Două vorbe despre ultimul SNA

Impresia mea față de ultimul Studiu Național de Audiență e că piața cotidienelor, dar și cea a glossy-urilor, se stabilizează – lucru despre care am scris sâmbătă în EVZ.

O să revin mai pe larg aici, fiindcă avem mai mult spațiu pentru cifre. Ultimele date SNA le găsiți aici.

6 thoughts on “Două vorbe despre ultimul SNA”

  1. Astept comentariile pe larg . Pana atunci as sublinia si eu principala problema pe care studiul nu reuseste sa-l elimine prin nici o metodologie , si anume ca notorietatea unor titluri altereaza audienta lor efectiva , din inertie publicul identifica ca si publicatii citite in prezent unele pe care l-au citit frecvent sau chiar ocazional mai demult . Un exemplu ar fi Curierul National , care scade dar nu cu dinamica cu care ar trebui . Si nu e singurul exemplu .

  2. SNA-ul din pacate nu este un instrumet atat de credibil si de bine pus la punct. Este doar oficial si cam atat.
    Mai sunt multe lucruri de facut si imbunatatit pana sa reflecte o realitate cat de cat decenta. Asa cum s-a precizat mai sus, notorietatea este foarte usor confundata cu audienta, modul in care se face recrutarea, obtinerea informatiei…sunt lucruri care trebuie facute cu mai mult profesionalism si fara alte implicatii.

  3. Datele le aveam, nu-i bai. Ma intereseaza mai mult analiza ta decat datele seci. Am citit articolul din EvZ, astept si “pe largul” promis. 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *