Cum primiţi “The Industry” + recomandări din revistă

Cel mai uşor lucru, pentru un blogger, e să îşi lege de gard blogul şi să revină peste o vreme cu scuze pentru că nu a scris. Scuzele de felul ăsta sunt atât de frecvente şi de plicticoase, încât nu îndrăznesc să vi le mai prezint aici. În loc de asta, o să vă rog să mă iertaţi că, dimpotrivă, am scris – dar în altă parte, plus o serie de alte lucruri care nu mi-au mai lăsat timp de Comanescu.ro. Pe lângă trainingul solicitant, dar plin de satisfacţii pe care l-am ţintut în august pentru Jurnal TV, la Chişinău, am mai avut şi de făcut faţă unor situaţii cu totul noi, pe care le-aş numi “provocări” dacă cuvântul ăsta n-ar fi atât de uzat, într-o colaborare pe care am avut-o cu Grayling, legată de digital. Dar, în fine, a venit la rând primul număr de “The Industry”, lucru pe care poate l-aţi aflat din altă parte – şi dacă da, mulţumesc, în ordine alfabetică, Adevărul, Daily Business, HotNews.

The Industry - coperta nr. 1

The Industry - coperta nr. 1

În limita exemplarelor disponibile, o puteţi primi dacă vă înscrieţi la formularul de la www.theindustry.ro. Încercăm să echilibrăm cererea cu oferta în momentul de faţă, aşa că, în ipoteza nedorită că se încurcă ceva, e bine să ştiţi că o să avem şi ediţie de net, în viitorul destul de apropiat, la linkul de mai sus. Deocamdată, eu unul sunt mulţumit de saltul calitativ pe care l-am făcut de la dummy la numărul 1 şi mă bucur să pot felicita şi aici Griffon & Swans pentru câteva layouturi speciale din revistă. La capitolul conţinut, sigur că am considerat bun şi demn de citit tot ce-am pus în sumar, dar, ca să vă fac nişte recomandări parţial altfel decât ce-aţi aflat din alte părţi, v-aş spune de:

  • analiza tranzacţiei Ringier-Edipresse, de unde puteţi afla şi o estimare a sumei pentru care s-a vândut al doilea grup.
  • o anchetă pertinentă a Florinei Ciuvercă cu privire la dezavantajele – sau lipsa avantajelor – pe care le are producţia românească de film date fiind noile facilităţi fiscale din Europa de est.
  • poveştile lui Adrian Georgescu despre Top Gear, despre care am tot vorbit ca să încercăm să extragem esenţa succesului.
  • un text futurist al lui Grig Davidovitz de la RGB Media, care dă pe gratis câteva din secretele pe care a început să le vândă prin intermediul propriei companii de consultanţă.
  • alţi doi colaboratori cu nume cunoscut specialiştilor în media, Chris Dziadul de la Broadband TV News şi Stewart Clarke de la Television Business International.
  • dacă tot, din păcate, am ajuns la capitolul legacy în privinţa Apple, o serie de răspunsuri la întrebarea: “Cool sau util?” date de utilizatori avizaţi (sau plezirişti) ai produselor lui Steve Jobs.
  • o listă de cinci art directori de top din România, împreună cu câteva din (capod)operele lor.
Vorba e, cu toate lucrurile astea – nu cumva îmi canibalizez Comanescu.ro? Nu zic nu, dar o revistă făcută în nouă oameni, câţi am folosit la numărul 1, e ca o partitură de orchestră faţă de una pentru un instrument, deci dincolo de alte argumente, tentaţia e mare şi rezultatul, sper, pe măsură. Şi, în plus, pentru Comanescu.ro păstrez o serie întreagă de lucruri la persoana I, aşa cum e frumos pe un blog. În “The Industry” veţi vedea lucruri utile pentru breaslă, aici, poveşti mai aproape de filozofia comunicării şi eseu – vezi de pildă rubrica de fiecare marţi, care apare în print în “România liberă”.

 

Enhanced by Zemanta

Post your thoughts