Nișele mănâncă ratingul posturilor mari

Ratingurile prezentate de “Evenimentul zilei”, care constată azi performanțele slabe ale Kanal D, la o lună de la relansare, arată că o parte din publicul românesc s-a dus spre televiziunile de nișă. Cifrele, care reprezintă medii zilnice, pentru universul urban, în perioada 18 februarie-18 martie, arată că nici un post nu mai are mai mult de 3 puncte pe zi, cel puțin pe intervalul calendaristic menționat.

Au câștigat rating OTV, care are o medie egală cu a TVR 2, 0,6, Antena 3, săltată ușor de la 0,3 la 0,4 medie, TV Sport (nu “se vedea” în topul general) și altele. Desigur, în zona a 0,ceva pe zi, ierarhia începe să fie influențată de marja de eroare a studiilor TNS-AGB. Global însă cifrele prezentate de EVZ sunt relevante:

Top 15 televiziuni
1. Pro TV – 2,8
2. Antena 1 – 2,5
3. TVR 1 – 1,7
4. Acasă TV – 1,2
5. Prima TV – 1
6. Realitatea TV – 0,7
7. OTV – 0,6
8. TVR 2 – 0,6
9. Național TV – 0,4
10. Antena 3 – 0,4
11. TV Sport – 0,3
12. B1 TV – 0,3
13. Pro Cinema – 0,3
14. Jetix – 0,3
15. Kanal D – 0,3
Urmează televiziuni de muzică și de știință

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

One thought on “Nișele mănâncă ratingul posturilor mari”

  1. Oare cam cât mai durează până să vedem un pseudo-eveniment de genul “Relansarea grilei Kanal D” făcută pentru a readuce postul în prima linie cât de cât?
    E clar ca startul lor e mediocru.
    Pai daca tot meciurile de fotbal le face audienta mai bine intrau in prima etapa cu numele de Kanal De Sport. :))
    Am încercat să mă uit de curiozitate la unele emisiuni dar mi s-au părut foarte slabe. Si foarte artificiale.
    Iar de filme chiar că nu ai ce zice…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *