Cote de piață pe grupuri de presă

Astăzi, la CJI, s-au lansat două rapoarte referitoare la:

– “Tendințe în reflectarea presei în presă” / Studiu de caz: “Concentrarea proprietatii media in Romania”
– “Doua televiziuni: doua lumi”.

Primul raport, la care am combătut cu spor de la “Ce vor mogulii români” încolo, se poate descărca de pe site-ul CJI. Pe cel de-al doilea, care e făcut de Manuela Preoteasa, nu l-am găsit decât la HotNews.

E destul de mult și specializat. Pentru cine vrea, vorba prietenului Liviu Iolu, doar pipotele din supă, iată niște cote de piață pe medii de informare, dar și pe trusturi, referitor la patru piețe: televiziuni, cotidiene, glossy, radio:

1. Piața TV în 2006
cote_de_piata_televiziuni.jpg

2. Piața TV în 2006, pe grupuri de presă
cote_de_piata_televiziuni_t.jpg

3. Piața cotidienelor în 2006
cote_piata_cotidiene.jpg

4. Piața cotidienelor în 2006, pe grupuri de presă
cote_piata_trusturi_cotidie.jpg

5. Piața de glossy femei, în 2006
cote_piata_glossy.jpg

6. Piața de glossy femei, în 2006, pe grupuri de presă
cote_glossy_trusturi.jpg

7. Piața de radio, în mai 2007cote_trusturi_radio.jpg

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

9 thoughts on “Cote de piață pe grupuri de presă”

  1. marfa cum le-ai pus cu “voiculescu”, “sarbu” etc., e foarte relevant, dar era interesant daca puneai si piata de radio pe institutii

  2. My man, cred ca charturile alea sunt gasite pe jos sau facute la oha. Altfel nu-mi explic cum TVR are cota de piata mai mare decat ProTv. Very ciudat! Asta in prima placinta. In a doua e Sarbu cu 26 si pe locul doi TVR cu 22. Hohohahaheheho…Si Voiculescu cu 15. Raportul real e cu totul altfel. Care sunt criteriile pe baza carora s-au construit aceste grafice? Cam de cacao. Think about…

  3. DingoDog: Ai fi meritat sa-ti dau delete, fiindca n-ai remarcat ca:

    1. e vorba de audiente nationale – nici all urban, nici 18-49, alea pe care, poate, le citesti tu, si de aia TVR 1 e mai mare decat Pro TV. Motivul pentru care am folosit audientele nationale e ca in studiul ala se pune problema dreptului la informare, care o atinge si pe bunica ta Safta dintr-un satuc, si nu numai pe tine, care esti trendy, glamour si orasan.
    2. in a doua placinta Sarbu e mai mare fiindca e Acasa TV + Pro TV + Pro Cinema..

    “Criteriile” sunt datele TNS-AGB Romania.

Leave a Reply to depe Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *