Emilian Arsenoaiei şi Adrian Preda, Chief Creative Partners la Tempo

E vorba de două nume cunoscute în publicitate, preluate de Tempo din partea de sus a organigramei Leo Burnett şi o funcţie ofertantă, care miroase a acţiuni în firmă (părerea mea, nu că aş avea vreo informaţie în sensul ăsta).

Comunicatul de presă:

Tempo anunta numirea lui Emilian Arsenoaiei si a lui Adrian Preda in functia de Chief Creative Partner. Acestia vor coordona creatia agentiei si integrarea acesteia la nivelul grupului, sprijinind diviziile de media, PR, interactive, BTL in a obtine un produs creativ inovator, memorabil si eficient. Obiectivele lor tin de plasarea Tempo constant intre primele 3 agentii cu reputatie creativa din Romania prin campanii de succes si premii.

Dragos Grigoriu : “Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania – si atunci, stau si ma intreb – nu era mai usor sa incep de aici? Cu siguranta nu, pentru ca Milu era ocupat sa cistige primul Cannes romanesc, iar Predu parasise Romania ca sa se mire constant cit de indirjiti sunt croatii in design. Intre timp, lucrurile s-au mai schimbat si, iata ca Milu este din nou la Tempo (prima agentie cu care a cistigat un premiu in cariera lui de publicitate, acum vreo 8 ani), iar Predu vine pentru prima oara la Tempo, de care-si aduce aminte, cu nostalgie, cit de rau il intarata la un moment dat. Si unul si celalalt, vin la Tempo pentru a construi un nou capitol. Iar Tempo ii primeste cu bratele deschise.”

Emilian Arsenoaiei : “La Tempo am inceput sa-nteleg cu ce se mananca munca de creatie, aici i-am prins gustul. Dupa vreo 8 ani de experiente, unele foarte frumoase, altele mai putin fericite, ma-ntorc in Tempo cu acelasi gand cu care am plecat: pentru unii muma, pentru altii ciuma. Doar ca de asta data chiar stiu ce vorbesc. Si, impreuna cu Predu, sunt mai mult decat convins ca Tempo va redeveni ce era acum 8-9 ani: inima publicitatii romanesti.”

Adrian Preda, Chief Creative Partner: “Prin 2001, ma duceam cu niste colegi sa mancam intr-un restaurant de langa Mora (pe atunci era italian, a evoluat in bucatarie romano-tailandeza si acum e magazin de piese auto). O poanta se tot invartea printre noi: “bai, miroase a publicitate!”.

La care Raluca Feher raspundea razand “au lasat astia de la Tempo fereastra deschisa”. Atunci Tempo era “the hottest thing”. Mihalcea, Bojan & Tranca, Pilu, Dumitrache, Ema si multi altii. Tempo era premiat si hulit si invidiat si respectat. Suntem sapte ani mai tarziu si ce imi doresc este ca, impreuna cu Emilian, sa fac Tempo sa zica precum Arnold Terminatorul: “I’ll be back.”

Vlad Grigoriu, Managing Partner : “Tempo are o lista impresionanta de clienti, cei mai vechi de aproape 10 ani, suntem invitati constant in pitch-uri si cistigam curent noi clienti. De aceea ii vom sprijini pe Emilian si Adrian sa construiasca un mecanism creativ capabil sa livreze un produs de comunicare integrat, care sa sensibilizeze consumatorul zilelor noastre. Ne dorim sa recompensam increderea primita de la clienti oferindu-le eficienta, memorabilitate si, nu in ultimul rind, din nou premii. Vom dirija forta investitionala a lui Tempo spre realizarea acestor obiective si lansez un semnal de deschidere catre profesionistii din piata carora le surade provocarea.”

Emilian Arsenoaiei a inceput in 2000 la Tempo Advertising ca si junior copywriter, petrecand apoi 2 ani si jumatate la Leo Burnett, aproape 2 ani la McCann ca si senior copywriter, un an si jumatate creative director la GMP, pentru ca in decembrie 2006 sa se intoarca in Leo Burnett unde a activat ca si Creative Director pina in Aprilie 2008. In tot acest rastimp a avut parte, impreuna cu echipele in care a lucrat, de numeroase premii si nominalizari in festivalurile mari de publicitate: primul Cannes Bronze Lion la categoria de presa pentru Romania si 5 nominalizari la Cannes, Gold, Silver-uri si Bronze-uri la Eurobest, multiplu finalist la Epica, Gold si Silver la New York Festivals, finalist la Clio, castigator si finalist la Cresta Awards, Silver-uri si Bronze-uri si Golden Watch la Golden Drum, Gold-uri, Silver-uri si Grand-Prix-uri la Golden Hammer, sapte premii la Effie Romania, in jur de 20 de premii castigate la Ad’Or, premii la Adprint.

Adrian Preda are o experienta de peste 10 ani pe piata de comunicare, atat in Romania, cat si in regiune. In 1999 a avut prima experienta cu o agentie de publicitate multinationala, ocupand functia de Copywriter la Graffiti BBDO. Dupa cum singur recunoaste, din acel moment, a urcat incet dar sigur treptele senioratului, pana cand a devenit directorul de creatie al aceleiasi agentii, in 2004. Dupa 2 ani, a ales sa-si imbogateasca expertiza cu o experienta in afara granitelor tarii, ocupand functia de Chief Creative Director la McCann Erickson Croatia. Ultima pozitie detinuta in Romania a fost de Co-Creative Director la Leo Burnett, impreuna cu Emilian Arsenoaiei. Predu detine peste 50 de premii de creatie nationale (Ad‘Or si FESTO in Croatia) si internationale (Golden Drum, Epica, New York Festivals, Intercontinental Cup)

Tempo Advertising este una din cele mai mari agentii de publicitate independente din Romania, cu o cifra de afaceri in 2007 estimata la 14,5 milioane Euro. Agentia furnizeaza servicii de creatie, client service, strategie, research, productie (audio-video, print), BTL (event marketing, consumer, trade promotions), media, PR (Rogalski Grigoriu Public Relations) si Interactive.

Portofoliul agentiei include atat companii locale, cat si internationale: Agricola Bacau (Agricola, Sav’or), Alka (Nutline, Prajitura Casei), Atlas Corporation (Apla), Autoklass Center, Baneasa Investments, Boom, Cetelem, European Food, Ficosota-Syntez (Teo, Savex, Feya), Kiwi Finance, Heidi Chocolate Suisse, Impact, Ital Food (Maretti, Bruschetti), Orange, Petrom (Petrom City, corporate), Posta Romana, Raiffeisen Bank (BtB), Romcanada (West Park, Seven Hills), Scandic Distilleries, Tassullo, Tenaris Silcotub, URBB (Skol, Carlsberg, Tuborg, Holsten, Orangina, Granini), Zwanenberg (Zwan, Lupak)

Cistigatoare a primelor doua festivaluri de creatie din Romania, desemnata doi editii la rand “cea mai creativa agentie de publicitate din Romania” conform studiilor realizate de RAAA, si mentinandu-se constant in topul preferintelor clientilor din Romania, Tempo a castigat de-a lungul celor 12 ani de activitate zeci de premii la festivalurile de publicitate locale si internationale – AdPrint, Ad’or, Golden Drum, Golden Hammer, Mobius Awards, MIFA, AdSpots, London M&M Awards, IPRA, PR Awards, SABRE.

  1. laura Reply

    Ba nene, cui ii pasa de prostiile astea? Pe cine doare in pix pe ce loc e tempo?

  2. Cryogen Reply

    In comunicatul de presa domnul respectiv apare de 4 ori sub numele de “Predu” si de 3 ori ca fiind “Preda”. Presupunand ca e vorba de aceeasi persoana, felicit autor(ii) pentru rigoarea informatiei. Ca tot vine Pastele, poate ar trebui sa-i dea un miel domnului Prede/u.

  3. Ralu Reply

    Cryogen, esti un pic varzet… Adrian “Predu” Preda… you know? Asa cum Pilu nu se numea Pilu… Fozzie nu e Fozzie in buletin… Informatia e riguroasa fix cat trebuie.

  4. eliza Reply

    “Predu” e numele sub care il cunoaste toata industria de publicitate pe Preda, cel din buletin cu mustata:)

  5. Marian Costache Reply

    Domnilor, domnilor,

    stati un pic sa va explic. In Romania patronii de agentii au senzatia ca fac un fel de mecenat si ca ceea ce lucreaza pentru diverse brand-uri e o forma de Arta, in vreme ce ei sunt interesati doar de bani.

    “Lucratorii” cei cu pretentii din agentii se vad un fel de artisti in vreme ce de fapt sunt doar niste mercenari.

    Simplu, nu-i asa ?!

  6. Ramjett Reply

    Oricum subiectul e consumat dar eu m/a bucur ca si/a luat/o si Leo pana la urma fix in aroganta lor!

Post your thoughts