Cum primiți “The Industry” + recomandări din revistă

Cel mai ușor lucru, pentru un blogger, e să își lege de gard blogul și să revină peste o vreme cu scuze pentru că nu a scris. Scuzele de felul ăsta sunt atât de frecvente și de plicticoase, încât nu îndrăznesc să vi le mai prezint aici. În loc de asta, o să vă rog să mă iertați că, dimpotrivă, am scris – dar în altă parte, plus o serie de alte lucruri care nu mi-au mai lăsat timp de Comanescu.ro. Pe lângă trainingul solicitant, dar plin de satisfacții pe care l-am țintut în august pentru Jurnal TV, la Chișinău, am mai avut și de făcut față unor situații cu totul noi, pe care le-aș numi “provocări” dacă cuvântul ăsta n-ar fi atât de uzat, într-o colaborare pe care am avut-o cu Grayling, legată de digital. Dar, în fine, a venit la rând primul număr de “The Industry”, lucru pe care poate l-ați aflat din altă parte – și dacă da, mulțumesc, în ordine alfabetică, Adevărul, Daily Business, HotNews.

The Industry - coperta nr. 1

The Industry - coperta nr. 1

În limita exemplarelor disponibile, o puteți primi dacă vă înscrieți la formularul de la www.theindustry.ro. Încercăm să echilibrăm cererea cu oferta în momentul de față, așa că, în ipoteza nedorită că se încurcă ceva, e bine să știți că o să avem și ediție de net, în viitorul destul de apropiat, la linkul de mai sus. Deocamdată, eu unul sunt mulțumit de saltul calitativ pe care l-am făcut de la dummy la numărul 1 și mă bucur să pot felicita și aici Griffon & Swans pentru câteva layouturi speciale din revistă. La capitolul conținut, sigur că am considerat bun și demn de citit tot ce-am pus în sumar, dar, ca să vă fac niște recomandări parțial altfel decât ce-ați aflat din alte părți, v-aș spune de:

  • analiza tranzacției Ringier-Edipresse, de unde puteți afla și o estimare a sumei pentru care s-a vândut al doilea grup.
  • o anchetă pertinentă a Florinei Ciuvercă cu privire la dezavantajele – sau lipsa avantajelor – pe care le are producția românească de film date fiind noile facilități fiscale din Europa de est.
  • poveștile lui Adrian Georgescu despre Top Gear, despre care am tot vorbit ca să încercăm să extragem esența succesului.
  • un text futurist al lui Grig Davidovitz de la RGB Media, care dă pe gratis câteva din secretele pe care a început să le vândă prin intermediul propriei companii de consultanță.
  • alți doi colaboratori cu nume cunoscut specialiștilor în media, Chris Dziadul de la Broadband TV News și Stewart Clarke de la Television Business International.
  • dacă tot, din păcate, am ajuns la capitolul legacy în privința Apple, o serie de răspunsuri la întrebarea: “Cool sau util?” date de utilizatori avizați (sau pleziriști) ai produselor lui Steve Jobs.
  • o listă de cinci art directori de top din România, împreună cu câteva din (capod)operele lor.
Vorba e, cu toate lucrurile astea – nu cumva îmi canibalizez Comanescu.ro? Nu zic nu, dar o revistă făcută în nouă oameni, câți am folosit la numărul 1, e ca o partitură de orchestră față de una pentru un instrument, deci dincolo de alte argumente, tentația e mare și rezultatul, sper, pe măsură. Și, în plus, pentru Comanescu.ro păstrez o serie întreagă de lucruri la persoana I, așa cum e frumos pe un blog. În “The Industry” veți vedea lucruri utile pentru breaslă, aici, povești mai aproape de filozofia comunicării și eseu – vezi de pildă rubrica de fiecare marți, care apare în print în “România liberă”.
Enhanced by Zemanta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *