Formate și strategii TV noi de la Cannes

A început târgul de TV de la Cannes, MIPTV. Obiectul muncii: formate, strategii de monetizare, vânzare-cumpărare, lumea bună. Cine lucrează în televiziune și vrea să afle cum se face și altceva în afară de talk-show-uri cu trei popândăi care se ceartă poate afla lucruri, adică live update, de aici.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

4 thoughts on “Formate și strategii TV noi de la Cannes”

  1. Ca amator consumator de TV (cu mare moderație, din fericire) zău dacă înțeleg de ce într-o țară care i-a dat pe Alexandru Bocăneț, Valeriu Lazarov și mulți, mulți alții, deci de ce mai e cazul ca pe “sticlele“ noastre să abunde atâtea producții de import???

    Subiect pentru un articol integral, părerea mea.

  2. Fiindcă Bocăneț, Lazarov, Vornicu și toți ceilalți nu mai sunt. Și, apropo, Lazarov avea un kilogram de formate achiziționate, de la Surprize la Mașina adevărului. Nu știu să fi făcut în România un format original, oricât de creativ a fost în tot decursul vieții.

  3. Pa[i eu ma gândeam la Lazarov cel de pînă la emigrare. După ce s-a întors… e altă poveste.
    Oricum, omul a creat ceva. Și toți ceilalți.
    Și da, din păcate nu mai sunt nici ei, nici nu au urmași pe măsură.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *