Nișele mănâncă ratingul posturilor mari

Ratingurile prezentate de “Evenimentul zilei”, care constată azi performanțele slabe ale Kanal D, la o lună de la relansare, arată că o parte din publicul românesc s-a dus spre televiziunile de nișă. Cifrele, care reprezintă medii zilnice, pentru universul urban, în perioada 18 februarie-18 martie, arată că nici un post nu mai are mai mult de 3 puncte pe zi, cel puțin pe intervalul calendaristic menționat.

Au câștigat rating OTV, care are o medie egală cu a TVR 2, 0,6, Antena 3, săltată ușor de la 0,3 la 0,4 medie, TV Sport (nu “se vedea” în topul general) și altele. Desigur, în zona a 0,ceva pe zi, ierarhia începe să fie influențată de marja de eroare a studiilor TNS-AGB. Global însă cifrele prezentate de EVZ sunt relevante:

Top 15 televiziuni
1. Pro TV – 2,8
2. Antena 1 – 2,5
3. TVR 1 – 1,7
4. Acasă TV – 1,2
5. Prima TV – 1
6. Realitatea TV – 0,7
7. OTV – 0,6
8. TVR 2 – 0,6
9. Național TV – 0,4
10. Antena 3 – 0,4
11. TV Sport – 0,3
12. B1 TV – 0,3
13. Pro Cinema – 0,3
14. Jetix – 0,3
15. Kanal D – 0,3
Urmează televiziuni de muzică și de știință

One thought on “Nișele mănâncă ratingul posturilor mari”

  1. Oare cam cât mai durează până să vedem un pseudo-eveniment de genul “Relansarea grilei Kanal D” făcută pentru a readuce postul în prima linie cât de cât?
    E clar ca startul lor e mediocru.
    Pai daca tot meciurile de fotbal le face audienta mai bine intrau in prima etapa cu numele de Kanal De Sport. :))
    Am încercat să mă uit de curiozitate la unele emisiuni dar mi s-au părut foarte slabe. Si foarte artificiale.
    Iar de filme chiar că nu ai ce zice…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *