Fatih Salis despre strategia Kanal D în The Industry

Atunci când a inventat televiziunea comercială în România, Adrian Sârbu a făcut-o cu ajutorul unui birou în care se afla un perete cu cel puţin o duzină de monitoare, deschise pe toate posturile posibile şi imposibile. Ca şi formatele şi filozofia, biroul lui Sârbu a fost copiat pe la diferite alte televiziuni româneşti, cu mai mult sau mai puţin succes.

Fatih Salis

Fatih Salis

Fatih Salis, turcul care răspunde de strategia de conţinut a Kanal D, vine din altă tradiţie. N-are în birou decât cinci ecrane: postul propriu, PRO TV, Antena 1, Realitatea TV şi Prima TV. Iar unul din lucrurile pe care le-am făcut cu mare plăcere pentru numărul din decembrie din The Industry a fost interviul cu el. Salis dă câteva detalii referitoare la strategia postului şi ideile lui despre piaţa TV din România, care cred că interesează orice profesionist, cum ar fi:

  • Jurnal principal poziţionat la concurenţă cu Antena 1 şi PRO TV, dar mult mai lung (74 de minute), cu un format diferit (monden) şi prezentator bărbat (pe dos decât Esca şi Berecleanu)
  • Ziua începe la ora 10.00, cu Gabriela Cristea şi “Draga mea prietenă”
  • Late night-ul (s-a discutat zilele astea de Cancan TV)
  • Afinităţile între români şi turci (primii sunt cu vreo zece ani înaintea ultimilor, consumă mai multe ştiri, dar gusturile se duc către monden).

Dacă vreţi să citiţi, din nou, linkul.

  1. Au trecut dom’le « Clipe de Cluj Reply

    […]  Ludmila,  Lupul sur,  Madlenush,  Mariana,  Marina, Mihaela,  Michaela,  Nata,  Mălina,  Comănescu,  Nadia,  Oana,  Orry,  Paul,  Plus Noi,  Om Perfid,  Pufica,  Lolica,  Radu Neag,  Radu, […]

Post your thoughts