Cum să devii un Nimeni
“Cum să devii un Nimeni. Mecanismele notorietății, branduri personale și piața media din România” este o carte semnată Iulian Comanescu și lansată de Editura Humanitas ca prim volum din seria “Spații publice”, la Bookfest, pe 21 iunie 2009. Volumul este o trecere în revistă a pieței media din România, scrisă de un insider al ei, și se adresează mai ales specialiștilor în comunicare, studenților de la facultățile de profil și publicului inteligent, preocupat de imagine, celebritate și modul în care sistemul media se întrepătrunde cu politicul, în România. Structura include un capitol despre celebritate și branduri personale, un altul despre piața media clasică (presă scrisă, televiziuni), o incursiune în lumea new media (internet, interactiv) și un “Glosar de romgleză” care explică un număr de termeni preluați spontan în limbajul diferitelor discipline și industrii legate de comunicare.
DESPRE CARTE
- Structura volumului, pe capitole
- Cartea, pe bloguri și în presă. Interviuri cu Iulian Comanescu, pe HotNews.ro, Jurnalismonline.ro și Strategic.ro
- Comandă on-line pe site-ul Editurii Humanitas
- Descarcă un fragment în format pdf.
One thought on “Cum să devii un Nimeni”