Compact măreşte tirajul la 160.000

“Compact” măreşte tirajul tipărit de la 150.000 la 160.000, motivând cererea de pe piaţă. Apar şi un număr de cutii noi în staţii de tramvai circulate. Date fiind cifrele de distribuţie de pe BRAT, reiese că retururile tindeau spre 0.

Cotidianul gratuit COMPACT măreşte tirajul

Începând de luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mări tirajul tipărit de la 150,000 de exemplare la 160,000.

Decizia de mărire a tirajului este o consecinţă directă a urmăririi atente a pieţei, fiind determinată în primul rând de extinderea reţelei de distribuţie. Vor fi instalate noi cutii în staţiile celor mai importante linii de tramvai din Bucureşti şi vor fi suplimentate cele din zonele aglomerate ale oraşului.

COMPACT Bucureşti este primul ziar gratuit din Romănia. Conceput astfel încât sa fie citit dimineaţa în timpul călătoriei cu transportul în comun, el este tipărit într-un format tabloid, de 16 pagini color, publicând toate ştirile relevante ale zilei într-un stil compact. Publicul său ţintă este format din tineri (62% sub 34 de ani) care vor să se pună rapid la curent cu ştirile locale, naţionale sau internaţionale în aceeaşi măsura în care vor să afle informaţii practice privitoare la oraşul lor. COMPACT are un design proaspat şi modern care permite cititorului o parcurgere facilă a ştirilor.

  1. Tiberiu Reply

    Iulian..pe cine crezi ca intereseaza? In afara ca faci nitica publicitate trustului in care dai cu texte din cand in cand…:).
    Este o simpla chestie de marketing pentru a atrage publicitate. Eu de unde sa stiu ca ziarele nu sunt aruncate la gunoi chiar de cei care le fac? Apoi dau in presa cu info gen…marim tirajul ca-i cerere pe piata. Oamenii nici nu mai mananca, doar citesc Compact. Numele ales suna oricum lada de gunoi:).
    O fituica.

  2. Bogdan Reply

    Tiberiu 🙂 Ai ceva cu ziarul? Cum sa nu fie cautat? Incearca u pe la ora 9-10 sa te plimbi pe la metrou sa vezi ca nu prea gasesti. Mergi in facultati sa vezi in fiecare sala macar 10-15 oameni au ziarul. La mine in facultate cred ca 70-80% il au aproape in fiecare zi ( nu stiu ei cum au noroc ca eu aproape niciodata nu-l prind:( ) Eu zic ca e un ziar acceptabil mai ales ca este gratuit. 😛

    p.s. nici numele nu mi se pare urat este foarte potrivit ,este un ziar compact 🙂

  3. Deki Reply

    Draga Tiberiu, ca fidel calator cu metroul 5 zile pe saptamana, da-mi voie sa te contrazic. Ziarul este chiar bun. Stirile sunt chiar cele mai relevante stiri ale zilei (si, crede-ma, vad si 80% din restul cotidienelor in fiecare zi!). Lumea chiar il citeste. In metrou e batalie pe el, si nici chiar inghesuiala cea mai mare nu-i descurajeaza pe cei cu adevarat interesati sa citeasca. Eu zic ca, daca tot ne dam cu parerea, macar sa o facem in cunostinta de cauza.

  4. Tiberiu Reply

    Sunt de acord cu voi ca este bun pen’ca-i gratis, dar in rest nu este decat o mozaic cu stiri culese de pe agentii. Eu sunt cititor de ziare, nu de fituici. Daca voua va place c’est la vie. Gustibus non disputandum.
    Am mai spus de publicitatea facuta de Iulian, iar astazi vad o alta.
    Bre…cine-si permite:) o face. Lovele…lovele…dragele mele lovele sau lalale?:))

  5. Iulian Comanescu Reply

    Tiberiu: aici sunt stiri de media, care intereseaza in primul rand oamenii de media, dar care ar putea interesa si publicul. O crestere de tiraj e o stire de media, rezultatele financiare sunt o alta stire de media. Faptul ca pe tine nu te intereseaza “fituicile” nu iti da dreptul sa vorbesti asa despre mine si despre locul unde esti musafir.

    Reiese ca nu ne faci trebuinta, la fel cum tie nu-ti face trebuinta ceea ce scriem aici, iar eu nu inteleg ce cauti aici, daca nu intelegi ce se scrie.

    Ai ultimul avertisment inainte de ban, altfel spus.

Post your thoughts