MoneyLine.ro și Mediafax.biz (updated)

S-a pus sus, în fine. Portalul de business al Realitatea-Cațavencu – ia în principal info de la “Business Standard”, “Money Express”, “24 Fun”, The Money Channel.

300_money_line.jpg

De bine:
– arată într-adevăr ca un site/portal, cu categorii specifice internetului, cum ar fi Topuri (nu știu dacă redactarea în text curgător e bună, lumea se așteaptă să găsească aici liste). Presa, internă și internațională, “Ziarul financiar” își va vedea poveștile cu un fel de satisfacție acră acolo. My Money, nu neapărat o idee tipică de internet, dar ceva care e doar endemic prin presa scrisă – și aici s-ar putea mai bine, fiindcă titlurile și leadurile nu conțin nemijlocit informația utilă. Posibil să găsești mai multe lucruri care te privesc la “leasing” din Finanțe-Bănci, de pildă, dacă nu cumva sunt indexate și sub My Money.
– layoutul, organizarea – sunt ok. O poveste mare + diferite alte info. Pagina e cam cât trebuie de “grea”. Paleta de culori e prietenoasă, albastrul folosit cu economie, boierește, am senzația că-s reminescențe de “Business Standard” ediția de print, dar au ieșit mai bine decât originalul.

De rău:
– ce caută Sportul pe MoneyLine? Ok, vrem trafic, dar e o decizie editorială care cu greu poate fi categorisită altfel decât oportunistă.
– tickerul/crawl-ul: e “out” (CNN l-a scos), lipsit de eleganță, produce agitație grafică. L-aș păstra doar pe site-uri tabloide.
– secțiunea de Arts & Life e neconcludentă. Nu cred că prăpăditul de Julio Iglesias e o miză pentru orice fel de target market își propune MoneyLine.ro. Recomandările din 24 Fun ar trebui scoase în față și îmbogățite. Timpul liber și loisir-urile sunt o miză importantă pentru așa ceva.
– cunoscutele titluri criptice ale ziariștilor de business: “Capitalizarea BVB a depășit ieri recordul de 30 de miliarde de euro”. Nu e mai simplu să spui că ieri, la bursă, s-au mișcat mai mulți bani ca niciodată (dau premiu cui traduce în română fraza aia, eu se pare că n-am nimerit)?

Site-ul are și o secțiune în engleză, eu aș propune să fie în trei limbi: română, burseză și engleză. Ziariștii români de business împrumută limbajul surselor mai ceva ca ăia de la crime și violuri cu “metodele lor specifice” și “organele legii”. E drept că româna în sine are un strat grețos de neologisme în zonă. De aceea nu ne vine să zicem niciodată “bani” (“money”), ca anglo-saxonii, ci “finanțe”, ocolim “cheltuieli” cu “costuri” ș.a.m.d. Și uite-așa, vorbind păsărește, cu “actions heading south” și alte spanacuri, ne trezim foarte apreciați de sursele noastre și fără public.

Sigur, asta nu e o oftică punctuală pe MoneyLine.ro. De vină sunt redactorii-șefi și editorii paginilor de economie, ăăă, business, ăăă, finanțe, ăăă, afaceri, ăăă… bani.

UPDATE: Hop și Mediafax.biz, cu sau fără legătură cu lansarea MoneyLine.ro.

300_mediafax_1728.jpg

Asta se numește pe limba prietenoasă a lui Manafu “nu inspiră mare încredere prin design“, după ce Manafu a aflat informația de la Zoso.

Comunicatul de presă Mediafax.biz, las altora bucuria de a afla care a fost “primul site de informație economică în timp real”:

www.mediafax.biz – primul site de informație economică în timp real din România

Mediafax, cel mai mare furnizor român de informație generală și de business, lansează marți, 17 iulie 2007, site-ul www.mediafax.biz, primul website de informație economică difuzată în timp real din România.

www.mediafax.biz va furniza zilnic utilizatorilor săi peste 150 de știri economice grupate pe domenii, analize și previziuni ale celor mai importanți indicatori macro-economici, actualizate în timp real, dar și peste 200 de anunțuri de licitații și oportunități de afaceri, precum și 25 de secțiuni de date statistice.

Informațiile în exclusivitate obținute de jurnaliștii Mediafax specializați pe domeniul economic, furnizate acum în timp real și pe web, asigură abonaților un avantaj competitiv important, fie că este vorba despre cele mai recente detalii ale unor fuziuni sau achiziții majore, intrări de noi jucători pe piață sau modificări legislative, fie rezultate și estimări financiare ale companiilor, sinteze și analize de piață.

www.mediafax.biz înseamnă decizii mai bine informate, dar și timp câștigat prin opțiunea de căutare avansată și posibilitatea stabilirii unor filtre care selectează știrile conform criteriilor definite de fiecare utilizator. Acestora li se adaugă acces la arhiva de știri economice Mediafax din ultimul an, pentru produsele la care clienții dețin abonament.

„Am fost primii care am introdus fluxuri de știri profesionale pentru companii în 1994 și de atunci am încercat să satisfacem cât mai bine nevoile de informare ale mediului de afaceri românesc. Prin site-ul lansat astăzi ridicăm standardele pieței către informație difuzată în timp real, oferind companiilor active din România un instrument de lucru care îi va ajuta în luarea deciziilor de business”, spune Cristian Popa, redactor-șef Mediafax Business News.

www.mediafax.biz va fi accesat pe baza înregistrării unor date individuale de acces, care asigură securizarea informațiilor, exclusivitate și portabilitate maximă pentru clienți: aceștia pot urmări ultimele știri Mediafax oriunde dispun de o conexiune la internet.

Conținutul www.mediafax.biz este organizat pe domenii de activitate și pe tipuri de informații: știri, piețe și statistici, anunțuri de licitații, atribuiri de licitații, târguri și expoziții, propuneri de afaceri, evenimente, previziuni legislative.

Domeniile de activitate acoperite sunt: Auto & Transporturi, Construcții & Imobiliare, Energie, Financiar, IT&C, Media & Advertising, Retail & Agricultură, Sănătate & Farmaceutic, Turism. Acestora li se adaugă fluxurile Breviar, Licitații și Juridic, precum și produsul Economic, care oferă acces la întreaga producție de știri a site-ului.

Cei interesați se pot convinge de utilitatea serviciilor furnizate prin www.mediafax.biz, solicitând un demo pentru oricare dintre produse, pentru o perioadă de testare de 5 zile lucrătoare. De asemenea, se pot abona la Newsletterele gratuite, pentru a primi prin e-mail o selecție de știri de business în fiecare dimineață.

Despre Mediafax: Mediafax este cel mai mare furnizor de informație generală și de afaceri din România, lider pe această piață de 12 ani. Înființată în 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, și are peste 2.000 de clienți din mass-media, sectorul public și cel de afaceri. Printre produsele și serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de știri și fotografie de presă, înregistrări audio cu declararații și interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, servicii de știri specializate pe domenii economice, anuare de specialitate.

Despre Mediafax Business News: Mediafax furnizează fluxuri de informații specializate pentru companii, începând din 1994. Din 2000, gamei de newslettere profesionale li s-au adăugat noi produse destinate mediului de afaceri: anuarele de business Mediafax Annual Reports și, din 2006, conferințele din seria Mediafax Talks. La începutul anului 2007, Mediafax a primit certificatul de conformitate cu standardul ISO 9001:2000 pentru sistemul său de management al calității în furnizarea de servicii de informații pentru mass-media și companii.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să o contactați pe Mădălina Marincu, PR Executive Mediafax, madalina.marincu@mediafax.ro, 031/825.61.29.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

26 thoughts on “MoneyLine.ro și Mediafax.biz (updated)”

  1. nu comentez opinia ta, dar am o intrebare: ce legatura exista intre capitalizarea bursiera si banii ce se misca intr/o zi ? Eu ma tem ca absolut niciuna…asa ca poate ne mai dai un exemplu…

  2. Dragoș: aha, deci nu am zis bine. Știi care-i problema, în schimb? Atitudinea specialiștilor ca tine. În loc să găsești o formulare prietenoasă, pe care să o pricep și eu, ca nespecialist în burse, tinzi să mă tragi la răspundere pentru că nu am înțeles cimiliturile voastre. N-aș numi asta o abordare prietenoasă cu publicul 🙂

  3. iulian, teoretic si practic despre lucrurile pe care nu le stii nu-ti dai cu parerea 🙂 . pe gandirea asta o sa ne spui ca o stire despre deficitul de cont curent trebuie explicata pentru coana maria… e adevarat ca uneori suntem criptici, dar hai sa ne gandim la profilul cititorului. Are moneyline profilul hotnews ? cine cauta o stire despre bursa ?

  4. M-am uitat un pic pe continutul site-ului. Desigur, continutul poate fi imbogatit, pot aparea in timp si mai multe resurse, etc.

