CME nu mai vrea să cumpere de la Adrian Sârbu până în noiembrie 2009

CME (Central European Media Enterprises – venture-ul TV al lui Roland Lauder în Europa de Est) a introdus un amendament în deal-ul cu Adrian Sârbu, prin care acesta nu mai are dreptul să-şi vândă cele 5 procente rămase din Pro TV SA şi Media Pro Internaţional SA nu mai devreme de 12 noiembrie 2009, aflăm dintr-un document SEC Info. Adrian Sârbu a vândut în primăvara acestui an cinci procente din cele două contra a 49,8 milioane de dolari.

Între CME şi Adrian Sârbu există un deal numit put option, prin care al doilea are dreptul să vândă şi cei dintâi sunt obligaţi să cumpere. Cu titlu de speculaţie, putem spune că Adrian Sârbu ar mai avea nevoie de bani – deci plănuieşte investiţii măreţe – dar CME a zis pas pentru moment.

Documentul SEC Info mai cuprinde o informaţie interesantă – anume că CME deţine 10% din Media Pro BV şi Media Pro Management SA, două companii la care Sârbu e majoritar. Prima controlează Mediafax.

  1. Media lui Comanescu » Informatii din raportarile CME. Poate fi replicata transparenta si la alte firme media autohtone? Reply

    […] Iulian Comanescu a scris despre anumite tranzactii intre directorul unei firme romanesti cu firma la care lucreaza. Firma in cauza, CME, fiind listata pe NASDAQ, este obligata sa prezinte aceste amanunte, precum si o intreaga serie de alte informatii care ii arata clar cititorului care este strategia firmei, care ii sunt riscurile, ce face pentru a diminua aceste riscuri si cum arata piata pe care activeaza: preturi, concurenta, pozitionare, continut. […]

Post your thoughts