Hiparion s-a vândut la De Telegraaf

Așa cum bănuiam, olandezii de la De Telegraaf și Hiparion au bătut palma pentru vânzarea trustului românesc, care cuprinde “Căminul”, “Casa mea”, “Domus”, “Clever Travel”. Peter Jansen, consultant media până nu de mult, e cooptat în echipă ca director editorial.

Detalii despre De Telegraaf aici. Mie mi se pare că mai avem un jucător puternic, cu strategii neconvenționale și up-to-date, pe piață.

BMG și MediaOn au rămas singurii independenți cu un oarecare volum, de pe piața de reviste. BMG e la vânzare, cumpără Edipresse sau altcineva. Acolo miza e de alt tip: portofoliu de publicații economice. Impediment: Rachad El Jisr vrea o sumă de ordinul a 4-5 milioane de euro pe tot pachetul, incluzând conferințele organizate, care aduc venituri frumușele, și partea de Internet. Dacă se verifică ceea ce mi-a șoptit o păsărică.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

7 thoughts on “Hiparion s-a vândut la De Telegraaf”

  1. Ei, mai vedem noi partea asta cu doi independeti importanti pe economic. In martie lansam un anuar de business, pe langa revista, iar din aprilie, a doua publicatie de business. Nu dau nume ca sa nu fac publicitate “mascata” 🙂

    Oricum, m-am convins ca nu vor mai aparea alti jucatori pe nici o piata de media, decat prin achizitii. Este imposibil sa mai lansezi brand-uri de media de la zero. Un brand se construieste prin expunere. Ori, indiferent cati bani ai in buzunare, e foarte greu sa obtii expunere la terti, ca sa nu spun imposibil. Noi reusim, cu greu, e adevarat, printr-o pozitionare si o calitate a produsului care se impun de la sine. Insa in general se cheama misiune imposibila 4.

  2. Pai anuarul se cheama Business Woman, am dat de altfel si un comunicat, dar n-am vrut sa fac mare tam-tam. Dupa ce lansez anuarul, voi lansa si o revista lunara. Ceva la intersectia dintre business si life syle si dedicat femeilor de cariera. Traim si vedem anuarul in martie si revista in aprilie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *