Liga I Realitatea = 1,2 milioane euro pe an

Valoarea contractului dintre Realitatea Media şi Liga Profesionistă de Fotbal, conform căruia Realitatea a deveni partenerul LPF, este de 1,2 milioane de euro pe an, cu creştere anuală de 10 %, contract pe cinci ani. În acest deal, Realitatea primeşte difuzarea a câte un spot la începutul fiecărei reprize de meci, plus menţionarea numelui de câte patru ori pe partidă. Liga I se va numi “Liga I Realitatea” pe perioada contractului.

  1. Radu Reply

    Pasul urmator ar trebui sa-l fac echipele si ar suna cam asa:
    Dinamo ProTv, Steaua RomanticFm, CFR Cluj Prima si de ce nu Poli Tim Comanescu.

  2. Radu Reply

    Am asociat numele tau de Poli Tim, deoarece echipa nu a fost acuzata de blaturi dar restul a fost aleator

  3. Iulian Comanescu Reply

    Radu: vai, mersi frumos. Eu sunt singurul negru care nu joaca baschet – sau singurul barbat care nu se uita la fotbal, deci subtilitatile astea in scapa 🙂

  4. Radu Reply

    Daca-ti asociam numele cu Becali era mai bine 🙂 si nici n-am adus in discutie faptul ca ai fi unicat.

  5. Iulian Comanescu Reply

    Radu: greşeşti cu Becali. Sunt vândut lui: Ringier, Vîntu, HotNews, Patriciu, PSD, PNL. Vezi şi pe Comanescu.ro, la portofoliu.

  6. hadean Reply

    nu ştiu cum arată contractul dar în principiu, ar trebui ca realitatea să primească publicitate de la liga la faţa locului, adică pe stadion, exact ca în cazul celor de la burger. adică “liga I burger ” (nume cumpărat prin contract de la liga lui mitica) nu a fost recunoscuta ca atare (cu această denumire, vreau să zic) decât de naţional tv, restul televizunilor i-au spus tot “liga I”. nu văd de ce s-ar întâmpla altfel de data asta. e drept, nci nu ştiu cât de deştepţi sunt avocaţii realităţii la faza asta.

  7. Radu Reply

    Contractul face referire doar la transmisiile in direct, in care trebuie mentionat numele sponsorului. Evident ca nu va fi obligata toata presa sa foloseasca acest nume.

  8. adonis Reply

    mai sunt si stadioane aici pe langa noi prin europa care nu poarta numele echipei gazda /// alianz arena, daimler arena etc ..Cine da cu banii isi pune numele unde vrea …e o afacere …

  9. Emil Stoica Reply

    Asta imi aminteste de o reclama a orasului Dubai din Emirate prin care scoate la vanzare numele viitoarelor statii si linii ale metroului din localitate… Astfel, e posibil sa avem statia Google de pe linia Microsoft…

  10. Alex Reply

    @adonis – diferenta este ca acolo derpturile de difuzare si denumirea nu sunt vadute de aceeasi persoana.

    probabil ca problema se rezvolva cu avocatii, in functie de modul in care a fost redactat contractul.

    daca era altcineva decat liga si mitca, respectivii erau probabil deja compromisi. asa, ce sa mai pateasca imaginea lui. oricum numele corect e “liga lui mitica”, nu “liga realitatea” 🙂 cred ca antena poate sa inceapa de aici cu cateva lucruri misto 😛

  11. Capello Reply

    Radu>
    Poli Tm nu a fost asociata cu blaturi??? pana una alta poli tm a facut singurul blat recunoscut din acest sezon, cred ca ai uitat ca a declarat iancu ca a vrut sa piarda poli de la ceahlaul, le-a zis sa joace linsistiti, ca sa retrogradeze buzaul, si in plus i-a si platit pe timisoreni pentru ca au pierdut (nu am nimic cu poli timisoara dar iancu e un om mult mai jos decat becali pe orice scara)

    legat de post, sunt fan RTV eu, dar m-am mirat si eu cum s-a reusit asa ceva 🙂 Si-au cumparat o reclama aproape gratuita in dauna lui felix :)) si suna si cam urat, mai bine era
    “Liga I ca Vantu”
    :))))

  12. Adrian Enache Reply

    Mi se pare o sumă foarte mică pentru o ligă în care se învârt atâţia bani. Şi la alţii ligile de fotbal au denumiri de sponsori şi presa lor le respectă. O să fie interesant să vedem cum evită televiziunile noastre să facă reclamă Realităţii la ştirile lor sportive.

  13. alj Reply

    Sa vezi acum “surprize placute” pt iRealitatea !
    Cred ca i-au subestimat vanturistii pe Antenisti si RCS-issti !!! Au enervat un colos !! Nu as vrea sa fiu in locul lor !

Post your thoughts