LA Times şi publicaţiile din grupul Tribune se implică în site-uri de entertainment

LA Times lansează un site de lifestyle sau, mai exact, ghid local de entertainment, în reţeaua Metromix, pentru Los Angeles. Au făcut acelaşi lucru şi alte publicaţii din grupul Tribune, pentru New York.

Site-urile combină expertiza editorilor ziarelor cu aportul cantitativ al publicului. Proprietar de club sau simplu amator de ieşit în oraş, oricine poate posta anunţuri de evenimente locale în reţeaua Metromix.

De ce cred eu că ştirea e importantă: este vorba de publicaţii celebre care se implică în activităţi de web atâta cât le ţine plapuma. Adică prin discernământul profesional unui editor de lifestyle. Componenta de tip Web 2.0 este de asemeni interesantă, să sperăm că va funcţiona – fiindcă în trecut tot LA Times a oferit cititorilor posibilitatea de a interveni în editorialele sale şi s-a ales cu spam pentru site-uri porn.

De remarcat că pe site se găsesc prea puţine can-canuri. E vorba de informaţii utile referitoare la timpul liber, or asta e o poziţionare diferită faţă de tabloid, aduce mai curând a free sheet-uri.

Viitorul e pe undeva prin direcţia aceea…

Sursa.

  1. Iulian Comanescu Reply

    Da, scria în pagina doi de pe lista aia. Mersi de precizare, am rectificat. Toată povestea capătă aspectul unei iniţiative de grup Tribune, ceea ce o face cu atât mai interesantă.

  2. mimi Reply

    si pe la noi s-a mai incercat marea cu degetul cu ahtimes.ro si explorio.ro dar neustinute financiar. personal, mi se pareau niste proiecte promitatoare.

Post your thoughts