Marchetingu lu Jiji și Mitică, Antena 2 a lui Voiculescu și AppleTV-ul lui Jobs

Pe dinăuntru
Poll despre marketingul cluburilor de fotbal din România, la Gusti Roman. Există așa ceva? Ca un ageamiu în materie de fotbal ce sunt, eu credeam că exista numai Jiji și Mitică. Tolontan a anunțat ieri că schimbarea de nume a “Averii” în “Click” se întâmplă pe la începutul lui februarie. Pe GSP.ro găsiți rezultatul experimentului lansat ieri de Tolontan pe blogul propriu, articolul scris împreună cu cititorii, despre care Brăduț Ulmanu observa că e jurnalism Wiki, fără soft Wiki. La Jurnalismonline.ro/Ulmanu plouă de altfel cu știri: EMI Deutschland (ARBOmedia) a achiziționat 51 % din “Monitorul de Sibiu” și “Monitorul de Cluj”, The Money Channel caută redactori (în ideea că cine caută redactori găsește public), Antena 2 intră în emisie în martie (promisiune Voiculescu, de altele acesta nu s-a ținut), plus niște zvonuri despre achiziția EVZ de același Voiculescu, pe care n-am să le preiau, că știrea e după mine că există în continuare zvonuri. În chestiunea Antenei 2, propun un joc de cuvinte totalmente idiot: “Antena 2 ș-un sfert”, cu trimitere la colaborările lui Voiculescu din viața anterioară magnatlâcului media și energetic. Bine, și de ce îl mai propun, dacă e idiot? Fiindcă precis o să-l propună altcineva, dacă nu-l propun eu, cum s-a întâmplat și cu televiziunea de business a lui Sîrbu, pe care a lansat-o Vîntu.

Pe din afară
Engadget.com face o relatare minut cu minut a prezentării lui Steve Jobs de la Mac World. Pe lângă iPhone, care-i un subiect deja forfecat, de citit partea despre Apple TV, formerly known as iTV. Pare-se ca e o cutie pe care o pui pe TV și se conectează cu computerele din casă prin WiFi, astfel încât te poți uita la televizor la stuff downloadat de pe iTunes. News.com spune că Microsoft a primit feedback cu privire la utilizarea Vista în organizatii cu multe PC-uri de la nimeni alta decât NSA, cel mai grozav serviciu secret american, numit National Security Agency și poreclit No Such Agency.

În fine, pe Salon.com, Garrison Keillor propune șapte reguli pentru citirea ziarului, afanisit de faptul că tinerii din ziua de azi nu mai știu să răsfoiască obiectul de hârtie:

Dacă vrei să faci o impresie de om serios, nu cumpăra un ziar, cumpără trei sau patru. Cineva care intră la Starbucks cu patru ziare sub aripă e imediat luat drept mogul. Dacă e tânăr, e un mogul al software-ului…

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *