Esquire se lansează în România pe 1 septembrie

Redactor-şef: Radu Coman. Spre ruşinea mea, îmi scapă numele. Tiraj: 20.000, bănuiesc că pentru început. Target: da’ ce nu ţintim? mai puţin femeile. Publisher: Theo Manolache. Al unşpelea titlu Sanoma România, a paişpea ediţie internaţinoală Esquire.

200_esquire_mare.jpg

Copertă cu Heidi Klum. O să fie aşa şi la noi? Cu pozele lor? Cu pozele noastre?

Cel puţin un alt grup de presă e-n vorbe pentru aducerea unui titlu cunoscut de bărbaţi. De remarcat că, după mai multe surse neoficiale, “Playboy” şi “Maxim” au plecat de la Publimedia. Poate că o să avem şi publicaţii de bărbaţi care se adresează altcuiva decât unor beţivi obsedaţi de bani, maşini, iPoduri şi blonde.

Comunicatul de presă:

Revista ESQUIRE va fi lansată în România în luna septembrie

Bucuresti

4 iunie 2007

Sanoma Hearst Romania va lansa pe piaţă, la 1 septembrie 2007, revista ESQUIRE.

ESQUIRE este o revistă de identitate masculină – într-un tiraj de 20.000 de exemplare, cu apariţie lunară – care se adresează bărbaţilor inteligenţi, maturi, sofisticaţi, cu statut social înalt şi cu simţul umorului. Va fi o „lectură obligatorie” pentru cei ce se simt şi se doresc moderni, autentici, independenţi, conştienţi de propria valoare.

„ESQUIRE e o revistă pentru domnii adevăraţi din România. Neconvenţională. Cu un stil unic. Irepetabilă. Fascinantă. De fiecare dată altfel. Cred că cel mai bun termen pentru a o descrie ar fi… haute couture jurnalistic.” Radu Coman, redactor-şef ESQUIRE Romania.

ESQUIRE va avea un profil editorial inovator: articole cu spirit şi forţă, ieşite din tipare, interviuri şi reportaje neconvenţionale, plus o doză tonică de umor de cea mai bună calitate. Nu este o revistă culturală sau politică, nu este o revistă de modă, nu e o revistă financiară, de sport, sănătate sau călătorie… ci toate acestea la un loc. Ba chiar mai mult! Este cea mai bună cale de a explora pasiunile, interesele, nevoile şi dorinţele bărbatului modern, pe care îşi propune să-l uimească cu fiecare număr.

„Creativitatea şi jurnalismul fac din ESQUIRE un titlu etalon pe piaţa publicaţiilor pentru bărbaţi – şi nu numai! De la New York şi pînă la Beijing, e revista în care pasiunea celor care o fac se transmite celor care o citesc.” Theodor Manolache, Publisher, Sanoma Hearst Romania.

Ediţia românească este a 14-a ediţie internaţională ESQUIRE. Fondată în Statele Unite de celebrul trust Hearst Corporation, în 1933, revista a debutat ca o publicaţie elitistă de modă şi literatură, promovînd scriitori importanţi precum Ernest Hemingway şi F. Scott Fitzgerald.

„Atît cititorii ce se înscriu în profilul ESQUIRE cît şi clienţii de publicitate simt nevoia acestui gen de publicaţie – alta decît una strict de business. Clienţii de publicitate se vor putea adresa prin intermediul revistei ESQUIRE atît bărbaţilor de peste 30 de ani interesaţi să-şi afirme identitatea, cît şi celor între 20 şi 30 de ani, cu aspiraţii înalte şi potenţial ridicat, dornici de a cheltui şi investi pentru a atinge un statut social superior.” Cezar Burlan, Director de Vînzări Publicitate, Sanoma Hearst Romania.

„Sanoma Hearst Romania e deja liderul în vînzări pe segmentul publicaţiilor pentru bărbaţi (prin revista FHM), iar lansarea ESQUIRE este o mişcare firească pentru dezvoltarea portofoliului – cele două titluri fiind complementare, cu targeturi diferite”, afirmă Theodor Manolache.

„Succesul pe piaţa din România este anticipat de interesul stîrnit în rîndul clienţilor de publicitate şi de dorinţa ca mărcile pe care le promovează să fie prezente în ESQUIRE încă de la primul număr al revistei”, declară Cezar Burlan.

ESQUIRE este cel de-al 11-lea titlu editat de trustul Sanoma Hearst Romania sub licenţă Hearst INC. Din portofoliul trustului Sanoma Hearst Romania mai fac parte: Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, National Geographic, FHM, Beau Monde, Mami, Casa şi Grădina, Femeia., Femeia de azi, Story.

  1. Moshu49 Reply

    Cum? Fara V. Ciutacu la carma? Cel mai cel?
    Mare eroare!!!

  2. anaerobik Reply

    bullshit… total…..endemic…….publicatia “mosier” pentru lati-fund-iarii romani care nu cunosc decit femeia in furou in timp ce ei se cramponeaza de maiou si sosete pina la glezna, plastic, dungulite…. offf… stiu you’re having high standards around here… bullshit to you then…

  3. Victor Reply

    Frumos , sper sa includa si articole din trecut ale lui Thomas P.M. Barnett , paote se mai desteapta si oamenii de la noi in relatiiile internationale .

  4. ani cazacu Reply

    bai, atat m-am saturat sa va ridicati in slavi aruncand cu cacat in altii.. eu am acces la revistele de barbati pt ca al meu le primeste gratuit pe toate, playbloy-ul chiar il cumpara la un moment dat, dar… pe bune… daca vede cineva vreo diferenta intre maxim si fhm… sa mi-o spuna si mie, asta asa ca impresie generala (n-am citit niciodata din scoarta in scoarta nici pe una, nici pe alta; ba chiar daca ma intrebati pe mine, as zice ca maxim-ul e chiar mai simpatica; mi se pare mai aplicata realitatilor noastre, mai un misto de basescu, mai de nuti, mai o mihaela radulescu incolacita cu marin, chiar te mei descreteste; ca sa citesc fhm mai nou (repet – daca n-ar primi-o barbate-meu) trebuie sa consum o bergenbier rasuflata, fiarta la 40% pe taraba si o punga de pufuleti din care s-a scurs probabil uleiul… zau… mai mare voma!!! ma intreb oare, oamenii din redactie care scriu revista asta si cei de la multe alte reviste care ne ofera tampoane, sampoane, colanti, chiloti mai aveau sa ne dea… nu se simt frustrati, nu-si pun problema ca de fapt nu mai vand scrierea lor ci chilotii, berile rasuflate si pufuletii ajunsi rancezi ajung intr-un final sa le vanda “talentul” scriitoricesc?!

  5. Theo M. Reply

    Ani, imi placi! 🙂 Era vorba despre Esquire, dar vad ca te-ai ambalat cu FHM-ul asta ca e lider. Imnul de 7 ani FHM zice asa: FHM – Pentru ca noi putem! :)Si ca sa sustin zic asa: FHM ianuarie/februarie n-a avut nimic extra si a vandut peste 19.000 exemplare. Cat a vandut Maxim? Sper ca macar jumate. Va tin pumnii. Stransi!

  6. ani cazacu Reply

    si tu mie!!! mai ales ca deja am senzatia ca m-ai bagat in departamentul de vanzari al concurentului matale! asta da paranoia!!! va urmaresc dusmanii :))eu comunicam doar o impresie a unei persoane careia i se rupe si de fhm, si de maxim si de esquire-ul ce va sa vina. crede-ma domule publisher (asa am inteles din comunicatul de presa) ca un individ care se mai indura sa dea bani pe o revista, nu are ca si criteriu de cumparare cate vinzi matale, cate concurenta!! zau… nu te imbata cu apa rece!!!eu iti spuneam simplu ca e nefiresc sa arunci cu cacat in altii ca sa te ridici pe tine; te-ntreb si eu apeland la logiga matale – cine are targhet “betivul obsedat”? MAXIM-ul care am vazut ca-n ultimele numere a venit cu aceel ghid TRAVEL cu care, de bine, de rau mai instruieste acel “betiv”pe care-l insinuati ca fiind cititorul concurentei sau fhm-ul care-si vinde revista dandu-ne BONUS berica si pufuletul aferent? citesc de ceva vreme cometariile de pe comanescu si n-as fi reactionat daca n-as fi sesizat o paranoia pe care o dezvoltati din ce in ce mai mult!!! si cand v-am mai vazut si cu aperitivul acela pe revista, zau… mi-am zis, ca sa citez titlul unei rubrici din MAXIM – iata “anatomia unora care si-o cer!”
    si apropo, mai nou vad se cenzureaza mesaje. A aparut la un moment dat un comentariu absolut genial(mi-ar placea sa-l cunosc pe cel care l-a scris, talentat omu’) si vad ca a disparut. Ce-i drept nu va era favorabil… stiti ceva de el?

  7. ovidiu Reply

    Se lanseaza “Esquire” …foarte bine, dar nu inteleg ce legatura au “Playboy si Maxim” cu asta, ba mai mult, nu inteleg de ce trebuie jignit cititorul unei reviste pentru a o promova pe alta (Ex. “beţivi obsedaţi de bani, maşini, iPoduri şi blonde”). Daca stau bine sa ma gandesc toate revistele masculine au un target comun si anume barbatul din Romania, fie el “betiv si obsedat de bani, masini si blonde”, fie el barbatul matur,intelligent, sofisticat, extrovetit, educat si de bun simt, pe care “FHM si Esquire” il tintesc, …bun simt de care unii dintre noi nu dau dovada… sau gresesc domnule Comanescu ???
    Spre uimirea mea am vazut la taraba un “FHM” cu bere si si cips-uri … oare target-ul “FHM” nu este tot acela format din “betivi” ??? sau berea era rasplata pentru ca a cumparat revista ???
    “Esquire” se adreseaza bautorilor de whiskey ??? … Mi se pare de bun simt, ca cel ce s-a adresat, cititorilor de reviste masculine, la modul “beţivi obsedaţi de bani, maşini, iPoduri şi blonde” sa-si ceara scuze … sau poate se poate omul nu bea, de a aruncat primul cu piatra … oare nu toti barbatii beau… nu toti barbatii vor masini si blonde ??? …sau gresesc din nou domnule Comanescu ???
    Asa ca … mult succes “Esquire” la audienta … nu de alta, dar 19.000 dintre barbatii “inteligenţi, maturi, sofisticaţi, cu statut social înalt şi cu simţul umorului” din Romania si-au luat deja “FHM” (nu este asa domnule publisher ???) … si nuuuu, nu pentru bere :)) berea era rasplata pentru efortul de a se deplasa la taraba :)), iar restul sunt “obsedatii” si “betivii” care citesc “Maxim si Playboy”

  8. mousemic Reply

    Himmmm……..Esquire si Cezar Burlan de la Sanoma……baba si boxul !!!

Post your thoughts