Comunicarea oficială e: “Burda România închide contractul de licență pentru Men’s Health”. Deducția din titlu vine din faptul că numărul din decembrie e ultimul publicat de Burda și, probabil, licența nu va trece la altcineva din ianuarie. Revista vindea în jur de 8-10.000 de exemplare, nu tocmai puțin pentru poziționarea de nișă și tirajele de la noi, dar vânzările de publicitate pe nișă sunt destul de reduse în România. La cheltuielile unui astfel de titlu se adaugă și costurile de licență, achitate în cazul de față de Burda Rodale, deținătorul titlului; astfel de costuri sunt de regulă între 30 și 200 de mii de euro pe an în România, o sumă importantă raportat la potențialul de vânzări de reclamă.
“Men’s Health” intrase pe piața românească în martie 2005.
Comunicatul de presă:
BURDA ROMANIA INCHEIE CONTRACTUL DE LICENTA PENTRU REVISTA MEN’S HEALTH
BURDA ROMANIA anunta ca in luna decembrie 2009 se va incheia contractul prin care trustul de presa detine licenta pentru editarea revistei Men’s Health in Romania.
Numarul de noiembrie/decembrie – cel care a aparut pe piata in data de 29 octombrie 2009, este ultimul numar al revistei editat de BURDA ROMANIA, conform contractului de licenta semnat in martie 2005.
Băieți, acum putem rupe șaormăriile fără mustrări de conștiință.
pacat….era chiar o revista ok…
se inchide “sanatatea barbatului”? si ce se va deschide in schimb? apetitul?
Pe coperta afisata de tine e un titlu: SEX-RELATII: invata sa o domini mai mult de o seara.
Spune-mi repede ce numar este ca pe asta il cumpar.
trecand peste micile deraieri in materie de sex, cred ca era cea mai utila revista pt. barbati.
Vă rog nu fiți răutăcioși. Am șters deja un comentariu din cauza asta.
s-ar putea sa intre in joc hiparion 🙂
Am facut putina gargara dar acum am o intrebare serioasa.
Nu de alta dar cunosc eu o persoana feminina si activista feminista si vreau sa o indrum sa citeasca acest articol si mai ales RASPUNSUL.
Care raspuns ? Cel pe care il va da Iulian aici, in fata cititorilor
(ca puteam sa intreb si pe email dar am zis sa fie public):
Iulian, ca fin observator al mediei in general, ca fost redactor de revista pentru femei, te rugam noi, barbatii acestei Romanii sa ne spui cinstit: care este in general tirajul revistelor “glossy“ pentru barbati si care este cel pentru femei ? Saru` mina.
si cum mai ajungem pitziponci fara indrumar?
Propun sa se lanseze o revista neaosa, cu barbati sanatosi dupa regimuri cu lactate si mamaliga si in fiecare numar sa existe interviuri cu oameni batrani, da’ inca voinici. Asta sanatate!