Fatih Salis despre strategia Kanal D în The Industry

Atunci când a inventat televiziunea comercială în România, Adrian Sârbu a făcut-o cu ajutorul unui birou în care se afla un perete cu cel puțin o duzină de monitoare, deschise pe toate posturile posibile și imposibile. Ca și formatele și filozofia, biroul lui Sârbu a fost copiat pe la diferite alte televiziuni românești, cu mai mult sau mai puțin succes.

Fatih Salis

Fatih Salis

Fatih Salis, turcul care răspunde de strategia de conținut a Kanal D, vine din altă tradiție. N-are în birou decât cinci ecrane: postul propriu, PRO TV, Antena 1, Realitatea TV și Prima TV. Iar unul din lucrurile pe care le-am făcut cu mare plăcere pentru numărul din decembrie din The Industry a fost interviul cu el. Salis dă câteva detalii referitoare la strategia postului și ideile lui despre piața TV din România, care cred că interesează orice profesionist, cum ar fi:

  • Jurnal principal poziționat la concurență cu Antena 1 și PRO TV, dar mult mai lung (74 de minute), cu un format diferit (monden) și prezentator bărbat (pe dos decât Esca și Berecleanu)
  • Ziua începe la ora 10.00, cu Gabriela Cristea și “Draga mea prietenă”
  • Late night-ul (s-a discutat zilele astea de Cancan TV)
  • Afinitățile între români și turci (primii sunt cu vreo zece ani înaintea ultimilor, consumă mai multe știri, dar gusturile se duc către monden).

Dacă vreți să citiți, din nou, linkul.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *