Esquire se lansează în România pe 1 septembrie

Redactor-șef: Radu Coman. Spre rușinea mea, îmi scapă numele. Tiraj: 20.000, bănuiesc că pentru început. Target: da’ ce nu țintim? mai puțin femeile. Publisher: Theo Manolache. Al unșpelea titlu Sanoma România, a paișpea ediție internaținoală Esquire.

200_esquire_mare.jpg

Copertă cu Heidi Klum. O să fie așa și la noi? Cu pozele lor? Cu pozele noastre?

Cel puțin un alt grup de presă e-n vorbe pentru aducerea unui titlu cunoscut de bărbați. De remarcat că, după mai multe surse neoficiale, “Playboy” și “Maxim” au plecat de la Publimedia. Poate că o să avem și publicații de bărbați care se adresează altcuiva decât unor bețivi obsedați de bani, mașini, iPoduri și blonde.

Comunicatul de presă:

Revista ESQUIRE va fi lansată în România în luna septembrie

Bucuresti

4 iunie 2007

Sanoma Hearst Romania va lansa pe piață, la 1 septembrie 2007, revista ESQUIRE.

ESQUIRE este o revistă de identitate masculină – într-un tiraj de 20.000 de exemplare, cu apariție lunară – care se adresează bărbaților inteligenți, maturi, sofisticați, cu statut social înalt și cu simțul umorului. Va fi o „lectură obligatorie” pentru cei ce se simt și se doresc moderni, autentici, independenți, conștienți de propria valoare.

„ESQUIRE e o revistă pentru domnii adevărați din România. Neconvențională. Cu un stil unic. Irepetabilă. Fascinantă. De fiecare dată altfel. Cred că cel mai bun termen pentru a o descrie ar fi… haute couture jurnalistic.” Radu Coman, redactor-șef ESQUIRE Romania.

ESQUIRE va avea un profil editorial inovator: articole cu spirit și forță, ieșite din tipare, interviuri și reportaje neconvenționale, plus o doză tonică de umor de cea mai bună calitate. Nu este o revistă culturală sau politică, nu este o revistă de modă, nu e o revistă financiară, de sport, sănătate sau călătorie… ci toate acestea la un loc. Ba chiar mai mult! Este cea mai bună cale de a explora pasiunile, interesele, nevoile și dorințele bărbatului modern, pe care își propune să-l uimească cu fiecare număr.

„Creativitatea și jurnalismul fac din ESQUIRE un titlu etalon pe piața publicațiilor pentru bărbați – și nu numai! De la New York și pînă la Beijing, e revista în care pasiunea celor care o fac se transmite celor care o citesc.” Theodor Manolache, Publisher, Sanoma Hearst Romania.

Ediția românească este a 14-a ediție internațională ESQUIRE. Fondată în Statele Unite de celebrul trust Hearst Corporation, în 1933, revista a debutat ca o publicație elitistă de modă și literatură, promovînd scriitori importanți precum Ernest Hemingway și F. Scott Fitzgerald.

„Atît cititorii ce se înscriu în profilul ESQUIRE cît și clienții de publicitate simt nevoia acestui gen de publicație – alta decît una strict de business. Clienții de publicitate se vor putea adresa prin intermediul revistei ESQUIRE atît bărbaților de peste 30 de ani interesați să-și afirme identitatea, cît și celor între 20 și 30 de ani, cu aspirații înalte și potențial ridicat, dornici de a cheltui și investi pentru a atinge un statut social superior.” Cezar Burlan, Director de Vînzări Publicitate, Sanoma Hearst Romania.

„Sanoma Hearst Romania e deja liderul în vînzări pe segmentul publicațiilor pentru bărbați (prin revista FHM), iar lansarea ESQUIRE este o mișcare firească pentru dezvoltarea portofoliului – cele două titluri fiind complementare, cu targeturi diferite”, afirmă Theodor Manolache.

„Succesul pe piața din România este anticipat de interesul stîrnit în rîndul clienților de publicitate și de dorința ca mărcile pe care le promovează să fie prezente în ESQUIRE încă de la primul număr al revistei”, declară Cezar Burlan.

ESQUIRE este cel de-al 11-lea titlu editat de trustul Sanoma Hearst Romania sub licență Hearst INC. Din portofoliul trustului Sanoma Hearst Romania mai fac parte: Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, National Geographic, FHM, Beau Monde, Mami, Casa și Grădina, Femeia., Femeia de azi, Story.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

10 thoughts on “Esquire se lansează în România pe 1 septembrie”

  1. bullshit… total…..endemic…….publicatia “mosier” pentru lati-fund-iarii romani care nu cunosc decit femeia in furou in timp ce ei se cramponeaza de maiou si sosete pina la glezna, plastic, dungulite…. offf… stiu you’re having high standards around here… bullshit to you then…

  2. Frumos , sper sa includa si articole din trecut ale lui Thomas P.M. Barnett , paote se mai desteapta si oamenii de la noi in relatiiile internationale .

