Despre audienţe TV şi radio, în EVZ şi la Gusti Roman

  1. Sedal Reply

    @Consumul de stiri a scazut

    Daca datele pe toata luna martie vor arata ca la inceput, Antena 1 incepe sa aiba o problema cu stirile – scadere in jur de 30% fata de aproximativ 10% pentru concurenta.
    Sa fie de vina “obiectivitatea” deosebita sau pur si simplu oamenii au inceput sa nu mai acorde o importanta asa mare stirilor – si publicul Antenei 1 este primul care renunta la stiri.
    Daca nu ma insel intr-un studiu de anul trecut se arata ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de stiri.

    Se poate observa daca alte tipuri de programe de pe respectivul tronson orar au avut audiente mai mari sau oamenii au renuntat la TV?

  2. Cristi D. Reply

    Inseamna ca ne-ai vazut?! Dupa altii, ce e drept. N-am uitat niciodata sa scriu. Si nici colegii mei. De asta am ramas impreuna.
    Eu te stiam ca primul care semnaleaza aparitia blogurilor. Pe Indira o mai stii? Si mai sunt si altii pe acolo. Ce zici de o analiza de design a blogului, dar si de continut fata de blogurile altor companii media daca tot spui ca e “blog cu miza”?

  3. Iulian Comanescu Reply

    Cristi: da, nu v-am vazut primul, dar va vad bine. Exact ce sugerezi tu faceam acuma – o analiza Realitatea.net vs. Cotidianul vs. Mediafax.

Post your thoughts