Gruner und Jahr îşi reduce portofoliul

Până acum, am auzit de reduceri de personal şi altele asemenea, dar conform Press-Business.de, Gruner & Jahr, puternica divizie a Bertelsmann care editează câteva sute de ziare şi reviste în 22 de ţări, plănuieşte o reducere de costuri de 20% în 2009, care nu se poate obţine decât prin închiderea unor titluri. În Gruner & Jahr are, după ştirea mea, numai o implicare la Geo, prin Motor-Presse. Totuşi decizia grupului e simptomatică pentru lucrurile la care ne putem aştepta în media, în 2009. Bernd Kundrun justifică decizia într-o scrisoare către angajaţi astfel: “Un declin similar al advertisingului într-un interval atât de scurt nu a mai avut loc niciodată.”

  1. Theo Reply

    Din cate stiu eu, Motorpresse este parte din G+J. Asta inseamna ca nu e numai licenta la mijloc, ci intreaga companie cu titlul sau de lance Auto Motor si Sport.
    Sa speram totusi ca lucrurile vor reintra in normal cat de curand.

  2. Iulian Comanescu Reply

    Mersi de info – am dat formularea aia vagă cu luatul licenţei pentru că nu aveam unde verifica imediat dacă Motor Presse e G&J.

Post your thoughts