Marchetingu lu Jiji şi Mitică, Antena 2 a lui Voiculescu şi AppleTV-ul lui Jobs

Pe dinăuntru
Poll despre marketingul cluburilor de fotbal din România, la Gusti Roman. Există aşa ceva? Ca un ageamiu în materie de fotbal ce sunt, eu credeam că exista numai Jiji şi Mitică. Tolontan a anunţat ieri că schimbarea de nume a “Averii” în “Click” se întâmplă pe la începutul lui februarie. Pe GSP.ro găsiţi rezultatul experimentului lansat ieri de Tolontan pe blogul propriu, articolul scris împreună cu cititorii, despre care Brăduţ Ulmanu observa că e jurnalism Wiki, fără soft Wiki. La Jurnalismonline.ro/Ulmanu plouă de altfel cu ştiri: EMI Deutschland (ARBOmedia) a achiziţionat 51 % din “Monitorul de Sibiu” şi “Monitorul de Cluj”, The Money Channel caută redactori (în ideea că cine caută redactori găseşte public), Antena 2 intră în emisie în martie (promisiune Voiculescu, de altele acesta nu s-a ţinut), plus nişte zvonuri despre achiziţia EVZ de acelaşi Voiculescu, pe care n-am să le preiau, că ştirea e după mine că există în continuare zvonuri. În chestiunea Antenei 2, propun un joc de cuvinte totalmente idiot: “Antena 2 ş-un sfert”, cu trimitere la colaborările lui Voiculescu din viaţa anterioară magnatlâcului media şi energetic. Bine, şi de ce îl mai propun, dacă e idiot? Fiindcă precis o să-l propună altcineva, dacă nu-l propun eu, cum s-a întâmplat şi cu televiziunea de business a lui Sîrbu, pe care a lansat-o Vîntu.

Pe din afară
Engadget.com face o relatare minut cu minut a prezentării lui Steve Jobs de la Mac World. Pe lângă iPhone, care-i un subiect deja forfecat, de citit partea despre Apple TV, formerly known as iTV. Pare-se ca e o cutie pe care o pui pe TV şi se conectează cu computerele din casă prin WiFi, astfel încât te poţi uita la televizor la stuff downloadat de pe iTunes. News.com spune că Microsoft a primit feedback cu privire la utilizarea Vista în organizatii cu multe PC-uri de la nimeni alta decât NSA, cel mai grozav serviciu secret american, numit National Security Agency şi poreclit No Such Agency.

În fine, pe Salon.com, Garrison Keillor propune şapte reguli pentru citirea ziarului, afanisit de faptul că tinerii din ziua de azi nu mai ştiu să răsfoiască obiectul de hârtie:

Dacă vrei să faci o impresie de om serios, nu cumpăra un ziar, cumpără trei sau patru. Cineva care intră la Starbucks cu patru ziare sub aripă e imediat luat drept mogul. Dacă e tânăr, e un mogul al software-ului…

Post your thoughts