(P) Slow Drinking cu Heineken: dansează pe beat-uri van Buuren



Ați văzut vreodată, în club, cetățeni dansând cu sticla de bere sau de apă în mână? Probabil că da, dar nu foarte des. Nu e nici culmea rafinamentului, nici foarte comod. Pornind de la ideea asta, un brand de bere a inventat o campanie care încurajează autocontrolul în club. Dacă îți petreci cea mai mare parte a nopții dansând, e mai greu să exagerezi cu băutura. (I.C.)

Heineken a făcut echipă cu faimosul DJ Armin Van Buuren (linkul e către iTunes), pentru o campanie de pionierat care vizează adulții tineri, atunci când aceștia beau pe și în jurul ringului de dans. Campania, numită Dance More, Drink Slow ("Dansează mai mult , bea mai lent"), transmite un mesaj despre consumul responsabil de alcool. Strategia se concentrează pe a face din consumul moderat de alcool un comportament aspirațional, în orele când tinerii se bucură de o noapte în oraș, subliniind importanța autocontrolului.

În centrul campaniei Dance More, Drink Slow se află o nouă piesă Armin van Buuren (linkul e către iTunes), intitulată Save my Night (linkul e către iTunes), care încurajează și sărbătorește moderația. Fanii pot accesa piesa, disponibilă în 42 de țări, și în iTunes Romania Store.

Campania Dance More, Drink Slow va fi, de asemenea, propulsată de The Experiment ("Experimentul"), un film în care joacă și Armin van Buuren. Experimentul este unul de natură socială și înfățișează două nopți difeite, petrecute în oraș, în același club, singura diferență fiind DJ-ul. Filmul arată influența pe care o are un DJ asupra consumatorilor, modul cum acesta le schimbă comportamentul, încurajându-i să danseze mai mult și, prin urmare, să bea mai lent. Heineken a pus în circulație filmul cu un artificiu de embed pe care l-ați putut vedea cu mouse over pe fereastra video de la începutul postului.

Armin van Buuren spune despre The Experiment: "Când mixez pentru mii de iubitori de muzică, eu vreau ca ei să se bucure de moment, să și-l amintească după ce noaptea s-a terminat. Acest lucru înseamnă că și consumul de alcool trebuie să aibă loc cu moderație, pentru ca momentul să nu fie pierdut.

Motivele pentru care am încheiat un parteneriat cu Heineken pentru Dance More, Drink Slow sunt oportunitatea și responsabilitatea de a stabili o legătură mai strânsă cu publicul nostru, ca și dorința de a încuraja schimbarea de comportament."

Campania Dance More, Drink Slow este promovată de hash tag-ul #DMDS.

Acest post sponsorizat face parte dintr-o campanie Heineken.

Post your thoughts