Tocmai ce spuneam că în 99 la sută din cazuri nu preiau alte ziare sau bloguri, din motivele pe care le vedeți în postul respectiv, că sunt obligat să încalc regula asta pentru o copertă care mi se pare că nu poate fi trecută cu vederea. De la Sergiu:
Cred că e o lecție despre ceea ce înseamnă să fii art director. Putem presupune că ideea respectivă a venit fix de la grafician și nu de la vreun editor.
UPDATE: Brăduț îmi atrage atenția că poate fi vorba de o poantă, fiindcă coperta e datată 27 septembrie și, altfel, cuvântul acela din patru litere e cu probleme în lumea anglo-saxonă. Dacă e așa, nu pot decât să felicit glumețul. Vă las pe voi să dezlegați enigma 🙂
Chiar daca e foarte tare si probabil ar fi cea mai potrivita pentru situatia actuala, nu este coperta reala din 27 septembrie.
http://www.economist.com/printedition/displayCover.cfm?url=/images/20080927/20080927issuecovUS400.jpg
Evident că e o glumă :-)) Săracii, visează ei la o presă liberă, în care ar putea să apară o astfel de copertă. Oricum, pe site-ul lor apare mereu coperta reală.