LA Times și publicațiile din grupul Tribune se implică în site-uri de entertainment

LA Times lansează un site de lifestyle sau, mai exact, ghid local de entertainment, în rețeaua Metromix, pentru Los Angeles. Au făcut același lucru și alte publicații din grupul Tribune, pentru New York.

Site-urile combină expertiza editorilor ziarelor cu aportul cantitativ al publicului. Proprietar de club sau simplu amator de ieșit în oraș, oricine poate posta anunțuri de evenimente locale în rețeaua Metromix.

De ce cred eu că știrea e importantă: este vorba de publicații celebre care se implică în activități de web atâta cât le ține plapuma. Adică prin discernământul profesional unui editor de lifestyle. Componenta de tip Web 2.0 este de asemeni interesantă, să sperăm că va funcționa – fiindcă în trecut tot LA Times a oferit cititorilor posibilitatea de a interveni în editorialele sale și s-a ales cu spam pentru site-uri porn.

De remarcat că pe site se găsesc prea puține can-canuri. E vorba de informații utile referitoare la timpul liber, or asta e o poziționare diferită față de tabloid, aduce mai curând a free sheet-uri.

Viitorul e pe undeva prin direcția aceea…

Sursa.

3 thoughts on “LA Times și publicațiile din grupul Tribune se implică în site-uri de entertainment”

  1. Da, scria în pagina doi de pe lista aia. Mersi de precizare, am rectificat. Toată povestea capătă aspectul unei inițiative de grup Tribune, ceea ce o face cu atât mai interesantă.

  2. si pe la noi s-a mai incercat marea cu degetul cu ahtimes.ro si explorio.ro dar neustinute financiar. personal, mi se pareau niste proiecte promitatoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *