Forbes România

Martie 2009, 50.000 de exemplare, conținut 60% românesc – 40% internațional, de două ori pe lună.

9 thoughts on “Forbes România”

  1. Ideea era ca topul care l-a scos pe seful de la Adevarul nr 1 intre bogatasii romani…(la comanda?), “Adevarul-500 miliardari” va deveni “Forbes-500 miliardari”.
    Deh…, laudarosenia si ingamfarea lui Patriciu…costa!! 🙂
    Ca-i merge capu’, aia-i alta treaba…
    Salutara prezenta Forbes la noi. Desi, la cata “simpatie” au romanii pentru cei care au “adunat…cinstit” (sau “ne”) averi in vremile post-revolutionare…, nu vor sparge piata cu asta.
    Din punct de vedere al veridicitatii, personal, mi s-a parut mai credibila si mai bine structurata analiza din acest an din “Capital”.

  2. Si sper ca la editia de anul viitor sa nu mai fie probleme cu citirea continutului dinspre mijlocul topului. Abia am putut citi ce scrie la mijlocul revistei, titlul era trunchiat.

  3. Cristi: coperta e un dummy, nu ai cum să ai de-acum subiectele pentru martie 🙂

    Bibliotecar: la ochi mi se pare un tiraj corect pentru primul număr. Tragi mai mult în general, vezi ce se întâmplă și după aceea dimensionezi tirajul în funcție de vânzări, cu +25% retururi, să zicem. Media plannerii oricum n-o să fie impresionați de tirajul tipărit, fiindcă ei se iau după rezultatele de la BRAT.ro și audiențe.

  4. O publicatie care va pe piata la concurenta cu Money Epress, Business Magazin si Torneo (fosta Businessman’s). Ca periodicitate, se plaseaza alaturi de Biz, ca si concept mai mult alaturi de Torneo. Toate revistele astea la un loc n-au un asemenea tiraj deci asteptarile astora de la Adevarul sunt mult peste ce poate oferi piata romaneasca. Da si banii lu Patriciu trebuie chelutiti cumva…

Leave a Reply to Cristi Roman Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *