Echipa de imagine a lui Oprescu iese la iveală

Agenţia care i-a făcut imaginea lui Sorin Oprescu pentru campanie se numeşte AdVenture, anunţă chiar agenţia într-un comunicat de presă. AdVenture a făcut şi cunoscutul viral “Oprescu şi buldogul”, ajuns la un all time best (comunicare politică) de peste 26 de mii de vizionări pe YouTube.

Echipa AdVenture: Daniel “Tomitza” Toma Co-creative Director, Mircea Moldovan Co-creative Director, Elisa Olteanu – Copywriter, Alex Laur – BTL manager, Stefan Popescu – Media Planner, Liviu Redeleanu – Managing Partner, Alex Zamfir – General Manager.

Spotul TV a fost realizat de Mile Cărpenişan, iar Sorinoprescu.ro e opera Emblem. Din echipa lui Oprescu au mai făcut parte Victor Dumitriu, Adrian Thiess, Cornel Comsa, Aurel Vlaicu, Adi Stanescu, Nadina Nedelea, Marie Jeanne Ion şi Mircea Oprescu, fiul doctorului.

Viralul:

Dintr-o altă sursă aflu că spotul ar fi fost realizat nemijlocit de Victor Dumitriu şi Mircea Oprescu. “Joi am avut ideea, vineri i-am povestit-o candidatului, sambata dupa-amiaza am filmat 20 de minute in Parcul Kiseleff si rezultatul….ei bine, l-ati vazut cu totii”, spune Daniel Toma.

  1. alk Reply

    Mi se pare un clip de prost gust. Oricum ii descrie perfect mistocareala neproductiva a lui Sorin Oprescu. Citeam undeva ca a promis intr-o saptamina internet prin parcuri. Ati avut internet cum am avut si eu. Pe tema asta cind face un clip?
    Imi pare rau de doctor dar nu mi se pare un om serios si pus pe treaba. Atita tot.

  2. Marian Reply

    Oprescu este o facatura din nimic. E gol de continut si asta se vede de la o posta acum, cand este primar, asa cum s-a vazut si in campanie, dar pentru cei mai versati. Nu va face nimic la primarie. Este deja obosit, uitati-va la el atent. Nu are habar de administratie sau de de a manageria ceva. Deja este privit cu sila de bucuresteni, suparati ca un asemenea personaj a putut pacali atatia oameni, mai ales ca a fost votat masiv de oameni in etate. Adevaratii alegatori au stat acasa, crezand ca nu se va intampla asa ceva. Acum le pare rau. Sper sa se revanseze la toamna.
    Cat despre campanie, ea a fost facuta de o adunatura de indivizi, cu interese meschine si a fost facuta special pentru electoratul mai putin informat al PSD si PNL.

  3. cristi Reply

    Heh, si totusi electoratul putin informat a votat… Iar cel foarte informat a stat acasa. De fapt, prin electorat se intelege grupul votantilor, deci cei care nu au votat, ca mine, sunt doar… absenti. Oricum tot cu doctorul votam, oricum si Blaga a avut un viral, mai putin reusit, pana la urma a castigat cel care a vrut sa castige. Cred ca a imbatranit electoratul care a tot votat anti PSD de 18 ani si acum, la batranete s-a senilizat, sau i-a venit mintea la cap 🙂 Hai ca mai are 4 ani, eu am rabdare.

  4. Maria Reply

    Singura campanie inteligenta….pentru cine detine asa ceva….. Tineti-o tot asa….

  5. Jurnalistul.ro : BNR inaspreste acordarea de credite Reply

    […] Agentia care i-a facut imaginea lui Sorin Oprescu pentru campanie se numeste AdVenture, anunta chiar agentia intr-un comunicat de presa. AdVenture a facut si cunoscutul viral “Oprescu si buldogul”, ajuns la un all time best (comunicare politica) de peste 26 de mii de vizionari pe YouTube. Comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu […]

  6. Adrian Reply

    O campanie pentru fraieri, pentru hoti si pentru cei care vor ca Romania sa ramana in comunismul desantat practicat de PSD si acolitii lui. In aceasta tagma intra si Oprescu, un ametit cu autostrazi suspendate in cap si nimic pentru bucuresteni. Deja este varsat, nu a facut nimic, doar a vorbit dupa fituica si isi plaseaza oamenii in posturile cu comisioane grase. Uitati-va la el, este deja obosit, s-a saturat deja de primarie.

  7. Alexandru Sipos Reply

    Un clip cenusiu , subtire . Dar echipa de campanie stia care-i targetul , publicul inteligent a stat acasa , sau n-a votat cu ei , deci pentru adresanti era OK clipul . Nimic subtil , facut la repezeala , zero creativitate , sarcasm de prost gust . Marketingul politic adevarat a primit o palma in Bucuresti , si cred ca agentiile de creatie de profil au motive de brainstorming pana-n toamna

  8. Iulian Comanescu Reply

    Adrian si Alexandru: e viralul politic cu cel mai mare trafic de pana acum, apartine castigatorului. In rest, aveti dreptate.

  9. mac mac Reply

    Adrian Thiess este un ratat om de afaceri, a facut import de masini intr-o vreme, aducea Hummer si punea ca e reprezentant oficial, apoi a dat faliment, tzepe la companii de leasing, procese, parca si Bogdan Stelea a luat tzeapa cu un Hummer pe care nu l-a primit niciodata desi a avut contract de imagine cu marca… sunt multe de spus – un google si vedeti ce apare…

  10. Virgil Reply

    @Alexandru: Eu cred ca publicul tampit a ramas acasa, iar cel inteligent a votat. Cetatenii care au votat au schimbat ceva. Iti multumesc ca nu ai votat.

  11. Noua lista de medicamente compensate, in vigoare din 15 iulie : Ziare Reply

    […] Echipa de imagine a lui Oprescu iese la iveala Agentia care i-a facut imaginea lui Sorin Oprescu pentru campanie se numeste AdVenture, anunta chiar agentia intr-un comunicat de presa. AdVenture a facut si cunoscutul viral “Oprescu si buldogul”, ajuns la un all time best (comunicare politica) de peste 26 de mii de vizionari pe YouTube.Comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu […]

  12. raul Reply

    Nu ma mir! In cazul miticilor, functioneaza miticismele, precum acest gen de videoclip. Astia sunteti, needucatilor.

  13. Iulian Comanescu Reply

    Raul: mă distrează cum se pupă la tine sentimentele de superioritate cu patriotismul local. De unde eşti de fel şi ce educaţie posezi?

  14. Semantic Reply

    Nu ne ramane decat sa felicitam echipa si sa le dorim multa bafta si in continuare.

  15. Alexandru Sipos Reply

    Raul : eu sunt ardelean , dar vin la Bucuresti saptamanal la sedinte . Nu cred ca adjectivele tale sunt foarte inspirate . Bucurestiul ca si grad de civilizatie , de cultura si ca si “variabile demografice” se apropie mai degraba de Ardealul urban , asta s-a vazut si la vot la toate alegerile , ultimul vot la Oprescu e mai degraba un accident , nu stiu cata relevanta are . Miticismele despre care vorbesti nu pot fi analizate geografic , deci si termenul e depasit .

  16. Marian Reply

    DOMNULE COMANESCU, chestia cu viralul ne-a dat pe toti pe spate! Mai ales pe cei peste 70% de oameni in varsta din electoratul care l-a votat pe Oprescu! Toti, fara nici o indoiala s-au uitat la acest clip superb, in care un idiot vrea sa devina primar prin prostia altora. Si reuseste. Asta da viral. Restul nu e istorie, e doar imbecilitate…
    Apropo, un blog adevarat, da toate mesajele catre public, nu le cenzureaza…

  17. Iulian Comanescu Reply

    Marian: nu vorbim aici de calităţile lui Oprescu, pe care nu l-am votat (la fel cum nu m-am deranjat nici pentru Blaga), ci de calităţile viralului lui Oprescu. N-aş dori să mai foloseşti cuvinte ca “idiot” legate de o persoană, oricum. Suntem foarte stricţi cu chestiile astea aici. Mulţumesc.

  18. Marian S. Reply

    Atunci cind cineva scrie un mesaj ar face bine sa nu se mai ascunda in anonimat.
    E mai sus unul Marian. Care Marian, ca e plina lumea de ei, looool ?
    Eu ma prezint intotdeauna, chit ca zic unii ca in acest fel ma bag singur in seama. Dar sa ma injurati doar cind o sa-mi pun AdSense.
    Sunt linistit pentru ca sunt sigur ca proprietarul blogului stie sa se uite la un IP dar am zis asa, pentru ceilalti.

    Iar in legatura cu acest clip: da, e in genul DOREL de pe santier dar e haios. Hai sa comentam despre clip si nu despre protagonisti.

  19. @ Iulian Reply

    Dl AdrianThiess are calitatea de asociat si la S.C. ADVAL CAPITAL MANAGEMENT S.R.L. – societate aflata in faliment. In 2007 Tribunalul Bucuresti Sectia a VII-a Comerciala a deschis procedura falimentului impotriva acestei societati Intrucat a fost formulata cerere de atragere a raspunderii patrimoniale impotriva dlui Adrian Thiess, sau din Ziarul Financiar:
    http://www.zf.ro/articol_7189/importul_de_masini_hummer__o_afacere_esuata.html

    sau pe situl CSJ procesul cu Reiffeisen Leasing:
    http://www.scj.ro/dosare.asp?view=detalii&id=100000000101323

    sau:

    Stelea, tras pe sfoara de Hummer
    Bogdan Stelea, portarul echipei de fotbal Dinamo, a semnat, la inceputul lui 2004, un contract de exclusivitate pe o perioada de doi ani cu firma care produce automobilul Hummer. Conform intelegerii, �Arnold� n-are voie sa conduca in Romania alta masina decit Hummer. In caz contrar, fotbalistul urmeaza sa suporte amenzi usturatoare, specificate in clauzele contractului.

    Jucatorul vine la antrenamentele �ciinilor rosii� cu un Peugeot 406, si nu cu Hummer, incalcind astfel termenii intelegerii. Incurcatura nu-i apartine insa lui �Stelica�. Ales de Hummer si pe considerentul ca, in lume, imaginea puternicei masini este reprezentata de Arnold Schwarzenegger, actualul guvernator al Californiei, �Arnold� Stelea se apara: �Eu n-am nici o vina. De aproape un an mi se promite o masina, dar n-am primit-o. Asa ca merg cu ce masina doresc�, ne-a declarat ieri internationalul. Portarul se simte tras pe sfoara de importatorul marcii americane in tara noastra. Dealer-ul s-a folosit de imaginea lui, fara sa-si onoreze insa promisiunea. Pe 26 februarie 2004, lui Stelea ii fusese fagaduit un model aparte de Hummer H2, comandat special pentru el in America, varianta al carei pret se ridica la 120.000 de euro, cu taxe incluse. �Va fi un model de culoare alba. Peste cinci luni voi intra in posesia masinii�, spunea Stelea, anul trecut conform promisiunilor facute de dealer. Portarul dinamovist n-a primit nici acum masivul autovehicul produs sub licenta General Motors

Post your thoughts