Elodia contraatacă – ce crede Laurențiu Ionete

Laurențiu Ionete e domnul acela cu CLIR Media, altfel spus vicepreședinte de sales & marketing la Antene, de aceea e important ce crede el. Zilele trecute, la o cafea, m-am apucat să-i zic ce spusesem aici, anume că dintr-o crimă de dimensiuni medii (scuzați cinismul) Dan Diaconescu a făcut un lung roman polițist, cu nenumărate răsturnări de situație și piste false. Dl. Ionete a zis puțin altfel: “poveste rudimentară interactivă”, ceea ce mie mi se pare o nuanță în plus. De fapt, Dan Diaconescu a reușit ceea ce încercau acum poate 20 de ani diferiți realizatori de seriale, pe principiul: “continuăm acțiunea așa cum vreți dumneavoastră”. Nu întâmplător, interactivitatea e realizată în epoca Web 2.0, deși cu mijloace ce țin de media clasică – telefon, televiziune și altele.

A, și poate că asta-i mai important pentru piață: Laurențiu Ionete dă un termen de doi ani până când detergentul spălăcios și cafeaua bună vor da năvală pe OTV, dacă țin eu bine minte. Deocamdată, Realitatea a preluat vânzările postului. Om mai vedea.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

One thought on “Elodia contraatacă – ce crede Laurențiu Ionete”

  1. eee, laurentiu le stie p-astea cu programele interactive. fetele alea de te intreaba ce incepe cu “g”, se termina cu “aina” si maninca rime, cica sunt programul lui favorit. lumea spune ca este o chestie profitabila. pentru unii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *