Cum primiți “The Industry” + recomandări din revistă

Cel mai ușor lucru, pentru un blogger, e să își lege de gard blogul și să revină peste o vreme cu scuze pentru că nu a scris. Scuzele de felul ăsta sunt atât de frecvente și de plicticoase, încât nu îndrăznesc să vi le mai prezint aici. În loc de asta, o să vă rog să mă iertați că, dimpotrivă, am scris – dar în altă parte, plus o serie de alte lucruri care nu mi-au mai lăsat timp de Comanescu.ro. Pe lângă trainingul solicitant, dar plin de satisfacții pe care l-am țintut în august pentru Jurnal TV, la Chișinău, am mai avut și de făcut față unor situații cu totul noi, pe care le-aș numi “provocări” dacă cuvântul ăsta n-ar fi atât de uzat, într-o colaborare pe care am avut-o cu Grayling, legată de digital. Dar, în fine, a venit la rând primul număr de “The Industry”, lucru pe care poate l-ați aflat din altă parte – și dacă da, mulțumesc, în ordine alfabetică, Adevărul, Daily Business, HotNews.

The Industry - coperta nr. 1

The Industry - coperta nr. 1

În limita exemplarelor disponibile, o puteți primi dacă vă înscrieți la formularul de la www.theindustry.ro. Încercăm să echilibrăm cererea cu oferta în momentul de față, așa că, în ipoteza nedorită că se încurcă ceva, e bine să știți că o să avem și ediție de net, în viitorul destul de apropiat, la linkul de mai sus. Deocamdată, eu unul sunt mulțumit de saltul calitativ pe care l-am făcut de la dummy la numărul 1 și mă bucur să pot felicita și aici Griffon & Swans pentru câteva layouturi speciale din revistă. La capitolul conținut, sigur că am considerat bun și demn de citit tot ce-am pus în sumar, dar, ca să vă fac niște recomandări parțial altfel decât ce-ați aflat din alte părți, v-aș spune de:

  • analiza tranzacției Ringier-Edipresse, de unde puteți afla și o estimare a sumei pentru care s-a vândut al doilea grup.
  • o anchetă pertinentă a Florinei Ciuvercă cu privire la dezavantajele – sau lipsa avantajelor – pe care le are producția românească de film date fiind noile facilități fiscale din Europa de est.
  • poveștile lui Adrian Georgescu despre Top Gear, despre care am tot vorbit ca să încercăm să extragem esența succesului.
  • un text futurist al lui Grig Davidovitz de la RGB Media, care dă pe gratis câteva din secretele pe care a început să le vândă prin intermediul propriei companii de consultanță.
  • alți doi colaboratori cu nume cunoscut specialiștilor în media, Chris Dziadul de la Broadband TV News și Stewart Clarke de la Television Business International.
  • dacă tot, din păcate, am ajuns la capitolul legacy în privința Apple, o serie de răspunsuri la întrebarea: “Cool sau util?” date de utilizatori avizați (sau pleziriști) ai produselor lui Steve Jobs.
  • o listă de cinci art directori de top din România, împreună cu câteva din (capod)operele lor.
Vorba e, cu toate lucrurile astea – nu cumva îmi canibalizez Comanescu.ro? Nu zic nu, dar o revistă făcută în nouă oameni, câți am folosit la numărul 1, e ca o partitură de orchestră față de una pentru un instrument, deci dincolo de alte argumente, tentația e mare și rezultatul, sper, pe măsură. Și, în plus, pentru Comanescu.ro păstrez o serie întreagă de lucruri la persoana I, așa cum e frumos pe un blog. În “The Industry” veți vedea lucruri utile pentru breaslă, aici, povești mai aproape de filozofia comunicării și eseu – vezi de pildă rubrica de fiecare marți, care apare în print în “România liberă”.
Enhanced by Zemanta
Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *