Florin Alexandrescu de la PRO, foarte aproape de Intact Media Group

Supervanzatorul de publicitate al PRO-ului a semnat e în negocieri avansate cu Intact Media Group. Trecerea lui la un alt grup media e o mutare de care depind cateva zeci de milioane din saracita piata de publicitate TV, pe care, dinspre PRO/CME, Alexandrescu fructifica foarte bine avantajul liderului.

Mutarea vine din intentiile legate de formarea Intact Media Group la Voiculescu. Intact Media Group a fost deja constituit ca entitate juridica, la sugestia consultantilor straini.

Mai sunt doua variabile interesante în ecuaţie, pentru viitorul apropiat: cine va veni la Realitatea dupa 1 ianuarie, cand R-C renunta la DBV Media House, si ce va face CLIR a lui Laurentiu Ionete, care vindea pana acum Antena. Scuze de typos, scriu de pe mobil, revin de acasa.

UPDATE: Departamentul de comunicare de la Intact Media Group “dezminte ferm”.

UPDATE 2: Aşa, că am ajuns acasă şi pot scrie de la o tastatură normală: Dezminţirea de la Intact Media Group vine după ce două surse independente susţinuseră contrariul. Despre toată povestea a dat un rând şi Tolo. Dacă ştirea nu se oficializează în următoarele zile, e foarte posibil ca lucrurile să fie în stadiul de bătut palma, înainte de semnătura finală, deşi mai aud că Intact a mai negociat şi cu alte persoane, iar Florin Alexandrescu, la rândul lui, e dorit şi de alţii. Caz în care sper să nu fi stricat ploile nimănui cu povestea de faţă, nu am dorit să fac asta.

Oricum, în dansul de mai sus sunt angrenaţi cei mai buni doi vânzători de publicitate din România (Alexandrescu, Ionete) şi trei grupuri media importante. Grosso modo, schimbările înseamnă că undeva între 10 şi 20 la sută din banii care se vehiculează la o piaţă de 250-300 de milioane de euro în 2009 se vor muta din nişte mâini în altele.

UPDATE 3: A venit şi o dezminţire pe mail, în care se zice încă o dată că nimeni nu a semnat cu Intact pe zona de vânzări. Bine, o să revenim când o să semneze.

Post your thoughts