Compact mărește tirajul la 160.000

“Compact” mărește tirajul tipărit de la 150.000 la 160.000, motivând cererea de pe piață. Apar și un număr de cutii noi în stații de tramvai circulate. Date fiind cifrele de distribuție de pe BRAT, reiese că retururile tindeau spre 0.

Cotidianul gratuit COMPACT mărește tirajul

Începând de luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mări tirajul tipărit de la 150,000 de exemplare la 160,000.

Decizia de mărire a tirajului este o consecință directă a urmăririi atente a pieței, fiind determinată în primul rând de extinderea rețelei de distribuție. Vor fi instalate noi cutii în stațiile celor mai importante linii de tramvai din București și vor fi suplimentate cele din zonele aglomerate ale orașului.

COMPACT București este primul ziar gratuit din Romănia. Conceput astfel încât sa fie citit dimineața în timpul călătoriei cu transportul în comun, el este tipărit într-un format tabloid, de 16 pagini color, publicând toate știrile relevante ale zilei într-un stil compact. Publicul său țintă este format din tineri (62% sub 34 de ani) care vor să se pună rapid la curent cu știrile locale, naționale sau internaționale în aceeași măsura în care vor să afle informații practice privitoare la orașul lor. COMPACT are un design proaspat și modern care permite cititorului o parcurgere facilă a știrilor.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

6 thoughts on “Compact mărește tirajul la 160.000”

  1. Iulian..pe cine crezi ca intereseaza? In afara ca faci nitica publicitate trustului in care dai cu texte din cand in cand…:).
    Este o simpla chestie de marketing pentru a atrage publicitate. Eu de unde sa stiu ca ziarele nu sunt aruncate la gunoi chiar de cei care le fac? Apoi dau in presa cu info gen…marim tirajul ca-i cerere pe piata. Oamenii nici nu mai mananca, doar citesc Compact. Numele ales suna oricum lada de gunoi:).
    O fituica.

  2. Tiberiu 🙂 Ai ceva cu ziarul? Cum sa nu fie cautat? Incearca u pe la ora 9-10 sa te plimbi pe la metrou sa vezi ca nu prea gasesti. Mergi in facultati sa vezi in fiecare sala macar 10-15 oameni au ziarul. La mine in facultate cred ca 70-80% il au aproape in fiecare zi ( nu stiu ei cum au noroc ca eu aproape niciodata nu-l prind:( ) Eu zic ca e un ziar acceptabil mai ales ca este gratuit. 😛

    p.s. nici numele nu mi se pare urat este foarte potrivit ,este un ziar compact 🙂

  3. Draga Tiberiu, ca fidel calator cu metroul 5 zile pe saptamana, da-mi voie sa te contrazic. Ziarul este chiar bun. Stirile sunt chiar cele mai relevante stiri ale zilei (si, crede-ma, vad si 80% din restul cotidienelor in fiecare zi!). Lumea chiar il citeste. In metrou e batalie pe el, si nici chiar inghesuiala cea mai mare nu-i descurajeaza pe cei cu adevarat interesati sa citeasca. Eu zic ca, daca tot ne dam cu parerea, macar sa o facem in cunostinta de cauza.

  4. Sunt de acord cu voi ca este bun pen’ca-i gratis, dar in rest nu este decat o mozaic cu stiri culese de pe agentii. Eu sunt cititor de ziare, nu de fituici. Daca voua va place c’est la vie. Gustibus non disputandum.
    Am mai spus de publicitatea facuta de Iulian, iar astazi vad o alta.
    Bre…cine-si permite:) o face. Lovele…lovele…dragele mele lovele sau lalale?:))

  5. Tiberiu: aici sunt stiri de media, care intereseaza in primul rand oamenii de media, dar care ar putea interesa si publicul. O crestere de tiraj e o stire de media, rezultatele financiare sunt o alta stire de media. Faptul ca pe tine nu te intereseaza “fituicile” nu iti da dreptul sa vorbesti asa despre mine si despre locul unde esti musafir.

    Reiese ca nu ne faci trebuinta, la fel cum tie nu-ti face trebuinta ceea ce scriem aici, iar eu nu inteleg ce cauti aici, daca nu intelegi ce se scrie.

    Ai ultimul avertisment inainte de ban, altfel spus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *