Libertatea.ro se vinde prin SMZ

De la 1 aprilie, Libertatea.ro trece cu vânzările de publicitate on-line de la NetBridge la SMZ, în timp ce Prosport.ro rămâne la NetBridge/Boom. E clar că Ringier testează piaţa brokerilor on-line prin această decizie.

  1. alanegrucare respira greu Reply

    Cred ca testeaza un cal pierzator, obosit condus de o duduie blonda . Nu ca as avea ceva cu blondele, dar SMZ nu mi se pare ca ar fi facut ceva semnificativ pe piata de vanzare de publicitate online. Pana la urma pe cine sa alegi intr-o piata in care nu e clar cine cu cine e, cu scandaluri nefinalizate . Mai bine dadea la google,barem aia tac si fac. Bani.

  2. Iulian Comanescu Reply

    Alanegru: Ok, dacă nu contează cât de blond ai părul, important e felul cum gândeşti, de ce am adus acest aspect în discuţie? Fiţi mai cavaleri cu doamna, zău.

  3. Radu Reply

    Il intrebam si pe Orlando (insa se pare ca nu s-a salvat comentariul 🙂 meu ), daca vede prin aceasta mutare o cadere libera a relatiei Netbridge – Ringier. Din cate stiu pe vremea lui relatiile erau mult mai stranse.

    In plus, cum se vor impaca SMI si Netbridge (parca ei au facut site-ul Libertatea.ro!…sau Softwin?)

Post your thoughts