Harper’s Bazaar în România

harpersbazaar.jpg

Aşa arată afară. Să vedem cum o să arate la noi. Apare pe 29 august, editată de Sanoma Hearst.

Comunicatul de presă:

Harper’s BAZAAR

va fi lansata in Romania

in luna august

Bucuresti

26 aprilie 2007

Sanoma Hearst Romania anunta lansarea pe piata a revistei de moda si frumusete Harper’s BAZAAR, pe data de 29 august 2007.

Cea mai longeviva revista de moda din lume, Harper’s BAZAAR – un veritabil initiator al jurnalismului de moda si frumusete din SUA – va fi publicata intr-un tiraj de 25,000 exemplare.

Editia romaneasca a Harper’s BAZAAR va avea 200 de pagini, va fi editata, pentru inceput, cu o frecventa trimestriala si se va adresa femeilor rafinate, stilate si cu venituri mari. Sofisticata, eleganta si provocatoare, este considerata sursa de referinta pentru femeile care vor sa fie in voga si cumpara doar calitate premium. BAZAAR se concentreaza pe piata de lux si acopera de la tot ceea ce este nou pana la ceea ce va urma, de la pret-a-porter la couture.

“De cand s-a lansat, Harpers BAZAAR a inspirat si a educat generatii de femei elegante, fiind unanim recunoscut drept cel mai credibil arbitru al rafinamentului desavarsit si al luxului.

Este, asadar, o mare onoare sa anunt lansarea acestui prestigios titlu, care timp de 140 de ani a facut istorie si, prin artistii, fotografii si editorii vizionari pe care i-a avut, a influentat cursul modei. Cu astfel de valori si cu o mostenire glorioasa, aparitia Harper’s BAZAAR in Romania nu poate sa fie decat un mare eveniment.” a declarat Laura Luca, redactor sef Harper’s BAZAAR si Beau Monde.

”Aparitia Harper’s BAZAAR pe piata romaneasca a starnit un mare interes clientilor de publicitate. Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii in primele editii ale revistei, intre ei aflandu-se Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla, etc. Clienti de publicitate din categorii precum moda si accesorii, cosmetice, servicii financiare, automobile, telecomunicatii si electronice vor fi reprezentati inca de la primele numere ale revistei Harper’s BAZAAR Romania”, declara Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate Sanoma Hearst Romania.

“Ca parte din portofoliul nostru, titlurile Hearst sunt un lucru cu adevarat special. Branduri precum Cosmopolitan si BAZAAR inseamna pentru publicul lor tinta “a apartine”. A apartine unor comunitati, a primi niste garantii. Si nu doar in locurile de unde sint, ci oriunde in lumea acesta. Acea garantie pentru care advertiserii au rezervat deja 30 de pagini pentru primul nostru numar.” declara Lucian Ionita, Publisher Sanoma Hearst Romania.

Harper’s BAZAAR nu este dominanta doar pe piata din Statele Unite. Harper’s BAZAAR este considerata un adevarat arbitru al luxului in 23 de tari din lume, inclusiv Marea Britanie, Australia, Japonia, Venezuela, Singapore, Tailanda, Rusia.

Harper’s BAZAAR a debutat pe piata americana in anul 1867 ca prima revista de moda din State. In primii ani a fost editata saptamanal, pe hartie de ziar si se adresa femeilor din clasa mijlocie si superioara. In 1901 Harper’s a devenit editie lunara, in formatul in care se afla si astazi pe piata.

Harper’s BAZAAR este a doua revista editata de Sanoma Hearst Romania sub licenta Hearst INC., dupa Cosmopolitan, in 1999.

Din portofolio trustului de presa Sanoma Hearst Romania mai fac parte de asemenea Beau Monde, FHM, National Geographic, mami, Casa si Gradina, Femeia., Femeia de Azi si Story

  1. Florin Reply

    Hearst, cel din Sanoma Hearst, vine tot de la “batranul” W. R. Hearst, imortalizat in Orson Welles’s Citizen Kane? Inca mai tine renumele?

  2. bradutz Reply

    Florin, da, de la W.R. Hearst, cel cu “tu furnizeaza pozele, razboiul il furnizez eu” (pentru cine nu stie despre ce e vorba, contextul pot sa-l furnizez eu 🙂 ). Hearst a fost la un moment dat un mare imperiu media, acum, dupa cateva crize si downsize-uri, e tot un imperiu, da’ mai mititel.

Post your thoughts