Lazarov îşi face companie de producţie TV de nişă

Valeriu Lazarov vrea să pună pe roate o companie de producţii TV de nişă, pe care o numeşte, mai în glumă, mai serios, “Low Cost TV Butic”, spune Money Express. Lazarov afirmă că ideea i-a venit atunci când a văzut că unii clienţi sunt reticienţi să contacteze companiile lui de producţie (Prime Time, Sagitarius), specializate în show-uri costisitoare, “pe motiv că am fi prea scumpi”.

Press release-ul:

Lazarov TV

Valeriu Lazarov, omul care a revolutionat divertismentul romanesc de televiziune la sfarsitul anilor ’90, si-a pus discret pe hartie un plan de bataie prin care isi poate trimite deja competitorii in sedinte. Pregateste atacul televiziunilor de nisa si lucreaza la un model de business pentru un segment virgin la noi. Prospectarea televiziunilor de nisa a inceput deja, urmeaza pionieratul intr-un nou domeniu al productiei: new media. Antreprenorul roman spune ca are in plan sa puna bazele unei companii dedicate productiilor de nisa, o investitie de ordinul sutelor de mii de euro. “Ma gandeam sa ii spun Low Cost TV Boutique, care sa se scrie cum se aude. Denumirea contine voit o contradictie de termeni,

Post your thoughts