    Ce ma deranjeaza:

    – limbajul folosit in anumite articole imi da impresia de revista can-can. De exemplu: “firma X vrea sa” sau “firma Y da bani”. Parca nu suna profesionist, ci mai degraba a titlu de articol din GSP: “Gigi Becali vrea sa-l cumpere pe X”.

    – ma gandesc ca titlurile primesc acordul editorilor iar ideile din titlu se potrivesc cu ceea ce cred ziaristii. De ex. azi titlu mare cu legea pensiilor: “Cresterea pensiilor se va face fara marirea taxelor si impozitelor” – este adevarat – se scrie in articol ca asta este parerea guvernului. Dar care e parerea ziarului? Daca citesc un anumit ziar il citesc pentru ca vreau sa aflu si care e parerea ziarului respectiv, mai ales in domeniul business-ului. Mai degraba, intr-un colt: “Tariceanu: cresterea pensiilor se va face fara…” iar pe prima pagina as vrea sa vad care e opinia ziarului.

    cam atat

    PS. se incarca destul de greu sau este o problema la mine?

  5. “Ziarul financiar isi va vedea povestile cu un fel de satisfactie acra acolo”. Excelent spus. Din moment ce apar cu o luna inainte ca redactorii Ziarului Financiar sa se gandeasca la ele…. Ii si vad pe sefii editoriali : “noi de ce nu avem ce are The Money Channel acolo?”. Spre deosebire de ZF, daca TMC preia o stire, citeaza si sursa. Personal am vazut foarte multe stiri, declaratii, preluate de pe TMC in ZF, fara citarea sursei. Daca asa consideri tu Iulian ca isi va vedea ZF acolo subiectele… e un pic pe dos. ZF face de multe ori subiecte dupa ce au fost pe larg explicate la TMC. Cateodata e si invers. Cateodata.

  6. de curiozitate am accesat linkul Meteo
    comentariul de acolo..ca nu se poate numi prognoza meteo este fara replica…
    noi ne topim de cald si dansii spun
    “In capitala, astazi va fi cald, dar instabilitatea atmosferica se mentine. La amiaza vor fi in jur de 30 de grade”
    spre informarea domniilor dvs celor care ati scris acest comentariu..
    http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|RO|RO010|BUCHAREST&metric=1

  7. dragos: ai dreptate, m-a luat scrisul pe dinainte. Intrebarea este daca poate sta pe prima pagina un titlu precum cel pe care l-am indicat cu banii de pensii. Este de acord ziarul ca ceea ce scrie in titlu este adevarat? Da sau nu?

  8. Emil iti spun ca personal nu imi plac site-urile lor, acum sunt mai complexe, nimic de zis dar inainte pe tmctv iti luai stirile mai comod. Acum tb sa cauti mult mai mult o stire. Daca ai vazut au si niste poze destul de mari, ceea ce chinuieste cititorul de business. Personal nu ma intereseaza fotografiile ci stirile in sine. Nici pe Reuters nu umbli asa de greu.

  9. Dragoș: mă pricep la media și la limba română și știu că media trebuie să vorbească o limbă accesibilă. Cu alte cuvinte, faptul că n-am înțeles bine, ca adult educat ce sunt, e o constatare suficient de puternică. Sunt convins că am putea găsi amândoi o formulare mai bună cu privire la titlul ăla. Problema însă e că au început să te preocupe mai curând competențele mele decât site-ul în discuție.

    Radu: Hai să nu fim microbiști în problema asta. Eu cred că și Zf a avut întâietate pe diferite povești. Cu “satisfația acră” mă refeream la secțiunea de presă, unde Zf va fi inclus de portalul concurenței, fie că vrea, fie că nu… să vedem dacă Money.biz o să citeze Business Standard. După structură, par a se concentra pe știri, dar e greu de înțeles în momentul ăsta.

  10. Chiar nu vede nimeni o problema in layoutul identic pentru moneyline, moneyexpress si themoneychannel? Plus ca si contentul este aproape identic. Care mai este diferenta intre aceste trei produse web?

  11. Ovidiu: da, e destul de ciudat ce se întâmplă. Chiar voiam să fac un update – în principiu, ce-o să se întâmple cu standard.ro și restul, dacă informația economică se strânge pe moneyline.ro? În principiu, ar trebui să se transforme in site-uri de marketing al publicațiilor respective. Toată mutarea e gândită cam anarhic.

  12. Eu m-am abtinut sa comentez despre MoneyLine.ro pana azi, 19 iulie, cand PR de la Realitatea-Catavencu a anuntat oficial lansarea. Ca poate mai modificau ceva in structura lui ciudata. Dar au preferat sa anunte neoficial de marti, 17, la o ora dupa ce noi, la Mediafax, am dat oficial comunicatul pe flux (13.58) despre site-ul nostru cu care ai facut update. Mersi pt. update, dar ca sa te lamuresc sa stii ca ordinea e inversa. Asa ca nu e “Hop si Mediafax.biz”, iar la ei prezinti ca o lansare asteptata de mult care, de fapt, s-a facut pana la urma pe data de 19. Poti sa tii un site mai mult timp si sa il lansezi cand vrei tu. Asa si noi putem zice ca il avem de o saptamana si nu l-a descoperit nimeni.
    Mediafax a lansat marti, 17 iulie, cand a anuntat public. Dar e vorba de altceva. Nu sa “inspire incredere prin design”, ci sa fie folositor oamenilor de business. De asta nici nu am facut mare tam-tam.
    Sa explic: MoneyLine.ro mie mi se pare ca merge mai mult catre un produs de media de promovare a tot ce are trustul pe economic. Baga mult free din tot ce au in trust. Concluzia: Site de agregare. Nicidecum portal de business, cum isi spune.
    Vezi si intrebarile adresate pe coloana din stanga. Pt. ce sunt alea decat pt. trafic.
    Dar nu cred ca cineva o sa castige trafic si bani din publicitate in Romania cu un site biz. Nu castiga altii cu site-uri de show-biz.
    Scopul site-ului (ca portal nu pot sa ii spun!) nu prea l-am inteles, desi e explicat azi de PR. Iar domeniile (adica ce e mai important) nu cred ca sunt chiar bine alese. Asta observi si tu cand te referi la “Sport”.
    Arata ca un site generalist cu ceva mai mult biz. As zice chiar ca domeniile sunt varza. “Finante-Banci” si “Piata de Capital” am inteles, dar “Stiri” la modul general una peste alta, “Arts&Life”, “Presa” nu sunt domenii de biz. Si nici stirile din aceste ultime domenii nu se potrivesc cu biz-ul, asa cum ai remarcat si tu, desi cu ziaristi buni s-ar putea face ceva.
    La domeniul “companii” e totul de-a valma. La “My Money” il gasesti si pe prietenul tuturor comentariilor Rogozanu, care se pricepe la toate, vorbind de data asta despre pensii. Ce cauta el acolo n-am inteles. Poate nu prea au continut bun economic in general in trust si baga si ei ce pot pe domenii care nu sunt de biz.
    Un om de afaceri nu cred ca are ce face pe site-ul asta (ca iar nu pot sa ii spun portal!). Ii e greu sa gaseasca ceva. Nu cred ca vrea povesti aparute deja in print (in ziar si in saptamanal) si care acolo se citesc nu in alta parte, ci pe on-line vrea informatii utilizabile imediat.
    La noi site-ul e facut pt. abonati si potentiali abonati ceea ce e corect dpdv al afacerii. Chiar daca arata friendly al lor se vede ca n-au inteles scopul unui site biz (ca iar nu pot sa ii spun portal!). Il faci cat mai simplu si functional. Si cu domenii de nisa. Vezi si la agentiile straine (link-uri cu stiri).
    Si inca ceva: Cum ma asteptam, bloggerii comenteaza in general cum arata pagina si nu scopul unui site biz. Asa ca…
    Ceea ce credeam despre oamenii de conceptie de la Realitatea-Catavencu mi se confirma. Nu sunt in stare sa faca din media o afacere. Si mai au o problema de continut de calitate cu care sa alimenteze domeniile alea lipsa (poate de asta si lipsesc?!), adica tot de oameni buni si specializati. Povesti spune si scrie oricine, inclusiv sefii si sefuletii la patron cand prezinta proiecte.
    Sa vedem cand o sa se prinda Vantu. O fi vazut site-ul asta care se vrea portal de business?

    P.S. Sunt curios daca si post-ul meu va fi preluat de Bradutz, asa cum a facut cu ce ai scris la inceput.

