Măsurători de audienţă in-store

Avem televiziuni şi alte jucării prin mall-uri şi aeroporturi, e cazul să le măsoare cineva. Cineva-ul se numeşte TruMedia Research şi e un business Leo Burnett lansat azi.

Comunicatul de presă:

Leo Burnett Group lanseaza prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania: TruMedia Research

TruMedia Research este prima companie specializata in masurarea audientei (inclusiv gradul de implicare al acesteia) si consultanta In-Store din Romania. Totodata, compania va fi primul jucator in masurarea audientei in mediul indoor.

Lansarea acestei companii vine intr-un moment in care presiunea pe convertirea eforturilor de marketing in rezultate sigure si actuale de vanzari este tot mai mare.

„Problemele clientilor nostri isi gasesc raspunsul si prin acest nou pas al nostru. De la Strategie si Creatie la Communication Planning, Interactive sau PR, ajungem la Research, Masurarea Audientei si a nivelului ei de implicare; Leo Burnett Group isi intregeste aria de expertiza, acum si in retail si mediul indoor. Acest nou instrument de masurare folosit cu succes in SUA, Israel, Spania sau Olanda este un plus de valoare pentru business-ul oricarui client. In timp real, sistemul de masurare a audientei adus in premiera in Romania poate genera rapoarte de audienta astfel incat companiile vor putea lua cele mai bune decizii de business in cunostinta de cauza”, explica Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Compania aduce in premiera pe piata autohtona un sistem de masurare a audientelor care va da o dimensiune obiectiva solutiilor propuse atat pentru comunicarea in-store, cat si pentru mediul indoor. Pe baza acestora, TruMedia Research va acoperi o gama larga de servicii, de la masurarea audientei, consultanta, pana la design POSM si dezvoltare de actiuni in-store (independent sau impreuna cu agentiile de publicitate ale clientilor).

“Comunicarea in-store este esentiala pentru advertiseri, studiile aratand ca pana la 70% din deciziile de cumparare se iau in magazin. Cu toate acestea, doar aproximativ 1% din bugetele de comunicare ale unei companii se directioneaza catre canalele media indoor, principalul inconvenient al mediului fiind faptul ca nu este masurat. TruMedia Research va aduce in premiera un sistem de masurare pentru toate activitatile si comunicarile indoor si in-store”, a declarat Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.

Tipurile de servicii pe care TruMedia Research le poate oferi clientilor sai acopera trei mari arii: masurarea audientelor si consultanta in-store, masurarea audientelor indoor si masurarea audientei la evenimente, inclusiv eficienta diverselor puncte de comunicare din eveniment.

Astfel, TruMedia Research poate realiza masurarea audientei pe canale indoor (de tipul retelelelor TV dispuse in spatii publice sau retele de retail cu circuit inchis – banci, farmacii sau retele de panouri indoor) in mod permanent sau ca proiect individual. Principalul avantaj al acestui sistem este ca o monitorizare permanenta permite vanzarea de media pornind de la premise masurabile similare cu celalalte medii pentru care exista sisteme de masurare a audientelor acceptate de catre piata.

Pe partea de in-store research, sistemul de masurare adus de TruMedia Research va putea testa eficienta designului de ambalaje noi sau promotionale, eficienta POSM-urilor sau a plasarilor secundare si promotionale (capete de raft, insule). De asemenea, se vor putea evalua diferite canale media in-store si indoor, se poate monitoriza o actiune de BTL, se poate masura impactul vitrinelor.

In colaborare cu retailer-ul, TruMedia Research poate masura traficul pe o anumita categorie, drumul critic si punctele calde pe traseul cumparatorului, oferind astfel recomandari obiective privind plasarile de media, plasari secundare si actiuni de BTL pentru oricare dintre clientii sai.

„TruMedia Research aduce cea mai performanta tehnologie de masurare a audientei in-store si indoor la nivel mondial. Bazata pe tehnologii de recunoastere a fetei, putem masura independent (fara implicarea consumatorului) si in conditii reale atat audienta cat si gradul de implicare a acesteia. Pentru prima oara vor fi posibile calcule de ROI (Return On Investment) pe investiile in comuncarea in-store si indoor”, mai spune Tudor Fulea.

Tudor Fulea are o experienta de peste 9 ani in domeniul comunicarii, fiind fondator al Proximity Bucuresti (Grupul BBDO Romania) – prima companie specializata in in-store marketing, si al CuponPro – prima companie de cuponing din Romania, furnizor de infrastructura de promotii si in-store media.

Din 2007, Tudor Fulea ocupa functia de Head of Global Knowledge Center la Leo Burnett, unde coordoneaza un departament de strategie in cadrul retelei, la nivel global.

Post your thoughts