Din The Industry: Time-Warner şi CME, Walt Mossberg şi lomografiile

Trei lucruri pe care le-am făcut cu plăcere în The Industry, cu linkuri:

  • O chestie care a trecut neobservată în balamucul politic al ultimelor zile, dar care are o influenţă decisivă asupra pieţei media din România, este creşterea participării Time-Warner în CME la 49,9%, cu drepturi de vot proporţionale. Time-Warner are o politică mult mai profit-oriented decât asocierea Sârbu/Lauder pe stil vechi. S-ar putea să vedem scăderi de costuri, inclusiv în România. Dar, oricum, prezenţa unui gigant de dimensiunile astea pe piaţa Ro. e un lucru nebanal. În momentul de faţă mai avem doar ProSiebenSat1 la Prima, pe pilot automat şi fără o implicare reală, şi, posibil, Axel Springer în componenţa Ringier.
  • Walt Mossberg, omul care i-a pus la un loc la conferinţa organizată de el pentru Wall Street Journal, este prototipul gurului de tehnologie. Are 65 de ani, un infarct, un cvadruplu bypass şi lucrurile îi merg din plin.
  • Lomografia e o foto-fiţă apărută la începutul anilor ’90. O poveste interesantă, nu numai de imagine, ci şi de marketing/răspândire virală. Ca imagine arată cam aşa:

Post your thoughts