Mogulii lifturilor se coalizează

Elevate Media (Bucureşti) şi IQ Communication (Iaşi), care vând spaţiile de publicitate din lifturi, devin parteneri ca să asigure o acoperire mai bună clienţilor. O ştire mică, dar semnificativă tocmai fiindcă lucrurile se mişcă şi pe zone atât de nişate. Deci sunt bani…

Detalii:

Audiente relevante din publicitate in lift? Elevate Media si IQ Communication isi unesc fortele

In 2009 liderii publicitatii in lift in Romania, Elevate Media (Bucuresti) si IQ Communication (Iasi) devin parteneri. Efectele colaborarii pentru clientii de publicitate: acoperire nationala si audiente relevante.

Despre parteneriat

Elevate Media si IQ Communication au initiat colaborarea de facto la inceputul anului 2009: au ofertat locatiile impreuna urmarind sa maximizeze acoperirea pentru campaniile nationale ale clientilor. Testul primelor luni a functionat pentru clienti si pentru cele doua companii, astfel incat din martie parteneriatul devine oficial.

Parteneriatul consta in reprezentarea reciproca la vanzare a retelelor de lifturi. Valoarea adaugata de fiecare partener este forta de vanzare si notorietatea Elevate si reteaua nationala foarte bine dezvoltata de catre compania IQ Communication. Parteneriatul este incheiat in exclusivitate intre cele doua companii, colaborarile anterioare inceteaza de la 1 martie 2009.

„Colaborarea pe care am initiat-o cu Elevate este una fireasca, scopul nostru comun fiind cel de a creste acest mediu de expunere. Sunt convins ca publicitatea in lift va deveni si mai atractiva deoarece, dupa cum ne place sa spunem, clientii nostri sunt vazuti bine”, sustine Dorel Codina, director IQ Communication.

Elevate Media este prima companie de publicitate in lift din Romania. A fost infiintata in 2005 in Bucuresti si s-a extins in 9 orase importante din tara. IQ Communication a adoptat ideea in judetul Iasi si a pus accentul pe dezvoltarea retelei in zona Moldovei si in tara, dezvoltand o retea in peste 20 de judete.

Efectele parteneriatului

„In primii ani de existenta, obiectivul nostru a fost popularizarea conceptului de publicitate in lift. Acum putem trece la pasul urmator: cresterea relevantei in termeni de audienta si acoperire. In acest fel depasim si ultima rezerva a publicitarilor fata de acest mediu si ne asteptam ca publicitatea in lift sa ocupe un loc binemeritat in media plan-uri”, afirma Tudor Maxim, director Elevate Media.

In urma colaborarii, acoperirea celor doua retele partenere despaseste 25 de orase din toate regiunile tarii si 3000 de lifturi. In termeni de audienta, o campanie in reteaua comuna poate atinge in jur de 1 milion de persoane (unici). Datorita expunerii repetate la mesaj, numarul total de vizualizari depaseste 30 milioane de vizualizari intr-o luna.

Publicitatea in lift este o forma de reclama neconventionala, care ofera exclusivitate in spatiul de expunere si o rata de memorare a mesajului peste medie. Mediul se preteaza reclamelor din cele mai variate domenii: de la finaciar la FMCG, de la hoteluri la evenimente, de la tamplarie PVC la medicamente.

——

Despre Elevate www.elevate.ro

Elevate este initiatorul conceptului de publicitate in lift din Romania si membru fondator al Asociatiei Romane de Indoor Advertising. Serviciile Elevate sunt Elevate Print si Proiecte Speciale. In 2008 Elevate a lansat serviciul Elevate Multimedia – reclame video exclusiv in cladiri de birouri. Reteaua Elevate acopera peste 1500 de lifturi in zone rezidentiale si cladiri de birouri din Bucuresti si 9 mari orase din tara.

Despre IQ Communication www.iqnews.ro; in curand: www.iqcommunication.ro

Din luna martie 2009, divizia de indoor a IQ Media devine IQ Communication. IQ Communication este o companie de publicitate indoor fondata in Iasi. Reteaua de lifturi IQ Communication curpinde peste 20 de orase din tara. Pe langa publicitate in lift, compania ofera spatii de publicitate indoor premium in mall-urile din mai multe orase ale tarii, in aeroporturi si camine studentesti. De asemenea, punem la dispozitia clientilor o retea nationala de sampling si letterbox marketing.

  1. Iulian Comanescu Reply

    Writeman: e o piaţă mică, dar care pare a funcţiona la ce mişcări sunt pe ea. Crezi că reclama pe bloguri e mai mult decât cea în lift, de pildă? Şi se vorbeşte atâta de ea.

  2. writeman Reply

    nu încercam să fiu ironic. când mi-am imaginat spațiul strâmt al liftului mi-am adus aminte și de panourile cu give piss a chance de la pisoare. alea sunt însă de multe ori goale. lucrurile nu par sa se miste la fel de mult si pe piata asta.

  3. V.Vicos Reply

    Publicitatea in spatii indoor nu-i afectata, in lift omu de plictiseala citeste si nu vorbesc aici de blocurile de locuinta ci de cladiri importante (birouri, sedii de multinationale).
    Si-au dat seama ca piata inca nu abunda de firme cu publicitate indoor.

Post your thoughts