Gică Voicu, redactor-şef la Observator/Antena 1

Gheorghe Voicu, redactor-şef la “7 plus” – şi la “Evenimentul zilei” în epoca de glorie Cristoiu – devine redactor-şef la “Observator”/Antena 1. Iliuţă Naghi, patronul de la “7 plus”, urmează să aibă şi el o oarecare legătură cu “Antenele”. Am asta de la o sursă care a auzit-o din două locuri.

UPDATE: Gică Voicu se va ocupa doar de Observatoarele de la Antena 1, iar Aura Ţiţirigă continuă să gireze ştirile de la Antena 3, deşi redacţia e comună şi prin ea Antena 3 prestează la Antena 1, primeşte bani şi face profit. Mişcarea ar putea fi în legătură cu doi consultanţi britanici (unul cu background de ITV) care au fost aduşi acum aproximativ o lună ca să relanseze Observatorul. Gheorghe Voicu, la rândul lui, are experienţă în zona de presă tabloidă, care e simetrică cu infotainmentul din jurnalele televiziunilor comerciale.

Apariţia lui Gheorghe Voicu ar putea fi primul pas către separarea în două redacţii de ştiri diferite pentru Antena 1 şi Antena 3. Depinde şi de soluţiile cu care vor veni consultanţii şi de ce va accepta Camelia Voiculescu. Până acum, ştirile de la Antena 1 erau gestionate de Adriana Pava.

  1. Adi Reply

    Domnule Comanescu,
    dupa cum poate stii, Voicu este prelungirea mainii lui Iliuta.
    Si unde pune mana Iliuta, iese cu tzepe.
    Pastreaza comentariul asta vr-un an si revenim pe el atunci.
    Voiculescu era singurul netzepuit de Naghi din tara asta.
    Pana si Vantu, marele tzepar al Romaniei si-a furat-o de la iliuta Naghi (vezi afacerea GEDP).
    Sunt sanse mici sa ma insel. Repet: Pe tot ce pune mana Iliuta Naghi, se stanteaza cuvantul TZEAPA din start.
    Om trai si om vedea.
    Stima

  2. Iulian Comanescu Reply

    Da, om vedea. Ca sa nu fac acu pe moderatorul tv si sa-ti cer dovezi pentru gravele acuzatii, o sa te-ntreb ce stii de afacerea GEDP.

  3. Adi Reply

    A lot! Egal multe miliarde minus pt baiatul cu mustata si fond de investitii falimentar. Egal plus pt Ilie (Aprox…7… Ron) Egal toti angajatii din 7 minus -angajati cu CM pe firma de chioscuri. Si cum 1 cu 1 fac intotdeauna 2….
    Afacerea Renne Oradea, ANN, ARN, Watz. Astia, nemtii, si-au luat-o cel mai tare. Pe vreo 22 milioane s-au capatat cu un brand scris alb pe rosu (n.r. National). Vezi afacerea evz IN-Carciog.
    Mai sunt exemple, sunt si date sunt si nume. Sau sa zicem ca asa vorbeste lumea. “Asa am auzit”
    Era aici o discutie libera, nu am dovezi. Poate le-am trait. Poate le-am facut. Le stiu. Le banuie toata lumea. Nici nu vreau sa am dovezi si chiar daca le-as avea nu le-as folosi in folosul sau defavoarea lui IN. Nu pot face nimic contra lui… nu vreau sa fac nimic contra lui sub nici o circumstanta. Repet o iau ca pe o discutie libera.

  4. Iulian Comanescu Reply

    Adi: este o discuţie liberă, atâta doar că încerc să nu las aici loc pentru tot felul de mitraliori înregimentaţi sau care din simplă oftică spurcă pe cineva cum le vine la gură.

    Ştii poate că mă mai dau şi eu pe la TV şi că însăşi ideea asta de blog, cu poză şi nume, mă expune la tot felul de porcării, porcărele şi porcărioare pe care le spun alţii. Aflând eu pe pielea mea cum stau lucrurile, am zis să fiu şi mai atent decât atunci când eram ziarist pur şi simplu. Sper ca pe atunci să nu fi umplut de fericire pe nimeni care nu merita.

    Ce spui tu, precum vezi, am validat pentru că povestea cu brandul roşu pe alb se potriveşte cu ce ştiu. Cu GEDP nu prea am alte detalii.

  5. adi Reply

    Inchid discutia aici.
    daca aveti un tel postati si sun.
    Daca nu … never mind.
    Stima.

  6. anamaria22 Reply

    buna ziua,dar de ce a fost schimbata Adriana Pava?,aveti idee?va rog mult daca puteti sa imi raspundeti.va multumesc!

Post your thoughts