Departamentul de PR al Tempo se face agenţie

Departamentul de PR al Tempo Advertising – cel mai mare independent de Top 300 – se desprinde ca agenţie de PR, cu numele de Rogalski Grigoriu Public Relations. Rogalski e Eliza Rogalski, fosta directoare de PR a Tempo, iar Grigoriu e Dragoş Grigoriu, ownerul de la Tempo, cea mai mare agenţie independentă din România.

Tempo PR a făcut o serie întreagă de lucruri din zona “litigation” sau “crisis”, aşa cum povestea Eliza Rogalski acum câtăva vreme într-un ymterviu.

Conflict de interese: am avut vreo două deal-uri cu Tempo, printre altele scris de editoriale pentru campania Agricola-Puiul Biosecurizat din 2006, în timpul gripei aviare – lucru care s-a lăsat cu un Romanian PR Award şi un Sabre.

Comunicatul de presă:

(Bucureşti, 04.02.2008) Departamentul de PR al agenţiei de publicitate Tempo devine astăzi agenţia de relaţii publice Rogalski Grigoriu. Noua companie este fondată de cinci parteneri din Tempo – Dragoş Grigoriu, Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Vărzariu şi Eliza Rogalski şi va avea acces la competenţele de research, creaţie, media şi producţie ale agenţiei mamă.
„Înfiinţarea acestei companii este primul demers de individualizare a competenţelor dezvoltate de Tempo în ultimii 12 ani. Specializarea vine firesc odata cu creşterea cerinţelor unei pieţe mature de PR, la dezvoltarea căreia contribuim de 10 ani, şi cu atingerea unui grad de maturitate profesională a echipei conduse de Simona şi Eliza. În continuare, atenţia noastră se îndreaptă spre un produs de comunicare integrat, la care noi credem că o companie individual administrată poate contribui mai bine decât un departament,” a declarat Dragoş Grigoriu, Preşedinte Tempo.
Având un capital intelectual şi uman important, format din 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute for Public Relations (CIPR), Rogalski Grigoriu îşi va continua dezvoltarea propriului portofoliu şi expertiza de PR, demers început cu 10 ani în urmă şi marcat de numeroase succese care au culminat cu obţinerea la sfârşitul lui 2007 a unui trofeu de aur acordat de către Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice (IPRA) pentru cea mai bună lansare din lume.
„Suntem prima agenţie de PR din România care îşi fundamentează recomandările pe un set de cunoştinţe validate la nivel internaţional, de către CIPR. Aceste principii de lucru ne-au ajutat atât intern – prin organizarea în jurul unor arii de practică – healthcare, consumer, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management şi interactive PR – dar şi în calitatea serviciului pe care îl livrăm clienţilor – şi aici mă refer nu doar la clienţii de business, ci şi la clienţii de informaţie – jurnaliştii cu care lucrăm în fiecare zi. Acum zece ani ne-am asumat o promisiune – aceea de a crea leadership, pe care o continuăm sub o nouă identitate. Avem resurse complete pentru a merge mai departe pe acest drum,” a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner.
Alături de abilităţile pe care şi le-au perfecţionat la şcoala londoneză de PR, consultanţii Rogalski Grigoriu au specializare de 360° în toate disciplinele comunicării, absolvind cursurile de Creative Planning şi Idea Management ale IMU (Idea Management University), precum şi specializări de suport – Competitive Intelligence şi Effective Personal Productivity. De asemenea, echipa şi-a creat instrumente proprii de planning – Harta Influenţelor – care identifică toate categoriile de public ţintă şi natura influenţelor dintre aceştia; Matricea de Comunicare – care permite integrarea tuturor publicurilor ţintă într-un singur plan de comunicare; Benchmarking – care permite estimarea unor rezultate ale campaniilor de PR încă din momentul planificării lor.
Echipa de PR a fost creată acum 10 ani, când a început să lucreze pentru Tuborg – client alături de care a câştigat şi primul său aur la Romanian PR Award, în 2005. Anii 2006 şi 2007 au continuat cu „Biosecurizat”, pentru Agricola Bacău, premiată cu aur la Romanian PR Award în 2006 şi aur la SABRE European Awards în 2007 pentru cea mai bună campanie de crisis management, campania „Cu drag, pentru tine” derulată pentru lansarea Laptelui Proaspăt de la Danone – premiată cu aur de Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice în 2007 pentru cea mai bună lansare de produs din lume şi argint la Romanian PR Award 2006.
Despre Rogalski Grigoriu
Rogalski Grigoriu este cea mai premiată echipă de PR din România. În cei zece ani de activitate, consultanţii Rogalski Grigoriu au asistat Deutsche Bank în procesul de privatizare BCR (2005), au lansat şi au impus cel mai mare proiect de dezvoltare urbană integrată din România – proiectul Băneasa (2005 până în prezent), au lansat printr-o campanie de PR proiectul „Zece pentru România” iniţiat de Realitatea TV (2005 şi 2006), au realizat strategia de comunicare publică a sistemului judiciar din România pentru Consiliul Superior al Magistraturii (2007), au instrumentat una din cele mai ambiţioase campanii de PR pentru o instituţie bancară – Bradul Millennium (2007), au gestionat reputaţia a peste 120 de mărci pe piaţa din România şi s-au numărat printre primii specialişti care au iniţiat demersuri constante şi directe de comunicare cu presa locală (2005) şi presa internaţională (2007). Agenţia de PR Rogalski Grigoriu are o echipă de 15 consultanţi cu studii CIPR şi un portofoliu care cuprinde în acest moment 16 clienţi – Agricola Bacău, Atlas Corporation, Băneasa Investments, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Petrom, Tassullo, Tuborg Romania.

  1. mar Reply

    Felicitari si succes pe acest demers.Era nevoie de o ruptura si apoi de o nastere ca si agentie independentă.

Post your thoughts