Murdoch transforma MySpace intr-o platforma de e-marketing

Rupert Murdoch, magnatul de la News Corp., a dat 580 de milioane USD pe MySpace.com si vrea sa transforme o retea sociala intr-un megatool de marketing on-line. Povestea pe Wired.com. Rezumat:

– Zice Rupert ca Internetul ca mediu de comunicare va avea un impact comparabil cu aparitia presei de tipar, care a distrus feudalismul. Actuala revolutie digitala inseamna amurgul zeilor old media.
– Murdoch a investit in jur de 1,5 miliarde in Internet, in ultimul an.
– comunitatile de tipul MySpace.com sunt constituite din trendsetteri interesati de pop-cultura in diferitele acceptiuni ale acesteia, motiv pentru care MySpace e un vehicul de comunicare de o capacitate nemaiintalnita.
– MySpace urmeaza sa fie transformat intr-o platforma de advertising-marketing-distributie cu aspectul unui portal ca Yahoo sau MSN.
– MySpace are in jur de 80 de milioane de subscriberi, care cresc cam cu 280 de mii pe zi.
– paginile MySpace sunt eterogene din cauza designului customizabil, ceea ce le face mai putin propice pentru module de advertising si marketing on-line.
– pe MySpace functioneaza, in schimb, “immersive ad campaign”: reclame la produse de entertainment ale site-urilor comerciale din retea, care sunt preluate viral de free members.
– Murdoch se asteapta la venituri de 1 miliard pe an la sfarsitul deceniului.
– acest gen de marketing a fost deja aplicat in combinatie cu iTunes sau pentru filme Disney.
– Murdoch considera ca viitorul e deschis: â€?God knows what we’re going to do with MySpace,â€? he says, leaning back on that immaculate white sofa. â€?We’re just discovering what this thing can do.”

Post your thoughts