  13. Cristi draga,

    Mersi pentru lamuririle cu succesiunea. “Hop” se referea la ordinea in care am vazut eu stirile, mai intai MoneyLine.ro, aflat de la cineva pe gura, iar apoi Mediafax.biz, de la Manafu, care l-a vazut la Zoso. De altfel, exista un dubiu formulat acolo in subsidiar, “las altora grija sa afle care e primul”

    Am gasit adresa unei domnisoare PR de la Mediafax si i-am scris in ziua cand in care a aparut comunicatul sa ma adauge si pe mine pe lista, ca sa aflu in ordinea in care se lanseaza pe viitor.

    Mie site-ul nu mi se pare ciudat. Cred intr-o abordare mai laxa a domeniului numit business, care sa includa lucruri narative si sa fie bine garnisita cu consumer news, chestii de timp liber in maniera “How to spend” s.a.m.d.

    Intre portal si agregator nu exista o diferenta. Portal e o pagina de intrare catre un domeniu anume. Initial includea mai ales link-uri (putea fi o varianta de web directory), dar Wordnet.Princeton.edu a ajuns sa-l considere:

    “portal site: a site that the owner positions as an entrance to other sites on the internet; “a portal typically has search engines and free email and chat rooms etc.””

    Deci tocmai ceva asemanator cu agregatorul, desi o idee ceva mai primitiva. Mi se pare cat se poate de normal sa agregi continutul mai multor branduri de print intr-unu singur de internet, o actiune asemanatoare avea si Orlando in cap atunci cand a venit la voi.

    Ca lui Rogozanu i-ar sade bine pe un domeniu suntem de acord, salutari, Cristi (R, nu D).

    Scopul site-ului e sa genereze trafic si dupa aceea venituri din reclama. Sa vedem daca o sa le iasa. Deocamdata, mie mi se pare de departe cel mai reusit din tot ce s-a facut la Vintu, mai atragator decat Mediafax.biz. Despre asta o sa-ti spun pe sleau ca e pur si simplu nasol, daca nu m-ai inteles bine cu citatul-eufemism din Manafu.

    Acum sa zicem si de rau despre site-urile de la Vintu. Varza e de nedescris. NewsIn cerea nu de mult bani pe aceeasi stire pe care Realitatea.net o lua de la NewsIn si o oferea pe gratis, TMCTV.ro dracu’ stie ce mai facea, iar acum s-a pus capac cu CMS-ul asta care e folosit la mai multe site-uri, cu aceleasi categorii. Ce rost avea sa fie lansat asa themoneyexpress.ro? Mi-am cautat cele vreo 10-12 articole scrise in revista acolo si n-a fost chip sa le gasesc. Si jur ca nu e vorba de o suparare personala. Daca un colaborator nu-si poate gasi semnatura, cine cum o sa se orienteze?

    Concluzia mea e ca avem doi jucatori promitatori B2C, MoneyLine.ro si Mediafax.ro. Mediafax.biz pare a fi un viitor flop, din punctul meu de vedere, iar themoneyexpress.ro si tmctv.ro ar trebui sa devina cunoscute pentru a face ceva, iar daca ar deveni cunoscute, ar incepe sa se confunde intre ele si cu moenyline.ro.

    In privinta modului cum vad presa oamenii de la Realitatea-Catavencu iti dau doar partial dreptate. Daca partea de TV a cam aratat ce poate (sa piarda bani, pana la proba contrarie), aia de print mai are nevoie de vreo noua luni, zic eu, ca sa stim cum stau lucrurile. Deocamdata, din punctul asta de vedere, si la Vintu, si la Patriciu, lucrurile se misca peste asteptarile mele proprii si personale.

    P.S.: Scrieti, baieti, numai scrieti pe blogul ala al vostru! E cel mai reusit blog colectiv, daca nu punem in calcul si bloGSPort.ro, care e cu totul alta mancare de peste. Acum are buton pe prima pagina de Mediafax.ro. Chiar, Ovidiu Vanghelie vine la serviciu cu o toba de gat? Parea ca stie mai multe despre baterie decat Charlie Watts.

  14. Pai daca MoneyLine e B2C, nu B2B e clar: nu se adreseaza oamenilor de afaceri, adica targetului. Iar aia cu traficul o stiu si eu. Pe fiecare domeniu specializat care e acolo poti gasi informatii mai bune si ordonate pe alte site-uri, chiar pe ale lor. Iar consumatorul care nu e specializat in economic va prefera alte site-uri.
    Si atunci nu avem publicitate in lipsa traficului. Stii si tu ca si mine cat se poate scoate din publicitate pe un site, mai ales unul fara trafic. Afacerea e mica. Inseamna ca de fapt avem toata productia trustului agregata pe un portal. In ce scop? Eu nu inteleg. Poate doar pt. promovare si mandria personala. Exista si varianta sa il mai schimbe ulterior.
    Cu portalul la modul general asa e cum spui tu. E portal, dar nu de business. Adica e B2C asa cum l-ai definit tu in paragraful trei. Ceea ce nu cred ca au dorit nici ei, nici oamenii de afaceri. Eu nici macar nu ii iau in considerare ca o concurenta serioasa la Mediafax.biz, unde se duc toti oamenii de faceri care lucreaza acum cu noi.
    Depinde ce ti-ai propus: sa faci bani sau sa ii pierzi si sa iti canibalizezi produsele. Ramane doar chestia cu promovarea iar ce ai scris la final e corect.
    Cred ca e mare confuzie la ei intre B2C si B2B. E alta mancare de peste. Sau nu au inca resursele si conceptul clar pt. B2B. Am impresia ca au si gandit putin invers: au lansat o chestie mare facuta din bucati in loc sa isi apropie oamenii de afaceri si sa mai astepte cu portalul.
    Hai sa ne uitam si la cei mai tari din domeniu sa vedem cum arata, cum au pornit si la ce au ajuns.
    Iar Mediafax.biz e un instrument, asa cum spune si comunicatul. Nu trebuie sa fie atragator ca sa ii dai omului de afaceri exact ceea ce are nevoie.
    Compara te rog domeniile noastre cu ale lor. Ce iei ca om de afaceri? Daca doream, puteam si noi sa facem inca un mediafax.ro numai cu stiri economice si arata frumos, dar nu avea sens.
    P.S.: Si n-am zis nimic de continut ca iti dai seama ca il pot analiza si pe ala. Am vazut destule vechituri si destule materiale incadrate gresit sau care nu sunt pe domeniu, dar am constatat ca au facut-o deja altii si ma abtin fiind vorba de concurenta.
    Raspuns la PS-ul tau: Scriem pe blog, dar in timpul liber de la stiri si comentariile de pe fluxuri. Nu suntem numai bloggeri. In primul rand suntem ziaristi de agentie, care oricum au un volum mare de munca. Dar sa stii ca la unii dintre noi chiar le place sa fie si ziaristi si bloggeri. Cred ca e cel mai bine asa, iar razboiul unii contra altora la modul general e nejustificat. Stii si tu, ca ziarist batran, ce vreau sa spun. Mi se pare ca de vreo sase luni incoace, de cand ziaristii au intrat masiv in blogosfera, parca s-a schimbat totul in bine.

  15. Domnule Comanescu, imi vine sa plang! Chiar si dumneavoastra, de obicei atent la forma, sa ma faceti “Vanghelie”? Va inchipuiti prin ce trec eu in fiecare zi, de fiecare data cand ma recomand? Va rog, editati postul in care ati scapat “i”-ul acela atat de important pentru mine.
    Cat despre tobe, am batut si eu cativa ani, cand eram copil si aveam mai mult timp liber…
    Va multumesc!
    Ovidiu VANGHELE

  16. Domnule Vanghele, mii de scuze pentru eroare. Am inceput prin a gresi numele d-lui Vanghelie (Marian – ii spuneam Vanghele) si am sfarsit prin a-l poci pe al dvs.

    Si eu am cantat la chitara cand eram mic. Poate facem o formatie. Pornind de la Van Halen, ce ziceti de Van Ghele?

  17. Din fericire pentru mine, din ce in ce mai putina lume cu care intru in contact imi spune mie Vanghelie, insa din pacate foarte multi il boteaza pe primar VANGHELE. Ceea ce iarasi este cam nasol pentru mine, dar asta e. Oricum, mai bine asa decat invers.
    Evident, accept scuzele.
    Cat despre alaturarea cu Van Halen, m-ati facut sa zambesc…
    O zi racoroasa va doresc! Si o bere rece sa va astepte undeva la umbra, pe seara, dupa serviciu. Cu o muzica buna langa, evident! Poate chiar un Dreams de la Van Halen.

  18. Bonjour
    Je voudrais savoir si Monsieur Ovidiu Van GHELE a des relations généalogiques avec des familles en France , car nous avons le même nom ,
    d’ origine “flamande” en Belgique . Poivez-vous contacter Monsieur Van GHELE et me renseigner
    Je vous remercie bien vivement
    Van GHELE Robert
    ——————————————–
    21 rue des AULNES
    91090 LISSES
    FRANCE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *