aceasta saptamana, un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, care va oferi o expunere consistenta pentru campaniile advertiserilor romani.
Conform parteneriatului, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere maxima pe toate siteurile celeialalte parti, cu un impact major in atingerea targetului dorit.
Din punct de vedere al audientei totale, portofoliul rezultat in urma acestui parteneriat reprezinta circa 35% din piata online din Romania si devine, astfel, unul dintre cele mai reprezentative pachete online, atat prin notorietatea brandurilor media din portofoliu, cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri.
Oferta comuna insumeaza, astfel, o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women’s lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, it si job-uri.
Sorel Radu, director de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu, a declarat: „Acest parteneriat reprezinta un pas hotarat al grupului nostru spre piata online, o piata foarte vie, cu o dezvoltare agresiva, cu jucatori consacrati si specializati. Am ales un partener dinamic si flexibil, care a performat intr-un mediu care are regulile lui si in care grupul nostru nu a fost activ, pana acum, decat la nivel editorial. Noi venim, pe langa portofoliul recunoscut de branduri cu o echipa cu lunga experienta in vanzarea de media. Aceasta colaborare ne va permite o mai buna vizibilitate in piata si ne va oferi mediul necesar sa construim pachete croite pe masurile fiecarui client. Am format deja, in jurul echipei IQads, o structura creativa care se va ocupa doar de conceperea de proiecte speciale pe online si sunt sigur ca acest demers va fi primit cu deschidere de clienti”.
La randul sau, Val Voicu, directorul executiv al AdEvolution spune: „Siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution. care isi consolideaza astfel pozitia pe piata. Anul acesta vom putea oferi comunicatorilor romani o audienta complexa, atat pe canale dedicate de media online cat si pe branduri online bine cunoscute din media traditionala, cum sunt cele din grupul Realitatea-Catavencu. Punem accent in continuare pe educarea pietei, asa cum am facut-o si in ultimii 10 ani, si credem mai mult ca oricand in abordari creative ale acestui tip de comunicare pe un mediu extrem de complex cum este internetul.”
Dragos Stanca, director general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, a spus: „Dupa un an in care am consolidat sau lansat mai ales branduri media off-line, 2008 reprezinta momentul in care grupul nostru va avea o prezenta extrem de activa si in mediul online. Anul trecut am construit o structura unitara, coerenta si valoroasa pentru dezvoltarea de noi proiecte exclusiv online si cross-media tv-audio-print-web. Acum, aceasta structura este dublata, in mod fericit, si de o forta de vanzari performanta, gratie parteneriatului strategic cu AdEvolution.”.

  1. mihnea Reply

    ma gandesc ca e bine sa-si comaseze afacerea in felul asta, mai ales ca din punctul meu de vedere, cu exceptia acelor cvasi-hyperlinks de prin articolele de pe cotidianul, firefox-ul meu blocheaza orice altceva.. :))

  2. pymm Reply

    era si timpul. acolo nimeni nu miscase nimic profesionist in materie asociere/vanzare/valorificare a reclamei pe online. sa vedem insa cum va evolua: miscarea e fireasca, dar ea nu va rezista dacat prin rezultate. (mai stii cumva niste exemple in care unul dintre asociati sfarseste prin a-l cumpara pe celalalt? 🙂

  3. fabius Reply

    As spune ca este o miscare de geniu, aproape. Ambii partenri au foarte multe de castigat. Val Voicu se pricepe de minune sa vanda publicitate, iar prin promovarea in reteaua Realitatea-Catavencu, siturile lui Val, printre care Dailybusiness si frontnews pot creste spectaculos la nivel de audienta sau se pot impune ca branduri.

  4. fabius Reply

    As vrea io, iar cand spun asta salivez dupa banii pe care-i face din vanzarea de publicitate online, care sunt foarte multi. Pt ei as accepta chiar sa ma numesc VAL, valerica, valeria, valentina….

Post your thoughts