  3. bai, atat m-am saturat sa va ridicati in slavi aruncand cu cacat in altii.. eu am acces la revistele de barbati pt ca al meu le primeste gratuit pe toate, playbloy-ul chiar il cumpara la un moment dat, dar… pe bune… daca vede cineva vreo diferenta intre maxim si fhm… sa mi-o spuna si mie, asta asa ca impresie generala (n-am citit niciodata din scoarta in scoarta nici pe una, nici pe alta; ba chiar daca ma intrebati pe mine, as zice ca maxim-ul e chiar mai simpatica; mi se pare mai aplicata realitatilor noastre, mai un misto de basescu, mai de nuti, mai o mihaela radulescu incolacita cu marin, chiar te mei descreteste; ca sa citesc fhm mai nou (repet – daca n-ar primi-o barbate-meu) trebuie sa consum o bergenbier rasuflata, fiarta la 40% pe taraba si o punga de pufuleti din care s-a scurs probabil uleiul… zau… mai mare voma!!! ma intreb oare, oamenii din redactie care scriu revista asta si cei de la multe alte reviste care ne ofera tampoane, sampoane, colanti, chiloti mai aveau sa ne dea… nu se simt frustrati, nu-si pun problema ca de fapt nu mai vand scrierea lor ci chilotii, berile rasuflate si pufuletii ajunsi rancezi ajung intr-un final sa le vanda “talentul” scriitoricesc?!

  4. Ani, imi placi! 🙂 Era vorba despre Esquire, dar vad ca te-ai ambalat cu FHM-ul asta ca e lider. Imnul de 7 ani FHM zice asa: FHM – Pentru ca noi putem! :)Si ca sa sustin zic asa: FHM ianuarie/februarie n-a avut nimic extra si a vandut peste 19.000 exemplare. Cat a vandut Maxim? Sper ca macar jumate. Va tin pumnii. Stransi!

  5. si tu mie!!! mai ales ca deja am senzatia ca m-ai bagat in departamentul de vanzari al concurentului matale! asta da paranoia!!! va urmaresc dusmanii :))eu comunicam doar o impresie a unei persoane careia i se rupe si de fhm, si de maxim si de esquire-ul ce va sa vina. crede-ma domule publisher (asa am inteles din comunicatul de presa) ca un individ care se mai indura sa dea bani pe o revista, nu are ca si criteriu de cumparare cate vinzi matale, cate concurenta!! zau… nu te imbata cu apa rece!!!eu iti spuneam simplu ca e nefiresc sa arunci cu cacat in altii ca sa te ridici pe tine; te-ntreb si eu apeland la logiga matale – cine are targhet “betivul obsedat”? MAXIM-ul care am vazut ca-n ultimele numere a venit cu aceel ghid TRAVEL cu care, de bine, de rau mai instruieste acel “betiv”pe care-l insinuati ca fiind cititorul concurentei sau fhm-ul care-si vinde revista dandu-ne BONUS berica si pufuletul aferent? citesc de ceva vreme cometariile de pe comanescu si n-as fi reactionat daca n-as fi sesizat o paranoia pe care o dezvoltati din ce in ce mai mult!!! si cand v-am mai vazut si cu aperitivul acela pe revista, zau… mi-am zis, ca sa citez titlul unei rubrici din MAXIM – iata “anatomia unora care si-o cer!”
    si apropo, mai nou vad se cenzureaza mesaje. A aparut la un moment dat un comentariu absolut genial(mi-ar placea sa-l cunosc pe cel care l-a scris, talentat omu’) si vad ca a disparut. Ce-i drept nu va era favorabil… stiti ceva de el?

  6. Se lanseaza “Esquire” …foarte bine, dar nu inteleg ce legatura au “Playboy si Maxim” cu asta, ba mai mult, nu inteleg de ce trebuie jignit cititorul unei reviste pentru a o promova pe alta (Ex. “bețivi obsedați de bani, mașini, iPoduri și blonde”). Daca stau bine sa ma gandesc toate revistele masculine au un target comun si anume barbatul din Romania, fie el “betiv si obsedat de bani, masini si blonde”, fie el barbatul matur,intelligent, sofisticat, extrovetit, educat si de bun simt, pe care “FHM si Esquire” il tintesc, …bun simt de care unii dintre noi nu dau dovada… sau gresesc domnule Comanescu ???
    Spre uimirea mea am vazut la taraba un “FHM” cu bere si si cips-uri … oare target-ul “FHM” nu este tot acela format din “betivi” ??? sau berea era rasplata pentru ca a cumparat revista ???
    “Esquire” se adreseaza bautorilor de whiskey ??? … Mi se pare de bun simt, ca cel ce s-a adresat, cititorilor de reviste masculine, la modul “bețivi obsedați de bani, mașini, iPoduri și blonde” sa-si ceara scuze … sau poate se poate omul nu bea, de a aruncat primul cu piatra … oare nu toti barbatii beau… nu toti barbatii vor masini si blonde ??? …sau gresesc din nou domnule Comanescu ???
    Asa ca … mult succes “Esquire” la audienta … nu de alta, dar 19.000 dintre barbatii “inteligenți, maturi, sofisticați, cu statut social înalt și cu simțul umorului” din Romania si-au luat deja “FHM” (nu este asa domnule publisher ???) … si nuuuu, nu pentru bere :)) berea era rasplata pentru efortul de a se deplasa la taraba :)), iar restul sunt “obsedatii” si “betivii” care citesc “Maxim si Playboy”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *