Dadamedia face rebranding la OTV

La mişto sau în joacă, desigur, aici. Am avut şi eu o idee, vă invit să veniţi şi voi cu altele.

Ce m-a frapat pe mine a fost viteza cu care OTV a reacţionat la Palme d’Or-ul lui Mungiu. A doua zi, mai erau ziare quality care deschideau cu altceva…

  1. Dorothea Ionescu Reply

    Pai io stiu ce zic, domne. Omu e calare pe sansa vietii lui, nu mai poate da inapoi. Am avut o reactie privata la textul meu, de la un coleg presar. Cica s-a nimerit sa fie intr-un context foarte aproape de DD & familia si ca seamana cu Nea’ Marin, toti. Si cum pot eu sa cred ca se poate face ceva cu el, daca merge cu prazul la purtator. Pai si ce?. Am vazut si eu poze cu rudele de la tara care s-au urcat in portbagajul de la Bentley, clipind des. Pai el insusi e subiect de barfa, de-aia face rating.

  2. Semantic Reply

    Domle, te pomenio ca trebe tratat ca o specie pe cale de disparite, adica microclimatul e totul?!

  3. cosmin Reply

    La momentul sponsorului oscilez intre sapunul “Cheia”, pasta de dinti “Cristal”, berea “Azuga” sau, evident, Eugenia.

  4. Dorothea Ionescu Reply

    Daca tot facem jocuri, hai sa ne gandim cum ar fi sa bage Oracle sau Orange in brake-ul de advertising de la Adevaratele stiri.

Post your thoughts