Noua structură de vânzări on-line de la Realitatea-Cațavencu grupează 2,36 milioane de unici

Anunțată de Orlando (nu mă mai pisați cu “cine-i ăsta?”, că atunci nu vă interesează nimic din ce scriu aici), noua structură de vânzări de la Realitatea-Cațavencu înseamnă un portofoliu de 2,36 milioane de vizitatori unici sau 26,6 milioane de pagini afișate pe lună, conform SATI. F 5 X-Media, cum se cheamă toată povestea, se ocupă, pe lângă vânzări, de evenimente, proiecte cross-media și investiții în diferite business-uri mici. Este condusă de Dragoș Gurăroșie, ex-Prima TV.

Numărul de site-uri și proiecte de Web care stau sub umbrela de mai sus e de 26.

Realitatea-Cațavencu își internalizează vânzările de on-line la puțin timp după grupul Voiculescu. Acolo portofoliul e mai puțin clar, deocamdată.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *