Nora Marcovici la Graffiti, Florin Ciobică preia divizia de radio/entertainment la SBS

După plecarea lui Cristoph Buerge din România şi venirea Mihaelei Dumitru ca no. 1 la Prima TV, Nora Marcovici, care era director pe divizia de radio a SBS, trece la Graffiti, unde va fi şef peste tot grupul (Media Direction, Graffiti, Proximity, Pleon şi CuponPro). În locul ei, la radiourile SBS (Kiss FM, Magic FM, One FM şi, administrativ, Kiss TV), vine Florin Ciobică, fost deputy general manager la SBS/Radio.

Prima TV şi radiourile + Kiss TV vor raporta separat la centru.

UPDATE: Surprize, surprize: Prima va avea, se pare, marketing, în persoana lui Cristian Gheorghiţă, întâmplător fostul soţ no. 1 al Andreei Bănică Senior, ca să zic aşa. Dintotdeauna mi-a plăcut cum SBS-ul a conturat o politică de programe clară la acest post şi mă gândeam că ratingul ar trebui să fie mai mare. Poate că acuma o să fie.

  1. cosmin Reply

    Nu stiu de ce, dar nu prea vad bine ratingurile kiss-ului de aici inainte.. Odata cu Nora plecara si altii de-acolo!

  2. carcotashii Reply

    Aiurea rating cu Gheorghita ! Credeti ca abillitatea in afaceriise “ia ” de la foste neveste ? O sa traiti si o sa vedeti

  3. Iulian Comanescu Reply

    Carcotasii: mi se pare ca Prima nu a avut destul marketing pana acum. Nu stiu prea multe despre Cristi Gheorghita, dar orice schimbare poate fi pozitiva, nu?

  4. pascal Reply

    corect Iulian; de vezi cine e noul dir de marketing de la realitatea…; oare o sa fie bine ? tot in trendul noilor schimbari

  5. eli Reply

    Mai carcotashii…lor, de ce vorbiti (ca sa va citez) ‘aiurea’? Cristi Gheorghita stia si facea marketing & afaceri pe vremea cand ‘andreea banica/marin’ abia deschidea usa studiourilor din Iasi.
    Poate ca e mult spus ca el ar fi fost Pymalion, dar daca vreo abilitate s-a dat si s-a luat intre ei, nu andreea a dat. Ci a luat, fie numele ei …

  6. andrei Reply

    Ma mira ca un tip cu legaturi in media ca tine nu a aflat de venirea lui Gheorghita l;a Prima inca de acum 1 luna , ionainte de anuntul plecarii sefului del mare . Cred ca el l-a adus 🙂 Gheorghita s-a plimbat pe la KanalD daca nu ma insel fiind inlocuit sau inlocuindu-l pe cel care e acum la Realitatea pe marketing .
    Cat despre echipa Kissului plecarea Norei Marcovici si a altor cativa de acolo nu cred ca va afecta bussinesul. E o retea bine organizata care merge indiferent de cine e sus . I

  7. andrei Reply

    Scuze pt greselile”de tastatura” din postul de mai sus . Si la Kiss/Magic/One ca si la Prima vanzarile au trecut la conducere . Si raporteaza separat catre cei de sus . Oare de ce ? Curioasa decizia de a separa radioul de TV .Nici sediile nu sint la un loc . Nu stiu cum e in tara cu statiile locale . Prima ar putea profita mult de audienta retelei Kiss care desi in Bucuresti nu e no1 are la nivel national peste 2 milioane de ascultatori .Cu mult peste privitorii Prima TV .Din cate stii au vreun departament care asigura legaturi intre radio si TV in genul Pro?Sau fiecare e pe turta lui?

  8. Iulian Comanescu Reply

    Andrei: uite că în zona aia am mai puține legături… Dacă ești nemulțumit de presația mea, fii binevenit la “întrebări și ponturi”. Cu împărţirea în două, e ceva mai puţin frecvent, dar nu nefiresc. Nu cred că există o celulă de coordonare ca să zic aşa, dar oamenii îşi pot vedea de cross-uri şi altele discutând 1:1. Oricum aşa se fac cele mai bune proiecte, din experinţa mea în companii mari de media.

  9. OLiX Reply

    @andrei pe KissFM merg la greu spoturi de promovare pentru emisiunile de la PrimaTV, deci se profita, iar departamentele de PR/Marketig comunica bine intre ele.

    @Iulian @Cosmin la radio mai vine cineva nou care se va ocupa bine de tot (zic eu) de parte de programe). Nu cred ca pot da detalii acum, dar probabil Tony Tesiu le va da pe blogul sa atunci cand va putea 🙂 el stie deja ce si cum 😛

    Eu vad vremuri bune pentreu SBS-ul din Romania, si nu cred ca este doar o impresie vazuta de mine din interior.

Post your thoughts