P-ăsta-l ştiţi?

Ştiu că rulează deja de ceva vreme pe post, dar mi se pare o chestie aparte. E făcut in-house, de departamentul Antenei 3. Mai multe variante la NewsFM.ro/promo. Voi ce părere aveţi?

  1. miri Reply

    Sunt tare misto toate !
    Si promo-urile de la Antena 3 au in spate un geniu sau mai multi
    Nu ar strica sa-si ajute si sora mai mare A 1 ( ea are mare nevoie de sprijin la capitolul promovare ) ….sau micutzii de acolo 🙂 o fac doar pt A3 ..

  2. Lucian Reply

    Spotul e ok, dar pe mine ma enerveaza acest post de radio pentru ca nu i-a fost de ajuns ca se cheama News FM, trebuia sa-si si denumeasca emisiunile, promourile tot in engleza? Promo e “the breaking news radio”, o emisiune e “fine morning news”, urmeaza “news and fun”. Dup-aia nu stiu, ca n-am mai gasit niciunde grila, daca ea o fi existand. Oare oamenii aia acolo si vorbesc intre ei in engleza? Cred ca singura emisiune “in romaneste” e a lui Mircea Badea. Asta pentru bucatile din grila in care si e ceva, ca inteleg (de pe bloguri) ca sunt si segmente orare complet neacoperite cu realizatori…

  3. Stere Reply

    Ideea imi pare penibila – daca tocmai ce mi s-a lipit Batman de fereastra ma pot astepta oricand sa aflu de la newz(newz??)fm ca Mos Craciun coboara pe horn, nu? Grafica OK, desi nu ma pricep deloc la grafica, iar muzica – la care pretind ca ma pricep nitel – e foarte in regula.

  4. seba Reply

    Tot ma intreb ce cauta meseriasu’ sau meseriasii cu grafica asta la Antena?

  5. meplusmyself Reply

    Grafica aleasa suprapusa sunetului antrenant induc catre miscare-alerta-stiri scurte-de impact. Cu utilizarea limbii engleze nu prea sunt de acord, dar sunt constient ca asa e mai puternic mesajul. Postul nu l-am ascultat inca deloc 🙂

  6. jaunetom Reply

    Clipul nu e rau. Cred ca merge foarte bine pe target-ul pe care si l’au propus. Problema lu’ NewsFM sunt programele. Asculta, de curiozitate , emisiunea de dimineata. E aproape material didactic pentru un curs de “asa nu”. Infotainment chinuit in care se amesteca live-uri aiuristice cu interventii din studio demne de un radio pirat care implora sa fie respectat.

  7. Neagrigore Reply

    Corect, geamurile se deschid in interior. Nici eu nu inteleg ce are Batman cu prefectura. Parca ar fi reclama cu Tomb Rider, Indiana Jones Sr. si Jr. Iar culorile nu mi se par potrivite pentru un radio de stiri, sunt prea sterse. Parerea mea. Eu spre deosebire de inaintasii mei, nu ma pricep nici la grafica, nici la muzica, nici la publicitate in general, dar tot nu as asculta acest post de radio de pe urma reclamei, pe care am si uitat-o, despre ce era vorba, uff, trebuie sa dau scroll din nou.

  8. Florin Dumitrescu Reply

    @ fereastra: e o conventie, o coregrafie. in lumea in care zboara dihanii din astea pe cer geamurile se deschid in afara…
    @ adecvare batman: e posibil ca oamnii de creatie (care in general sint cam autisti) sa-si fi impus pasaricile lor, cu super-eroi si aventuri, ca si in cazul bcr fond de pensii etc. e posibil ca marktg sa se fi gindit ca e cultura tinerilor si ca va deveni mainstream in ctv ani, ca in occident; si ca deci e aspirational. a rezultat genul de spot de care si-ar bate joc mircea badea. mai ales ca filmele din seria batman se cam dau la sirbu…
    @ radio: dupa info pro, e inca un post care se anunta de stiri dar nu are muschi in el sa fie. pina la urma e aceeasi reteta, cu aceleasi playlisturi si aceleasi voci enervante care se perinda prin fm. noroc ca alaturi pe scala e realitatea tv transpusa in fm…

  9. zoran Reply

    Stiu ca Impact investeste in momentul de fata intr-un departament dedicat de creatie – seful e un copywriter cu CV beton si premii la activ, mai stiu ca tocmai au angajat un art director foarte talentat de la o agentie multinationala etc. etc.
    Mie mi se pare misto promoul – se bazeaza pe idee, nu pe buget – ceva esential cand lucrezi in-house (o mare parte din buget se duce pe salarii si costurile de regie pentru angajatii in plus, deci…)…
    Ce mi s-a parut si mai interesant, insa, este ca Buftea tocmai a inceput se ea aceleasi demersuri pentru Media Pro :))

  10. Marian S. Reply

    Parerea care urmeaza este a unui neavizat in materie. Dar, ca si consumator de publicitate, cred ca am dreptul sa spun ca n-am inteles deloc ce au in comun Batman si prefectura. Daca ea deschidea fereastra si Batman sau Superman asta se repezea direct la microfon era altceva. Eu zic sa recicleze clipul si sa-l foloseasca pentru demonstrarea calitatilor la ferestrele termopan marca “cutare“.

Post your thoughts