Grupurile media după cifra de afaceri

Realitatea TV pierde bani, dar își vinde GRP-urile la un preț bun, comparabil cu al televiziunilor lui Adrian Sârbu. Câteva din nișe – Etno și Taraf TV, dar și, surprinzător, Senso TV, încep să meargă. Mai multe, în articolul din “Evenimentul zilei” de sâmbătă.

7 thoughts on “Grupurile media după cifra de afaceri”

  1. Sper ca nu te crezi vreun analist media ..sau ceva de genul , nu de alta .dar esti unul foarte slab !!!
    E bine ca iti dai cu parerea , doar ca nu prea conteaza si intereseaza pe nimeni ceea ce spui tu ! Nu esti credibil !!

  2. nu inteleg ce relevanta are cu cat vinde realitatea punctul din mom ce exista acea pierdere. oricum, ar fi interesant de vazut si pierderile din presa scrisa, mersi, asa e usor sa scrii la fiecare val sna cine ce a mai facut, dar in absenta cifrelor pur contabile analizele astea nu stiu ce valoare au. de ex, intamplator stiu cazul unui ziar cu cresteri in sna si megapagube in rest. fara partea b), analiza e din p meu dv egal zero, nula, mersi

  3. Cristi: Am creditat Adevărul în articolul din EVZ. La presa scrisă lucrez și eu, ceea ce așa-mi trebuie, că n-am abonament la voi 🙂

    R și cnn: vă doresc succes în căutarea unor surse mai bune.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *