Nielsen propune un sistem de măsurare a audienței bazat pe timpul petrecut pe site

Nielsen Web ratings va lansa astăzi un sistem de măsurare a traficului bazat pe timpul petrecut pe un anumit site. Motivul: unele din marile site-uri, ca Yahoo, folosesc tehnologia Ajax, care permite schimbarea conținutului fără navigarea într-o altă pagină. Noile măsurători vor sălta site-uri ca Yahoo și AOL și vor retrograda pagini ca ale Google, care urmăresc mai curând concizia mesajului, de unde timpul redus petrecut de user pe ele.

Toată povestea privește deocamdată piața din US.

Sursa.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

2 thoughts on “Nielsen propune un sistem de măsurare a audienței bazat pe timpul petrecut pe site”

  1. si google foloseste tehnologia Ajax:gmail,docs,GCal,etc

    dar pagina de google search poate fi masurata pe nr de vizitatori,fiindca ofera linkuri catre alte siteuri si nu ti petreci cine stie ce timp pe ea. Nu stiu dc ai aflat, dar Google a cumparat ieri Postini, o companie ce se ocupa de securizarea comunicarii electronice pt corporatii. Deja Postini era prezenta in Google App, dar ca aplicatie externa (http://blogoscoped.com/archive/2007-07-10-n17.html)

  2. Da, știam de Postini. Înțeleg că o să fie un add-on pentru Google Apps, care la rândul lui e un fel de “nou sistem de operare” oferit la toată lumea? Eu folosesc cu succes varianta free.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *