Internetul e feminin. Cel puţin ăla britanic

Ultimul studiu Ofcom arată că în segmentele 25-34 de ani, dar şi 35-49 de ani ale populaţiei britanice, femeile predomină printre utilizatorii de internet. Scorul atins la prima categorie de vârstă e net în favoarea lor, a doamnelor: 55-45%.

Britanicii, care sunt printre cei mai mari consumatori de media din lume, îşi petrec azi cam 50 de ore pe săptămână pe internet, la TV, la radio sau cu ziarul în faţă. Consumul de net s-a dublat din 2000 încoace, în timp ce restul mediilor merg în jos. UK este una din pieţele pe care se prognozează că internetul va depăşi printul în termeni de volum de reclamă în câţiva ani.

Sursa (înregistrare gratuită).

  1. diana tusa Reply

    in romania cred ca e exact invers. dar nu pt mult timp
    zilele trecute, pe blogoree.ro , membrii vechi salutau prezenta noilor membri, reprezentanti ai sexului frumos…

Post your thoughts