Formate şi strategii TV noi de la Cannes

A început târgul de TV de la Cannes, MIPTV. Obiectul muncii: formate, strategii de monetizare, vânzare-cumpărare, lumea bună. Cine lucrează în televiziune şi vrea să afle cum se face şi altceva în afară de talk-show-uri cu trei popândăi care se ceartă poate afla lucruri, adică live update, de aici.

  1. Marian Stavaroiu Reply

    Ca amator consumator de TV (cu mare moderaţie, din fericire) zău dacă înţeleg de ce într-o ţară care i-a dat pe Alexandru Bocăneţ, Valeriu Lazarov şi mulţi, mulţi alţii, deci de ce mai e cazul ca pe “sticlele“ noastre să abunde atâtea producţii de import???

    Subiect pentru un articol integral, părerea mea.

  2. Iulian Comanescu Reply

    Fiindcă Bocăneţ, Lazarov, Vornicu şi toţi ceilalţi nu mai sunt. Şi, apropo, Lazarov avea un kilogram de formate achiziţionate, de la Surprize la Maşina adevărului. Nu ştiu să fi făcut în România un format original, oricât de creativ a fost în tot decursul vieţii.

  3. Marian Stavaroiu Reply

    Pa[i eu ma gândeam la Lazarov cel de pînă la emigrare. După ce s-a întors… e altă poveste.
    Oricum, omul a creat ceva. Şi toţi ceilalţi.
    Şi da, din păcate nu mai sunt nici ei, nici nu au urmaşi pe măsură.

Post your thoughts