Departamentul de PR al Tempo se face agenție

Departamentul de PR al Tempo Advertising – cel mai mare independent de Top 300 – se desprinde ca agenție de PR, cu numele de Rogalski Grigoriu Public Relations. Rogalski e Eliza Rogalski, fosta directoare de PR a Tempo, iar Grigoriu e Dragoș Grigoriu, ownerul de la Tempo, cea mai mare agenție independentă din România.

Tempo PR a făcut o serie întreagă de lucruri din zona “litigation” sau “crisis”, așa cum povestea Eliza Rogalski acum câtăva vreme într-un ymterviu.

Conflict de interese: am avut vreo două deal-uri cu Tempo, printre altele scris de editoriale pentru campania Agricola-Puiul Biosecurizat din 2006, în timpul gripei aviare – lucru care s-a lăsat cu un Romanian PR Award și un Sabre.

Comunicatul de presă:

(București, 04.02.2008) Departamentul de PR al agenției de publicitate Tempo devine astăzi agenția de relații publice Rogalski Grigoriu. Noua companie este fondată de cinci parteneri din Tempo – Dragoș Grigoriu, Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Vărzariu și Eliza Rogalski și va avea acces la competențele de research, creație, media și producție ale agenției mamă.
„Înființarea acestei companii este primul demers de individualizare a competențelor dezvoltate de Tempo în ultimii 12 ani. Specializarea vine firesc odata cu creșterea cerințelor unei piețe mature de PR, la dezvoltarea căreia contribuim de 10 ani, și cu atingerea unui grad de maturitate profesională a echipei conduse de Simona și Eliza. În continuare, atenția noastră se îndreaptă spre un produs de comunicare integrat, la care noi credem că o companie individual administrată poate contribui mai bine decât un departament,” a declarat Dragoș Grigoriu, Președinte Tempo.
Având un capital intelectual și uman important, format din 15 consultanți specializați prin Chartered Institute for Public Relations (CIPR), Rogalski Grigoriu își va continua dezvoltarea propriului portofoliu și expertiza de PR, demers început cu 10 ani în urmă și marcat de numeroase succese care au culminat cu obținerea la sfârșitul lui 2007 a unui trofeu de aur acordat de către Asociația Internațională de Relații Publice (IPRA) pentru cea mai bună lansare din lume.
„Suntem prima agenție de PR din România care își fundamentează recomandările pe un set de cunoștințe validate la nivel internațional, de către CIPR. Aceste principii de lucru ne-au ajutat atât intern – prin organizarea în jurul unor arii de practică – healthcare, consumer, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management și interactive PR – dar și în calitatea serviciului pe care îl livrăm clienților – și aici mă refer nu doar la clienții de business, ci și la clienții de informație – jurnaliștii cu care lucrăm în fiecare zi. Acum zece ani ne-am asumat o promisiune – aceea de a crea leadership, pe care o continuăm sub o nouă identitate. Avem resurse complete pentru a merge mai departe pe acest drum,” a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner.
Alături de abilitățile pe care și le-au perfecționat la școala londoneză de PR, consultanții Rogalski Grigoriu au specializare de 360° în toate disciplinele comunicării, absolvind cursurile de Creative Planning și Idea Management ale IMU (Idea Management University), precum și specializări de suport – Competitive Intelligence și Effective Personal Productivity. De asemenea, echipa și-a creat instrumente proprii de planning – Harta Influențelor – care identifică toate categoriile de public țintă și natura influențelor dintre aceștia; Matricea de Comunicare – care permite integrarea tuturor publicurilor țintă într-un singur plan de comunicare; Benchmarking – care permite estimarea unor rezultate ale campaniilor de PR încă din momentul planificării lor.
Echipa de PR a fost creată acum 10 ani, când a început să lucreze pentru Tuborg – client alături de care a câștigat și primul său aur la Romanian PR Award, în 2005. Anii 2006 și 2007 au continuat cu „Biosecurizat”, pentru Agricola Bacău, premiată cu aur la Romanian PR Award în 2006 și aur la SABRE European Awards în 2007 pentru cea mai bună campanie de crisis management, campania „Cu drag, pentru tine” derulată pentru lansarea Laptelui Proaspăt de la Danone – premiată cu aur de Asociația Internațională de Relații Publice în 2007 pentru cea mai bună lansare de produs din lume și argint la Romanian PR Award 2006.
Despre Rogalski Grigoriu
Rogalski Grigoriu este cea mai premiată echipă de PR din România. În cei zece ani de activitate, consultanții Rogalski Grigoriu au asistat Deutsche Bank în procesul de privatizare BCR (2005), au lansat și au impus cel mai mare proiect de dezvoltare urbană integrată din România – proiectul Băneasa (2005 până în prezent), au lansat printr-o campanie de PR proiectul „Zece pentru România” inițiat de Realitatea TV (2005 și 2006), au realizat strategia de comunicare publică a sistemului judiciar din România pentru Consiliul Superior al Magistraturii (2007), au instrumentat una din cele mai ambițioase campanii de PR pentru o instituție bancară – Bradul Millennium (2007), au gestionat reputația a peste 120 de mărci pe piața din România și s-au numărat printre primii specialiști care au inițiat demersuri constante și directe de comunicare cu presa locală (2005) și presa internațională (2007). Agenția de PR Rogalski Grigoriu are o echipă de 15 consultanți cu studii CIPR și un portofoliu care cuprinde în acest moment 16 clienți – Agricola Bacău, Atlas Corporation, Băneasa Investments, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Petrom, Tassullo, Tuborg Romania.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

2 thoughts on “Departamentul de PR al Tempo se face agenție”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *