Franta-Italia: 24,9 % rtg. all urban

Finala de aseara a scos un rating mediu de 24,9 la nivel urban. Probabil in top 5-ul audientelor de anul asta, impreuna cu cele doua manse Steaua-Rapid de pe Antena 1 si Realitatea TV.

Aici preluam o estimare globala Initiative – 300 de milioane de telespectatori, in medie, cu un varf de 500 de milioane spre final. Revin si cu cifrele reale, cand apar. Daca apar 🙂

Comunicatul TVR 1

Final ?®n for?? al Mondialului

Finala Campionatului Mondial Germania 2006, meciul disputat ?®ntre reprezentativele Italiei si Frantei, a adus din nou TVR 1 pe primul loc ?®n topul audientelor, duminica, 9 iulie. ?Žn medie, 5.090.000 persoane au urmarit evolutia dramatica a celor doua echipe, la nivel national, dintre care 2.806.000 persoane din mediul urban. Finala a adus canalului TVR 1 un rating mediu de 24,9%, la nivel urban si o cota de piata medie de 56,2%.

La nivel national, TVR 1 a ?®nregistrat un rating de 25,2% si un share de 56,9%. Finala mica, ?®n care Germania s-a impus ?®n fata Portugaliei, a fost urmarita ?®n direct de 1.488.000 persoane din mediu urban (13,2% rating si 38,5% share) si de 2.807.000 oameni la nivel national. Semifinalele au fost mai vizionate dec??t aceasta din urma, meciul dintre Germania si Italia aduc??nd TVR 1 un rating de 17,7% si un share de 48,8% la nivel urban, iar partida jucata de echipele Portugaliei si Frantei a ?®nregistrat un rating de 18,5% si o cota de piata de 50%, la nivel urban.

Daca la ?®nceputul Campionatului meciurile Braziliei erau cele mai vizionate, ?®n clasamentul final al audientelor ?®nregistrate pe durata Mondialului, Franta a preluat conducerea, cu patru meciuri ?®n Top 10 al audientelor. Desigur, partida care se detaseaza de departe este Finala Italia – Franta. Semifinalele ?®i urmeaza, pe locurile 2 si 3. Meciurile dintre Brazilia si Franta, respectiv dintre Spania si Franta sunt celelalte doua partide disputate de echipa lui Zidane, preferate de publicul rom??nesc

Comparativ cu Campionatul European din 2004 si cu Mondialele din 2002, interesul publicului a fost mai mare pentru Mondialul din Germania. Finala CM 2002, dintre Germania si Brazilia, a fost vizionata de 2.057.000 de rom??ni din mediul urban, cifra echivalenta cu un rating de 19,1% si o cota de piata de 62,4%. Trebuie mentionat, ?®nsa, ca audientele meciurilor din Mondialul din Japonia si Coreea de Sud pot fi influentate si de orele de difuzare mai putin accesibile, de existenta unui alt furnizor de date de audienta. Meciul dintre Portugalia si Grecia, Finala Europenelor din 2004, a ?®nregistrat un rating de 23,2% si un share de 55,6%, aduc??nd ?®n fata televizoarelor 2.496.000 de telespectatori.

Brazilia fost echipa care a adus cea mai mare audienta canalului TVR 2: la partida jucata pe 22 iunie ?®mpotriva Japoniei, nu mai putin de 690.000 telespectatori din mediul urban au preferat TVR 2, iar la nivel national 1.110.000 de oameni au urmarit meciul, ratingul ajung??nd la 6,1%, iar cota de piata la 17,3%. Locul al doilea ?®l ocupa meciul dintre Togo si Franta, disputat ?®n 23 iunie, cu un rating de 4,7% si un share de 14%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *