Grupul Handelsblatt în România – parteneriat cu Business Standard

Vin la Realitatea-Caţavencu. Sunt cei cu “Handelsblatt”, “Die Zeit”, “20 Cents” ş.a. E un jucător din categoria Axel Springer, peste Edipresse sau Ringier. Probabil că după asocierea Ringier-Dogan, asta e cea mai importantă ştire de media a anului, în ordine cronologică. Dacă implicarea e proporţională cu dimensiunile Handelsblatt Verlags Gruppe, e chiar mai importantă.

UPDATE: A venit şi comunicatul de presă. E vorba în prima fază de un parteneriat cu “Business Standard”, care se lansează peste câteva zile. Traininguri editoriale şi de marketing.

Iaca:

Cel mai important grup de presa de afaceri din Germania, Handelsblatt – parte a marelui conglomerat media Verlagsgruppe Georg von Holtzbrink – intra pe piata din Romania, in parteneriat cu Realitatea-Catavencu, prin cotidianul Business Standard.

Cotidianul Business Standard, partener Handelsblatt

(Bucuresti, 15 mai 2007) – Grupul Realitatea-Catavencu si Verlagsgruppe Handelsblatt – parte a grupului german Verlagsgruppe Georg von Holtzbrinck – au semnat un parteneriat strategic care include, intr-o prima faza, editarea noului cotidian de afaceri Business Standard.

Acest parteneriat se va desfasura in mai multe etape si va presupune, pentru inceput, colaborare stransa intre noul cotidian Business Standard si cotidianul german Handelsblatt – cea mai importanta publicatie economica si financiara din Germania.

“Parteneriatul nu se va materializa doar prin schimb editorial, ci si prin traininguri pentru jurnalistii Business Standard, control al calitatii materialelor jurnalistice, studierea unor modele de marketing si distributie specifice presei de afaceri”, a declarat Andreea Rosca, directorul publicatiilor de business editate de Realitatea-Catavencu.

In acest sens, partile au agreat ca, inca de la primul numar (care va aparea vineri, 18 mai), noua publicatie Business Standard sa poarte pe frontispiciu mentiunea “in parteneriat cu Handelsblatt”, a adaugat Rosca.

“Oamenii romani de business lupta in competitia europeana. De aceea, produsele media editate de Realitatea-Catavencu trebuie sa fie la nivelul oricarei publicatii europene similare. In acest sens, experienta de peste 60 de ani in presa de afaceri a partenerilor nostri de la Handelsblatt, este un avantaj important, atat pentru cititori, cat si pentru clientii nostri. Marcam asadar, nu doar printr-un simplu slogan al campaniei de lansare Business Standard, trecerea la al presei de afaceri romanesti”, a declarat Dragos Stanca, directorul publicatiilor grupului Realitatea-Catavencu, reprezentant al partii romane in negocierea parteneriatului.

“Acest acord transmite un semnal important privind interesul nostru de a investi pe viitor, in acest domeniu, si in Romania, asa cum o facem deja si in alte tari din regiune, printre care Polonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Bulgaria sau Rusia. Pentru Romania, am ales parteneriatul cu Realitatea-Catavencu, unde am gasit buni profesionisti, care au lansat deja produse extrem de interesante. Sper ca acest acord va marca inceputul realizarii mulor proiecte de succes”, a declarat Dr. Michael Stollarz, Group Head of Investment Management la Verlagsgruppe Handelsblatt.
Primul numar al cotidianului Business Standard va fi prezentat joi seara (17 mai), in cadrul evenimentului MoneyFest 2007, organizat de grupul Realitatea-Catavencu, ca parte integranta dintr-un concept ce presupune integrarea mediilor de expunere a informatiei economice si de afaceri. Acest concept reuneste produse de televiziune (The Money Channel), on-line (portalul MoneyLine, site-ul standard.ro), print (saptamanalul Money Express, cotidianul Business Standard, precum si reviste specializate, ca Bilant sau Investitii si Profit).

Grupul romanesc Realitatea-Catavencu s-a format anul trecut, prin achizitia de catre Realitatea Media a grupului de publishing Catavencu. Grupul media detine, in acest moment, 3 televiziuni (Realitatea TV – stiri, The Money Channel – business si Romantica – entertainment pentru femei), o retea nationala de radio (Guerrilla), o agentie de presa (NewsIn), o retea in-store advertising (Monopoly TV) si editeaza 15 publicatii (printre care Cotidianul, Academia Catavencu si Money Express).

Verlagsgruppe Handelsblatt are o experienta de peste 60 de ani in presa economica si de afaceri si editeaza aproape 100 de titluri in Germania si in Europa Centrala si de Est. Cifra de afaceri raportata la finalul lui 2005 a fost de 318 milioane de euro. Verlagsgruppe Handelsblatt detine sau este actionar la cotidiane de afaceri sau portaluri de business in Cehia, Slovacia, Polonia, Bulgaria, Ucraina si Rusia.

Verlagsgruppe Handelsblatt este parte a grupului de media german Verlagsgruppe Georg von Holtzbrinck, grup cu o cifra anuala de afaceri de peste doua miliarde euro, ce reuneste case de editura, ziare, publicatii specializate si activitati on-line.

Printre produsele care fac parte din grup se numara influentul cotidian german Die Zeit, saptamanalul de afaceri Wirtschafts Woche, precum si alte cotidiene nationale sau regionale cunoscute precum Der Tagesspigel, Main Post, Sud Kurier sau 20 Cent. Pe langa toate acestea, Verlagsgruppe Georg von Holtzbrinck editeaza si carti – detine editura de publicatii de stiinta MacMillan (Nature, Scientific American etc).

Cotidianul Handelsblatt este lider autoritar pe piata sa specifica, fiind cea mai importanta publicatie financiara si de business de limba germana, cu un tiraj mediu zilnic de 145.000 de exemplare si o audienta de 510.000 cititori.

  1. andy Reply

    de dimineata de la noua incerc sa sun la cele doua numere de telefon din ziar: mobilul si fixul (care e centrala de la cotidianul) si nu imi raspunde nimeni
    au lansat ziarul putin cam in pripa?

Post your thoughts