Cum se face o campanie pentru presa de calitate

O stație PBS din New York, WNET, a lansat o campanie outdoor care promovează cinci reality show-uri fictive, de pe posturi TV inventate. Numele acestora din urmă –  Insight and Arts, The Know Channel și Wonder Network – amintesc de Discovery, A&E sau TLC, canale care includ (mai nou) programe fără legătură cu misiunea inițială. Show-urile fictive se cheamă “Bad Bad Bagboys,” “Bayou Eskimos,” “The Dillionaire,” “Knitting Wars” și “Married to a Mime”.

27wnet-popup

Decriptarea vine în mesajul din dreapta, care spune: “Faptul că ați crezut că e vorba de un program real spune destule despre starea televiziunii în prezent.”

PBS, adică Public Broadcasting Service, e cunoscută campaniile creative cu obiective serioase, cum ar fi colectarea taxei TV sau păstrarea acesteia la nivelul la care se află. Față de BBC, ARD sau alte televiziuni publice dominante, PBS e un fel de serviciu alternativ, care nu țintește primul loc în topul de ratinguri, ci se poziționează lângă posturi ca History Channel, cu o grilă quality.

Povestea o găsiți pe larg pe Media Decoder, blogul de comunicare al NY Times.

Post your thoughts