Moguli pe curs de coliziune din motive de Prison Break

Prison Break e un serial puternic, lansat de Pro TV de curând şi ajuns, aşa cum se poate vedea la linkul dat, pe la episodul al optulea. Are buton şi pe meniul ProTV.ro, e normal ca PrisonBreak.ro să fie un domeniu valoros, dar uite că aparţine nu Pro TV, ci concurenţei (I.Q. Editex, care se poate vedea în linkul cestălalt, e în Realitatea-Caţavencu). De data asta e groasă, nu? Urmarea în… episodul următor.

UPDATE: A apărut şi site-ul.

  1. Dan Reply

    Sunt curios cata lume urmareste la TV si cata de pe “torente”, la cateva ore dupa difuzare. As face pariu ca sunt mai multi in a 2a varianta.

  2. l0pp Reply

    clar ca mai multi pe torente … insa ti se pare corect si sanatos? la un moment dat probabil o sa realizam si noi ca e mai frumos sa cumperi ceva decat sa furi asa. ma gandesc ca un episod din serialele astea e 1-3euro max … cred ca ar merita.

  3. pe bune? Reply

    Cred ca nu dorm cei doi moguli noaptea ca nu stiu ce sa se mai faCA CU domeniul asta. Are cineva solutii? Zic sa-i ajutam saracii!

  4. methy Reply

    problema nu e costul unui episod ci faptul ca noi le vedem la tv la 1-2 ani dupa ce s-au dat la ei… vezi Prison Break, Heroes, 4400 si altele..,

    la 1-2 ani…cand deja s-au rasuflat si tehnologii si sfx si idei…

  5. silversky Reply

    Ţin să-l contrazic pe l0pp. În România în care televiziunea publică spune că nu-şi poate permite seriale ca “Grey’s Anatomy” sau “Desperate Housewives”, iar producţii ca Prison Break sunt achiziţionate la doi ani de la lansare şi exilate de posturile comerciale la ore târzii din noapte, varianta “incorectă” şi “nesănătoasă” mi se pare perfect justificată. Dacă la cârma televiziunilor sunt nişte incompetenţi, nu văd de ce publicul interesat de producţii de calitate nu ar căuta canale alternative de procurare a produselor dorite.

    Referitor la situaţia semnalată de dl. Comănescu, mi se pare grăitoare pentru modul în care a fost tratată această producţie în România. E un lucru dovedit în majoritatea ţărilor europene în care PB a fost difuzat, că producţia depăşeşte barierele unui serial clasic şi ajunge la statutul de fenomen de masă, un produs pe care fiecare televiziune l-a exploatat comercial cât de bine a putut. În România însă, PB a beneficiat de un marketing de doi bani.
    Promovarea a fost şi este ca şi inexistentă. Deşi Mediapro-ul e un gigant media, singurul canal de promovare folosit a fost Pro TV-ul, şi asta doar cu câteva zile înainte de premiera serialului, când postul s-a mulţumit să difuzeze câteva teasere. Nu vreau să fac o comparaţie cu promovările din alte ţări pentru că m-aş întinde prea mult, dar doritorii pot studia în acest sens articolul despre PB de pe Wikipedia română, care are o amplă secţiune referitoare la promovarea în lume a serialului.
    Dar lăsând la o parte promovarea, segmentul orar în care este difuzat serialul mi s-a părut cea mai mare greşeală. Ora 23:15 este una total nepotrivită, nefiind justificată nici de clasificarea audiovizuală, nici de structura grilei de programe. Fiind încadrat în rândul producţiilor -12, PB putea fi difuzat înainte de ora 22 şi ar fi putut fi inserat cu uşurinţă după ştirile PRO TV, lucru pe care cei de la PRO o fac în prezent cu un alt serial, “Expertul”, un serial de pe la începutul anilor 2000, aflat la a 4-a difuzare în prime-time (dacă nu mă înşel).
    Trist.

  6. Loredana Reply

    Da’ ce, apple tv e disponibil in Romania? Ca itunes nu e…

Post your thoughts