Elodia contraatacă – ce crede Laurenţiu Ionete

Laurenţiu Ionete e domnul acela cu CLIR Media, altfel spus vicepreşedinte de sales & marketing la Antene, de aceea e important ce crede el. Zilele trecute, la o cafea, m-am apucat să-i zic ce spusesem aici, anume că dintr-o crimă de dimensiuni medii (scuzaţi cinismul) Dan Diaconescu a făcut un lung roman poliţist, cu nenumărate răsturnări de situaţie şi piste false. Dl. Ionete a zis puţin altfel: “poveste rudimentară interactivă”, ceea ce mie mi se pare o nuanţă în plus. De fapt, Dan Diaconescu a reuşit ceea ce încercau acum poate 20 de ani diferiţi realizatori de seriale, pe principiul: “continuăm acţiunea aşa cum vreţi dumneavoastră”. Nu întâmplător, interactivitatea e realizată în epoca Web 2.0, deşi cu mijloace ce ţin de media clasică – telefon, televiziune şi altele.

A, şi poate că asta-i mai important pentru piaţă: Laurenţiu Ionete dă un termen de doi ani până când detergentul spălăcios şi cafeaua bună vor da năvală pe OTV, dacă ţin eu bine minte. Deocamdată, Realitatea a preluat vânzările postului. Om mai vedea.

  1. buucrestiinoi Reply

    eee, laurentiu le stie p-astea cu programele interactive. fetele alea de te intreaba ce incepe cu “g”, se termina cu “aina” si maninca rime, cica sunt programul lui favorit. lumea spune ca este o chestie profitabila. pentru unii.

Post your thoughts