Internetul e feminin. Cel puțin ăla britanic

Ultimul studiu Ofcom arată că în segmentele 25-34 de ani, dar și 35-49 de ani ale populației britanice, femeile predomină printre utilizatorii de internet. Scorul atins la prima categorie de vârstă e net în favoarea lor, a doamnelor: 55-45%.

Britanicii, care sunt printre cei mai mari consumatori de media din lume, își petrec azi cam 50 de ore pe săptămână pe internet, la TV, la radio sau cu ziarul în față. Consumul de net s-a dublat din 2000 încoace, în timp ce restul mediilor merg în jos. UK este una din piețele pe care se prognozează că internetul va depăși printul în termeni de volum de reclamă în câțiva ani.

Sursa (înregistrare gratuită).

2 thoughts on “Internetul e feminin. Cel puțin ăla britanic”

  1. in romania cred ca e exact invers. dar nu pt mult timp
    zilele trecute, pe blogoree.ro , membrii vechi salutau prezenta noilor membri, reprezentanti ai sexului frumos…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *