Nora Marcovici la Graffiti, Florin Ciobică preia divizia de radio/entertainment la SBS

După plecarea lui Cristoph Buerge din România și venirea Mihaelei Dumitru ca no. 1 la Prima TV, Nora Marcovici, care era director pe divizia de radio a SBS, trece la Graffiti, unde va fi șef peste tot grupul (Media Direction, Graffiti, Proximity, Pleon și CuponPro). În locul ei, la radiourile SBS (Kiss FM, Magic FM, One FM și, administrativ, Kiss TV), vine Florin Ciobică, fost deputy general manager la SBS/Radio.

Prima TV și radiourile + Kiss TV vor raporta separat la centru.

UPDATE: Surprize, surprize: Prima va avea, se pare, marketing, în persoana lui Cristian Gheorghiță, întâmplător fostul soț no. 1 al Andreei Bănică Senior, ca să zic așa. Dintotdeauna mi-a plăcut cum SBS-ul a conturat o politică de programe clară la acest post și mă gândeam că ratingul ar trebui să fie mai mare. Poate că acuma o să fie.

9 thoughts on “Nora Marcovici la Graffiti, Florin Ciobică preia divizia de radio/entertainment la SBS”

  1. Nu stiu de ce, dar nu prea vad bine ratingurile kiss-ului de aici inainte.. Odata cu Nora plecara si altii de-acolo!

  2. Aiurea rating cu Gheorghita ! Credeti ca abillitatea in afaceriise “ia ” de la foste neveste ? O sa traiti si o sa vedeti

  3. corect Iulian; de vezi cine e noul dir de marketing de la realitatea…; oare o sa fie bine ? tot in trendul noilor schimbari

  4. Mai carcotashii…lor, de ce vorbiti (ca sa va citez) ‘aiurea’? Cristi Gheorghita stia si facea marketing & afaceri pe vremea cand ‘andreea banica/marin’ abia deschidea usa studiourilor din Iasi.
    Poate ca e mult spus ca el ar fi fost Pymalion, dar daca vreo abilitate s-a dat si s-a luat intre ei, nu andreea a dat. Ci a luat, fie numele ei …

  5. Ma mira ca un tip cu legaturi in media ca tine nu a aflat de venirea lui Gheorghita l;a Prima inca de acum 1 luna , ionainte de anuntul plecarii sefului del mare . Cred ca el l-a adus 🙂 Gheorghita s-a plimbat pe la KanalD daca nu ma insel fiind inlocuit sau inlocuindu-l pe cel care e acum la Realitatea pe marketing .
    Cat despre echipa Kissului plecarea Norei Marcovici si a altor cativa de acolo nu cred ca va afecta bussinesul. E o retea bine organizata care merge indiferent de cine e sus . I

  6. Scuze pt greselile”de tastatura” din postul de mai sus . Si la Kiss/Magic/One ca si la Prima vanzarile au trecut la conducere . Si raporteaza separat catre cei de sus . Oare de ce ? Curioasa decizia de a separa radioul de TV .Nici sediile nu sint la un loc . Nu stiu cum e in tara cu statiile locale . Prima ar putea profita mult de audienta retelei Kiss care desi in Bucuresti nu e no1 are la nivel national peste 2 milioane de ascultatori .Cu mult peste privitorii Prima TV .Din cate stii au vreun departament care asigura legaturi intre radio si TV in genul Pro?Sau fiecare e pe turta lui?

  7. Andrei: uite că în zona aia am mai puține legături… Dacă ești nemulțumit de presația mea, fii binevenit la “întrebări și ponturi”. Cu împărțirea în două, e ceva mai puțin frecvent, dar nu nefiresc. Nu cred că există o celulă de coordonare ca să zic așa, dar oamenii își pot vedea de cross-uri și altele discutând 1:1. Oricum așa se fac cele mai bune proiecte, din experința mea în companii mari de media.

  8. @andrei pe KissFM merg la greu spoturi de promovare pentru emisiunile de la PrimaTV, deci se profita, iar departamentele de PR/Marketig comunica bine intre ele.

    @Iulian @Cosmin la radio mai vine cineva nou care se va ocupa bine de tot (zic eu) de parte de programe). Nu cred ca pot da detalii acum, dar probabil Tony Tesiu le va da pe blogul sa atunci cand va putea 🙂 el stie deja ce si cum 😛

    Eu vad vremuri bune pentreu SBS-ul din Romania, si nu cred ca este doar o impresie vazuta de mine din interior.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *